Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12-24V el-mootor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: 12-24V el-mootor

    No ega nüüd 100% pead anda ei julge, aga seal ümber oli minust targemaid mehi ja konsiiliumi ühisotsusena see sagedusmuundur välja öeldi.

    Comment


      #17
      Vs: 12-24V el-mootor

      Omaaegsed sagedusmuundurid olidki traditsiooniliselt türistoride paasil üles ehitatud ja kusjuures olid vägagi töökindlad. Mul omal kodus siiamaani paar sellist tööstuslikku võimsussagedusmuundurit (4KW ja teine 8KW 50Hz-400Hz) mõningate tööpinkide ja vahel lihtsalt katsetusteks mõeldud isendit olemas. 8Kw sagedusmuundur kaalub ligi 156kg, millest enamiku kaalu moodustavad magnetvõimendid, ülekandetrafod/drosselid ja jahutusradiaatorid. Nende sagedusmuundurite elektriskeem hakkab nagu ikkagi tavaliselt 3-faasilise alaldiga (6 võimsus dioodi) ja edasi juba nagu impulsstoiteplokk. Põhiline erinevus on just see, et nende võimsustüürlülitustes kasutatakse võimsustüristore, üksik bipolaartransistore kohtab ainult eelastmete ja faasigeneraatori lülitustes. Samuti annavad need seadmed välja korraliku siinuselist pinget, tänu millele on mootorite mahapõleamise oht väiksem. Elektriskeeme seadmete kohta kahjuks mul ei ole aga neid saab käia vaatamas või laenutamas Tartu Kesklinna Raamatukogus, Tehnikakirjanduse osakonnas.

      Comment


        #18
        Vs: 12-24V el-mootor

        Sellist teemat on juba pikemat aega vaja olnud. Ehitamine koos piltide ja progress reportiga. Jõudu tööle!

        Comment


          #19
          Vs: 12-24V el-mootor

          Niisiis, üleeile oli õilis päev, mil ma postkontorist oma mootori ning kontrolleri kätte sain. Peab ütlema, et oodatust pisem on see mootor. Aga väike test, juhtmetega 12V aku peale näitas, et rammu on sel kääbusel ikka jubedalt. Juba 6V-ga mootorratta aku pealt ei suutnud võlli otsas olevat hammasratast maha pidurdada, seda ka seisval mootoril korraks voolu andes. 12V pealt tõmmas lihtsalt sõrmel naha maha, isegi aeglasemaks ei jäänud.
          Küljesolev hammasratas osutus mingiks eksootikaks, väga peene keti jaoks. õnneliku juhuse läbi oli selle kinnitusosa läbimõõt täpselt sama, mis sääreka hammakal siseläbimõõt. Niisiis käiasin hambad maha sel ja keevitasin sääreka hammaka otsa.

          Allkiri.

          Comment


            #20
            Vs: 12-24V el-mootor

            Mis see mootor ja kontroller koos saatmisega maksma läks?

            Comment


              #21
              Vs: 12-24V el-mootor

              Saadeti samas pakis.
              Hind tuli kui õieti mäletan - koos saatmisega 53 doltsi
              Allkiri.

              Comment


                #22
                Vs: 12-24V el-mootor

                Krt tahaks ka saada sihukest mootorit.Kust tellisid?

                Comment


                  #23
                  Vs: 12-24V el-mootor

                  palju tal pöördeid on. oleks päris hea, kui kogu mootori info saaks ühte postitusse kokku
                  võimsus
                  pinge(max, sobiv vahemik)
                  vool(tühijooksul, max koormusel, seistes)
                  pöörded
                  mootori tüüp(püsimagnetitega, jadaergutus, röpergutus vms)
                  kui on veel mingeid andmeid, siis paha ei teeks
                  ja loomulikult oleks hea teada, kust tellisid. äkki oli seal ka mingeid teistsuguseid mootoreid.
                  mõtlesin lisaveo panna enda liikurile ftp://87.209.12.131/elektriliikur/ nt lisada vajadusel esivedu või kasutada ära pea pooleteise tonnise haake kasutamisel selle sild(mosse tagasild). kevadel ja sügisel pehme pinnasega kipub probleeme olema sel masinal ja ma arvan, et ainuüksi praeguste asendamine 13"talverehvidega neid ei lahenda
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #24
                    Vs: 12-24V el-mootor

                    Vaatan et sa oled sellele PWM moodulile kõva jahutuse külge väänanud, kas niiskus asjale häda ei tee?
                    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                    Comment


                      #25
                      Vs: 12-24V el-mootor

                      Jahutus on just paras, sest peamine kasutamine on just suvel. passiivina läks päris soojaks. Vent on ka sellepärast, et "süüdet" sisse ei unustaks. see vuhiseb seal kergelt ja nii on alati ari saada, kas "süüde" on sees või väljas. Niiskus pole mõjutanud siiani. Vaid üks kord on tõrge olnud, vihmase ilmaga oli millegipärast elektroonika miinus süsteemi miinusest lahti tulnud ja siis oli mootoril 2 asndit: max võimsus või seis(kui pedaali natuke vajutasid, siis kohe täispöörded peal). Sai sedasi päris hulganisti musti jutte tehtud, enne kuuri juurde tagasi jõudmist, kus sain vea põhjust selgitama hakatud. 1t haagis ei teinud seda sõitu ka mitte lihtsamaks
                      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                      Comment


                        #26
                        Vs: 12-24V el-mootor

                        Aga jh kui see suurt tüli ei tee,siis oleks huvitav teada,kust sa said selle mootori,endal kuluks ka sarnane marjaks ära,ei viitsi neid startereid ka enam katki lennutada autoaku otsas.

                        Comment

                        Working...
                        X