Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Massi lülitamine koodi pealt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Massi lülitamine koodi pealt!

    Kuidas siis teha sellist asja nagu filmis Transporter(auto käivitamiseks läks vaja koodi), et mina tahan nagu paned õige koodi ja see lülitab autos massi sisse.

    #2
    Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

    paned aku miinuse ja kere vahele relee (üle keskmise võimsa, rääkides klemmidevahelisest voolust), yhe transi, mis releed juhib; prose, millele ette piisav hunnik koodisisestusnuppe ja 12Vst prosele toide kah ja ongi OK.

    Muidugi agasid on, aga ehk töötab mingil määral.
    Erilahendused.
    PS või mail.

    Comment


      #3
      Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

      Paned kolm massilülitit aga ainult ühe ühendad ja siis sina tead, milline neist ühendab aga sõbrad ei tea, ja siis see ongi nagu kood. Keerulisema koodi saad siis kui suurendad nuppude arvu.
      Condemn the hive.

      Comment


        #4
        Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

        Ega siis massi sisse lülitamine veel autot ei käivita.Massi lülitamise asemel kommuteeriksin mina süüte ja starteri ahelaid.
        Vana helitehnika remont Pärnus

        Comment


          #5
          Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

          Kõigepealt tee enesele selgeks, mis on mass ja mida seal filmis koodiga tegelikult juhtida võidi. Soovitavalt ka juhtmeristlõike + voolutugevuse mõiste ning ka see, milliseid ahelaid kaitstakse ja milliseid mitte. Jutu mõte lihtsalt selles, et akult ahelates väga jämedad voolud ja neid ei kaitsta kuidagi. Kui sulle juhe eksikombel pihku kinni sulab, või aku vastu vahtimist tuleb ei ole enam naljakas. See käib imekiiresti. Isegi kogetud ja kõrvalt nähtud.

          Comment


            #6
            Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

            Ma teeks sellest http://images.google.ee/imgres?imgur...%3Det%26sa%3DN
            ja paneks relee enne süütepooli niiet küünaldel sädet netu ja jäädki tühja kofakofakofa-tama. Seal on voolutugevus ka väike niiet saab pisikese relee kuskile sokutada.Ja see piciga koodivärk töötab ka edukalt(testitud).Kui oleks endal mingi normaalne nn numbrilaud,siis paneks ehk lolli pärast enda saanilegi.

            E: Muidugi tuleks veel teise releega näiteks siis sedasi teha,et kui süüde sees,siis enam koodiga välja lülida ei saa ja kui süüde välja keerata,siis peab uuesti koodi lisama.Muidu sõidu aeg puutud vastu nuppu seal ja masin seisab.
            viimati muutis kasutaja otsija; 02 m 2008, 20:15.
            otsija

            Comment


              #7
              Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

              Sorry, et offtopic, aga...
              to Otsija...
              PALUN pane korralikumad lingid. Sinu postitusest 50% on google pildiotsingu link...kas on raske minna sinna lehe peale ja panna 10x lühem lehe link? Või õpi siin linki kasutama..seal üleval see sinise keraga nupp.

              Comment


                #8
                Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

                Mhh kurjam..Aga sealt ma neid võtan... Aga ok eks ma üritan kõrva taha panna
                otsija

                Comment


                  #9
                  Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

                  Esmalt postitatud otsija poolt
                  Ma teeks sellest ja paneks relee enne süütepooli niiet küünaldel sädet netu ja jäädki tühja kofakofakofa-tama. Seal on voolutugevus ka väike niiet saab pisikese relee kuskile sokutada.Ja see piciga koodivärk töötab ka edukalt(testitud).Kui oleks endal mingi normaalne nn numbrilaud,siis paneks ehk lolli pärast enda saanilegi.
                  Ma arvan, et kui see on vähe värskem sõiduriist, siis ta võib võtta südamesse ja panna pahaks, kui süütepooli otsa ära korjad ( ma mõtlen, et keegi tuvastab katkesuse ja jätab selle meelde + tekitab hiljem diagnostikas segadust), aga ei tarvitse. Vanema riistapuu puhul sellest aga tulu ei tarvitse tõusta, sest süütepoolile on alati imelihtne krokudega toide peale väänata ning sealt saab ka kommutaator toite tavaliselt ( kontaktidega süüte puhul pole sedagi). Soovitaks midagi peenemat ja raskemini kõrvaldatavat elektroonika vallast. Koodiga käigukangilukk poleks kah üldse paha ( mehaaniline ).

                  Comment


                    #10
                    Vs: Massi lülitamine koodi pealt!

                    Esmalt postitatud otsija poolt
                    ... Aga sealt ma neid võtan...
                    Paneks siis juba selle foorumi teema lingi, muud ka vaadata
                    (nt. ega see PIC ju ilma koodita tööta)...
                    Elektroonika töötab suitsu baasil.
                    Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                    Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                    Comment

                    Working...
                    X