Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Vesinik elektrijaam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Vesinik elektrijaam

    Selle asemel, et aretada midagi mis kinnises süsteemis suudaks igavesti liikuda võiks igiliikuri aretajad parem teha midagi sellist, mis saavad vajamineva lisaenergia väljapoolt tuule või päikeseenergia kaudu.
    See ajab omakorda tegema võimalikult efektiivseid masinaid, mille kasutegur oleks võimalikult suur kuna tuule või päikeseenergia kaudu saadav lisa on suhteliselt väike.
    Magnetvälja jõude ehk annaks ka ära kasutada mida saab ka liigitada energiate alla, mida ei pea pidevalt ise süsteemi lisama.
    Aga kuidas saaks näiteks püsimagnetite magnetvälja energiat ära kasutada?

    Comment


      #32
      Vs: Vesinik elektrijaam

      Püsimagnetites on tühine energiakogus, see on sinna "pandud" valmistamise käigus. Selle ärakasutamisel pole vist mõtet.

      Comment


        #33
        Vs: Vesinik elektrijaam

        hea asi selle teema juures on, et vaevusin pool päeva netis tuhnima kvantmehhaanikat, stringiteooriat, suure paugu teooriat ja globaalse vastasmõju värki. tunnistan avameelset et päris lolle küsimusi esitasin.

        Comment


          #34
          Vs: Vesinik elektrijaam

          Ma ei hakka vaidlema (h)igiliikuri teemal.Tunnistan kohe üles, et ma tean kõigest mittemidagi

          Kasuteguri kohta veel sisepõlemismootoris: arvestada tuleb ka kütuse valmistamiseks kulunud energia(bensiin, diisel, gaas jt. ning vesinik-hapnik seguna).Millise kütuse tootmiseks kulub vähem energiat?Kui ma õieti mäletan, siis nn. paukgaasi kütteenergia olevat 1,5...2,5x kõrgem sama koguse bensiini kütteenergiast...

          Kusagil teemas siin oli juttu vesinikautost ning vee algosadeks lõhkumisest.Mõtlema pani just viis(PWM resonantssignaaliga(?) variant ning alalispingega variant).Lihtsaim moodus kindlaks teha kumb variant on optimaalne: katse sooritada suletud kambris mille rõhku saab mõõta kindla aja vältel(nt. 30 sec. sõltuvalt kambri max lubatavast rõhust).Sobib torupoes müüdav veefiltri "purk" koos vajalike vidinatega.Katse teha mõlemat varianti kasutades samu algtingimusi(vee hulk ning alg temp.).Teada on süsteemi poolt kasutatud vool, pinge ning aeg.Tekkinud gaasi rõhust ning sellest tulenevalt ka hulgast teeb iga mees omad järeldused...

          Ei viitsi rohkem plämbata...
          The difference between genius and idiot?! Genius has its limits...
          Vaja võimendit? Selleks on PS nupp!
          Projektide pildid
          Lamptehnikast eesti ja vene keeles:
          http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/index_files/Page675.htm

          Comment


            #35
            Vs: Vesinik elektrijaam

            No omamoodi igiliikur on ka kui sõidad tööle elektri liikuriga ja ööseks viskad juhtme võrku, lisaks on hea kui omad tuulekenekat mis laeb võrku energiat(kasutad EE-d nagu akut), vaiksetel öötundidel tiksub voolumõõtja tagurpidi. Asjal aga mõned miinused:
            1) kui ületad energia tootmist rohkem kui tarbid siis tekib EE-l küsimusi.
            2) kui tuult pole siis maksad
            3) Akud on odavad aga euroopa liit oma tolliga kindlustab selle et sa neid odavalt ei saaks. Mis lõppkokkuvõttes teeb odavam sõita bensu pealt.
            Pluss on aga et kui õnnestub kõikidest miinustest mööda minna siis tuleb igiliikur rahakoti kasuks.
            Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
            1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
            2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

            Comment


              #36
              Vs: Vesinik elektrijaam

              Esmalt postitatud murphy poolt
              No omamoodi igiliikur on ka kui sõidad tööle elektri liikuriga ja ööseks viskad juhtme võrku, lisaks on hea kui omad tuulekenekat mis laeb võrku energiat(kasutad EE-d nagu akut), vaiksetel öötundidel tiksub voolumõõtja tagurpidi. Asjal aga mõned miinused:
              1) kui ületad energia tootmist rohkem kui tarbid siis tekib EE-l küsimusi.
              2) kui tuult pole siis maksad
              3) Akud on odavad aga euroopa liit oma tolliga kindlustab selle et sa neid odavalt ei saaks. Mis lõppkokkuvõttes teeb odavam sõita bensu pealt.
              Pluss on aga et kui õnnestub kõikidest miinustest mööda minna siis tuleb igiliikur rahakoti kasuks.
              Siinkohal unustad, et tuulegeneraatori eest tuleb pappi välja käia. See papp tuleb kütuse hinna vahest tagasi teenida. Kuna aga elektrienergia hind elektri auto kilomeetris on nagunii ainult ca 20 senti, siis võtab see tagasiteeminime aega ja mitte vähe. Ehk siis elektriauto hind tekib suuresti akude maksumusest. Elektrit odavamalt saades ei säästa sa palju. Parem mõtle kust odavalt akusid saada see on palju tulusam.

              Comment


                #37
                Vs: Vesinik elektrijaam

                Esmalt postitatud murphy poolt
                No omamoodi igiliikur on ka kui sõidad tööle elektri liikuriga ja ööseks viskad juhtme võrku, lisaks on hea kui omad tuulekenekat mis laeb võrku energiat(kasutad EE-d nagu akut), vaiksetel öötundidel tiksub voolumõõtja tagurpidi. Asjal aga mõned miinused:
                1) kui ületad energia tootmist rohkem kui tarbid siis tekib EE-l küsimusi.
                Kas tänapäevaseid digielektrimõõtjaid kasutades on võimalik seda üldse nö tagurpidi lugema panna?

                Comment


                  #38
                  Vs: Vesinik elektrijaam

                  sellekseikasutatagitavalist mõõtjat. kui teed EE-ga lepingu, et ta energi sinult tagasi ostab, siis see hakkab läbi teiste seadmete sinna tagasi voolama. sellele monopoolsel seisundil on iseehitajatele vähemalt 1 +. EE pm peab selle energia sinu käest tagasi ostma, kui sina seda müüa tahad
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #39
                    Vs: Vesinik elektrijaam

                    Tuuliku saad odavalt, 200L vaadid pikku pooleks ja neid 4 poolt yles. Robustne, töökindel ja vähe kuluvaid osi, töötab ka vaikse tuulega, ei vaja tuule suuna järgi joondamist. Kui väheks jääb võtad suuremad vaadid. 5L konservipurkidega katsed tehtud, ei tea mix ei peaks töötama ka suures plaanis.
                    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                    Comment


                      #40
                      Vs: Vesinik elektrijaam

                      See on kah huvitav fakt,et inimese kehas tekib metaangaas toiduseedimisel,ehk p***hais.Kui nüüd keegi ärimees oleks nii osav ja seda energia tootmisel ära kasutaks,siis see oleks küll kaval viis.Kütuseks herned ja kapsad ja istmikku läheb kummist voolik,mida mööda gaas võiks liikuda edasi turbiinidesse.

                      Comment


                        #41
                        Vs: Vesinik elektrijaam

                        Aga seda võid ju järgi proovida. Hapukapsasuppi, oasuppi ja hernesuppi puhul nii süüa siis võid kuni 1-2L kätte saada seda gaasi. Nädalaga kuni 14L.
                        Indias inimestel ei olnud WC siis valitsus lasi teha, et nad oma enda s*** sisse ei upuks. Koos sellega rajati ka metaani vabrik või mis ta ka on ja tänu sellele said vaesed inimesed gaasi sõõgi tegemiseks tasuta muidugi.
                        Kuidas seda mettaani kül s***** saab?
                        Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                        Comment


                          #42
                          Vs: Vesinik elektrijaam

                          Orgaaniliste ainete lagunemisel hapnikuvabas keskonnas tekivad erinevad lenduvad sysivesinikud. Keemia, selles tunnis olex võinud mitte magada. 8-9Klass
                          Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                          1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                          2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                          Comment


                            #43
                            Vs: Vesinik elektrijaam

                            kui paljud teist oleks nõus iseendaga anaalitsema? naistel oleks lihtsam sellise energiaga autot pidada, riietus sobivam sellise torusüsteemi tarvis shoti meestel kah probleemi pole
                            pigem on lihtsam lagundada komposti ja juba valmis s***a, mida siis mahutites edasi kääritada.
                            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                            Comment


                              #44
                              Vs: Vesinik elektrijaam

                              huvitav mai saa aru, mis värk selle vesinikuga on. Vesiniku auto, vesiniku elektrijaam, vesiniku kütuse element. Ons selles vesinikus miski maagia peidus ?

                              Comment


                                #45
                                Vs: Vesinik elektrijaam

                                väikses ruumalas palju puhast energiat ega muud maagiat vist ei ole.
                                Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                                Comment

                                Working...
                                X