Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Kahjuks ei ole võimalik konventsionaalset EM teooriat soovi kohaselt sisse ja välja lülitada.
Seda loomulikult mitte. Ma pidasin silmas seda, et tuleks katsuda püüda mõista seda kuidas tollal asjadele vaadati. Teisalt, uued avastused tingimata ei pea konventsionaalseid teadmisi kõrvale heitma. St, kui oligi 2 teed, ja valiti see millest praeguseks saanud konventsioanaalne, siis see, millest Tesla rääkis, minu arvates ei välista konventsionaalset. Tesla ise mainis kah, et jah, saab teha küll nii, aga see pole mõistlik vms. Pealegi on konventsionaalne teadmine end täiesti usutavalt tõestanud :-P, küsimus on selles, kas see on ainus võimalus asju teha.
Olgu mainitud, et Tesla oli suht suur praktik, ja enne Wardenclyffei torni oli ta seda tehnoloogiat juba tõenäoliselt korduvalt katsetanud ja demonud. Seega on suht raske uskuda, et sinna alla jõhkraid summasid lambist magama pandi ning vahetult enne valmimist rahad pealt ära võeti. Kurja juur oli peamiselt J.P. Morgan, kes olles aru saanud, mis Teslal tegelikult plaanis oli, lõi kartma, et selle tasuta jagatava energia vahele ei saa kuidagi mõõdikut panna.
Ja muide, need kes heidavad ette, et mina (ja nt igiliikuri fännid) ei too piisavalt tõendeid ja fakte siis no kuulge(!), tõsiteaduslik tõend on ju alles see kui on ilmunud artikkel ja sedagi eriti autoriteetsetes allikates. Just nagu selle MIT-i asjagagi, osade meelest on ka see ülimalt kahtlane.
Et sisuliselt, ma leian, et mul ei oleks mingit võimalust kedagi veenda muidu, kui ise midagi töötavat valmis ei tee ja nina alla ei topi, sest kõik kes on oma asju kas videodes või mõnel muul viisil demonud, on mõistagi üksnes omakasu ja petu peal väljas. Justnagu see Iiri firma, mis endale heast peast vett tõmbas ja siis äärmiselt mõttetuid vabandusi tõi. Ja ega siis päris maailmas ometigi mingeid konspiratsioone eksisteeri :-P
Fancyd asjaolud on nt need, et taatja "teab" kuna vastuvõtja vastu võtab, ning vastu võtavad ainult need riistad, mis sellel sagedusel resoneeruvad. Seega, tüüpilist EM lainele iseloomulikku kahjulikku mõju inimesele ei tohiks olla. Veel vingem on see (Tesla sõnul), et madalad sagedused interakteeruvad ajuga ja tekitavad huvitavaid kogemusi (ka surm on võimalik) :-P
Tesla demos kaugjuhitavat paati, mis töötas selle tehnoloogiaga (vaidles ka Hertzile vastu, kuna pidas viimase lainet mõttetuks ja nö "valeks teeks")
Kui nüüd "viitsiks ennast teemaga kurssi viia", siis leiaks, et paat oli küll kaugjuhitav aga energiaallikaks olid siiski akud/patareid: http://www.pbs.org/tesla/ins/lab_remotec.html
Seda ma tean muide. Mis moodi see asja mõtet muudab? Aga sul on õigus, oleks võinud mainida küll.
Kirjeldatud tehnoloogia puhul on vastuvõtt hästi lihtne, võimaldas hõlpsalt erinevaid süsteeme sisse-välja lülitada. Ma ei ole raadioteemaga piisavalt sinapeal, et oskaks hinnata raadiolainete kasutamise keerukust samal eesmärgil samal ajajärgul.
Tjah... Olen üritanud pidada näppe eemal sellest teemast, aga noh... Meenub, et vene ajal sai raamatukogust võetud ühe poolaka kirjutatud ilus paks raamat "Радиоэлектронные игрушкй". Selles oli kirjeldus "Тesla süsteemi toitega" automudelist. Point oli selles, et laua alla oli paigaldatud kõrgsageduslik antennipool koos generaatoriga, laua peal aga sõitis ringi automudel, mis omas vastuvõtuantenni ja oli sidestatud saatjaga, ammutades viimasest liikumiseks vajaliku energia. Juures olnud artiklis nagu ei viidatud süsteemi väga kergele arendatavusele tõsisemate rakenduste suunas... Kellegi on seda raamatut veel? Võiks skaneerida, see oli Teos
See ? Ainult allatirimise vaev.
Tesla tegemiste kohta ei viitsi sõna võtta, muidu kirjutan jälle kogemata midagi mitteortodoksset ja teadjad lähevad veel rohkem genereerima.
Ei tea mis sideamet arvab kui ma omale tuppa kilovatise 10MHz saatja panen? Kui midagi kobisevad siis ütlen et teil kõigil on varsti kodus samasugused.
Mitte et ma ise enam samas toas olla tahaks.
Seda ma tean muide. Mis moodi see asja mõtet muudab? Aga sul on õigus, oleks võinud mainida küll.
Küsimus on nimelt selles: Kas Teslal oli töötav traadita elektri süsteem olemas?
Mina ei ole kuskilt leidnud infot, et tal midagi sellist ette oli näidata. Mitmel pool käib läbi, et oli paat aga see töötas ju tegelikult patareidelt.
Ja koheerer tema vastuvõtjas on samuti tuntud asi, dioodi eelkäija. Iseasi on muidugi see, kes selle kõigepealt valmis meisterdas.
Aga õige natuke selle teemaga haakuv lugu: keegi meisterdas valmis näiliselt igiliikkuri: http://www.physorg.com/news121610315.html
Autor ise ütleb ettevaatlikult, et ta ei tea, mismoodi see asi töötada saab, lihtsalt töötab.
- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
See jah, lk. 147-155. Muuhulgas kirjeldatud ka ionoplaani (a'la "Matrix") ja muudki huvitavat. Väidetavalt NSVL-s olnud 1954 a. toimiv veesõidukiliin, mis sai energia kaugülekandega kaldalt.
Mis ionoplaani (praegu nimetatakse seda vist "lifter") puutub, siis just hiljuti jooksis kuskilt läbi, et seda katsetati kõrgvaakumis ning asi toimis sealgi. Et sellest võib järeldada, et mitte ainult ioontuuled ei tõuka seda vaid esineb nn elektro(anti)gravitatsioon.
Edit: mnjah, seda kohta otsida püüdes on mulle siiani vaid vastupidist tõestavad eksperimendid ette jäänud. Tõele ei pretendeeri.
Comment