Annan teada, et avatud on elektrisõidukite foorum, hetkel küll üsna tühi. Teie abiga loodan selle täita huvitavate mõtetega
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Elektrisõidkuite foorum
Collapse
X
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Huvitavaid mõtteid saab seal foorumis kindlasti olema, samuti igiliikuri ehitamise katsetusi ja palju füüsikaseaduste eiramisi elektrotehnika vallas. Paljudele seevaldihaigla patsientidele saab olema jälle uus mängumaa (vahel kogeme seda ka siinse foorumi varia ja elektrotehnika foorumites), kuid kindlasti saab olema ka realiseeritavaid ideid ja valminud lahendusi omaala professionaalidelt. Igaljuhul soovin jõudu ja edu ettevõtmises ning luban külastada seda uut foorumit ikka mõned korrad nädalas.
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Njah, kui tõlkisite eesti keelde, siis tõlkige lõpuni. Mitte nii, et natuke siit ja natuke sealt.
Väga ebaprofessionaalne. Kui inglise keelest eestikeelde tõlkimisel abi vaja, siis küsi.
Pealegi üks leitud trükiviga reeglites:
"Selle jaoutse reeglid on väga lihtsad."viimati muutis kasutaja Elektrik; 27 m 2008, 13:43.
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Idee on tervitatav igatahes. Võibolla oleks kasulikum teha sinna juurde ka muud alternatiivse elektritootmise valdkonnad, nagu tuulegeneraatorid ja päikesepaneelid, Peltieri element jms. Kuna päikesepaneele kasutatakse liikuritel ning energiat salvestatakse akudesse siis nagu ühine pidepunkt oleks ju olemas.Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Elektrisõidukite foorum? Miks mitte Hübriidsõidukite foorum. Palju avatum. Vähe on elektrisõidukite huvilisi, aga kui võtta laiemalt, näiteks vesinik või puugaasiga sõitev auto, vat siis saab huvitav olema seal foorumis.Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Esmalt postitatud RaunoK pooltElektrisõidukite foorum? Miks mitte Hübriidsõidukite foorum. Palju avatum.
Puidu- või muid gaase põletatava kütusena kasutavad sõidukid muide ei ole hübriidsõidukid.
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Esmalt postitatud preductal pooltPigem siis alternatiiv sõiduk?
elekter pole ju mingi energia allikas?
ja see kui elektri mootor(id) autot edasi viivad ei tähenda veel seda, et tegu oleks elektri autoga!
pigem nimetagem auto liikumiseks saadava energia saamise järgi neid autosid.
Igaljuhul on suhteliselt mõtetu paaki kallatud bensiinist lihtsalt 3/4 soojana vastu taevast lasta.
BTW elektri kWh on endiselt odavam, kui bensiini kWh
Mis aga puutub konkreetselt sellesse foorumisse, siis hetkel on eestis sellel teemal kaasa rääkijad veel vähe. Siinkohal aga ei ole õoge küsida "Kas tekib rääkijaid?" pigem peaks küsimus "Kunas tekivad rääkijad?"
Kui aga pajatada tehnilisse teostusse, siis koht kuhu foorum pargitud on, sakib sajaga, normaalseid kohti kuhu asi parkida on küllaga, kui ise ei leia, siis tule ja küsi.
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
KaruTecil on õigus - see alafoorum võiks asud hoopis siin Elfas. Senini pole eriti peale Vootele enda seda foorumit keegi uurinud... Siin aga on kindlasti juba mitu igiliikurit "patendini" viidud... .Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Esmalt postitatud kpihus pooltBTW elektri kWh on endiselt odavam, kui bensiini kWh
Andke teada, kui palju peaks bensiini/diisli liiter maksma, et see mõjutaks autokasutamist tunduvalt, ütleme paneks vähendama sõitusid 40% võrra?
Sõidukite arendamise suund peab olema selline, et nende liigutamiseks kasutatakse100% mittesaastavat taastuvenergiat, pole vahet kas see on elekter, suruõhk, hooratas või pedaalid. Fossiilsete ja muude mittetaastuvate kütuste tarbimine tuleb lõpetada.
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Esmalt postitatud GU50 pooltSee on väga tõsine point elektrimootoritega liigutatavate sõidukite arendamiseks, sest nii see ilmselt jääb ja lõhe nende hindade vahel aina kasvab.
Comment
-
Vs: Elektrisõidkuite foorum
Ajuvabade vandenõuteooriate takkakiitmise asemel võiks pigem teemasse süveneda ja mõista, et masstootmiseks sobiliku elektriauto arendamine võtab veel aega. Tehnoloogia, mis seda lubab, on liiga värske ja läbiproovimata.
Töökindla, odava ja kerge 50-100kW ajami ehitamine on midagi enamat kui volga pliiakusid täistoppimine.
Kodusel teel elektriauto ARENDAMINE on samuti utoopia, selleks on vaja vähemalt 500k - 1M investeeringuid mõõteseadmetesse, softi ja detailidesse. Aretad omale 50kW kahesuunalise konverteri ? Mitu korda see arenduse jooksul maha põleb ? Kolm korda kindlasti. 10 - 50k laks. Jne jne jne.
Mida ma tahan öelda on see, et kodune nikerdamine on ja jääb hobiks, reaalset ja optimaalset väljundit sealt ei tule (imesid juhtub, kuid sellega ei saa arvestada).
Comment
Comment