Vs: Elektrisõidkuite foorum
Küsimus ei olegi nii väga kodus aretamises, isegi tööstuslikult on toodetud elektri autosid küll ja veel, Peugeot, Renault, Toyota, Ford, Smart, pluss veel mitmed tundmatumad tootjad. PSA grupp ilmselt hiilgab kõige suurema kogusega 5000 masinat, golfikärud jätame siinkohal mängust välja. Tänaseks päevaks on kõin nad tootmisest maas. Kusjuures Kui meenutada EV1 juhtumit, siis need masinad korjati kõik kokku ja tehti pulbriks (vist oli 800 masinat). Inimesed ei tahtnud anda, aga ikka võeti (leping oli selline). PSA masinaid otsivad pransusmaa inimesed tikutulega taga, ei ole saada, mitte et nad kõik emeksis oleksid, lihtsalt ei anta käest ära.
Minu tagaihoidliku arusaama kohaselt on hetkel ainus tehniline probleem akud ja seetõttu piiratud läbitabus, seetõttu sobivadgi elektriautod ainult 90% inimestest. Väikest hooldevajadust ei saa nimetada probleemiks tippkiirus 100 km/h ei tohiks kah vähemalt meie maal olla probleemiks, ning ka mujal maailmas linna liikluses.
Ehk siis kus on point ?
Küsimus ei olegi nii väga kodus aretamises, isegi tööstuslikult on toodetud elektri autosid küll ja veel, Peugeot, Renault, Toyota, Ford, Smart, pluss veel mitmed tundmatumad tootjad. PSA grupp ilmselt hiilgab kõige suurema kogusega 5000 masinat, golfikärud jätame siinkohal mängust välja. Tänaseks päevaks on kõin nad tootmisest maas. Kusjuures Kui meenutada EV1 juhtumit, siis need masinad korjati kõik kokku ja tehti pulbriks (vist oli 800 masinat). Inimesed ei tahtnud anda, aga ikka võeti (leping oli selline). PSA masinaid otsivad pransusmaa inimesed tikutulega taga, ei ole saada, mitte et nad kõik emeksis oleksid, lihtsalt ei anta käest ära.
Minu tagaihoidliku arusaama kohaselt on hetkel ainus tehniline probleem akud ja seetõttu piiratud läbitabus, seetõttu sobivadgi elektriautod ainult 90% inimestest. Väikest hooldevajadust ei saa nimetada probleemiks tippkiirus 100 km/h ei tohiks kah vähemalt meie maal olla probleemiks, ning ka mujal maailmas linna liikluses.
Ehk siis kus on point ?
Comment