Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

    Tallinn paigaldas "ühistranspordi prioriteedisüsteemi". Kas keegi on sellega natuke kokku puutunud ? Mis kuradi alusel see töötama peaks ? Mida tähendab "rohelise tule varem andmine" ?

    Mul läks süda pahaks, eriti peale seda, kui uurisin hankedokumente ja leidsin hanketingimused ning "eksperdid" kes osavalt välistasid Eesti firmade (nt Helmes) osalemise sellel euroraha kulutamise orgial.

    Aga see selleks, huvitaks just mille alusel see töötab ? Any glue ?

    #2
    Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

    http://www.tak.ee/firma/p_2007_10_30_1.html

    seal keskel kirjas, milliseid jubinaid nad juurde riputanud. Ilmselt saab ühissõiduk "tellida" enesele rohelise tule - kuidas see praktikas välja näeb, kui iga suuna pealt korraga ühisõiduk tuleb? Kellel on kiirem päästikusõrm? Minu arust suht haige süstem - trammid, mis kuidagi autoteega kokku ei puutuks oleks ehk effektiivsem perspektiivis.

    Comment


      #3
      Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

      Tänased raadiouudised teavitasid et süsteemi kasutamisega oli probleeme. Enamikul bussidest ei läinud asi käima. Nende liikurite puhul, milledel õnnestus arvuti käivitada (tea's kas Wista peal...), pidi juhtide sõnul asjast vähe kasu olema.
      Iseenesest saax probleemi lahendada mõne odava otca mikrokontrolleriga aga...nagunii on seal PC104 formaadis arvuti koos PlastVistaga ja miski JamaSkriptiga... Kui progeda ei oska siis kompenseerib asja projekti kirjutamise oskus......ja papp tuleb .

      PS. Dokustaati lugedes...prioriteedi määrab vist ikkagi süsteem, mitte kiire päästikule vajutamine. Huvitav, millele tuginedes?
      PS/1. Hea häkerdamise võimalus?
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment


        #4
        Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

        ma ei saa aru, miks see süsteem on kriitiline ühistranspordi jaoks. minu meelest võiks see asi esialgu väiksema seltskonna peal käima ajada. nt operatiivteenistustel(tuletõrje, kiirabi, politsei) ja asi on toimiv ainult vilkurite seesoleku ajal.
        trammidest saaks veel aru, aga bussid on nagu kõik teisedki liiklejad, milleks neile sellist asja vaja? liikluskultuuri sellega ei paranda... kui ühistransport, siis äkki paneks taksodele ja marsadele kah sellised asjad peale
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

          Teisalt, kui summat vaadata, siis tundub päris hea võimalus olevat natuke kõlisevat näppude vahelt läbi lasta nii, et veidi kullatolmu ka oma sõrmede külge kinni jääks... Selle nimel tasub juba projekti kirjutada - kukkugu siis välja kuidas nagu juhtub.

          Comment


            #6
            Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

            puutunud tihedalt kokku klientuuriga üldnimetusega "bussijuhid" võin julgelt arvata et selle süsteemi nii pluss kui miinuspool on üks ja seesama : juhile arusaadavat loogikat süsteemi toimimises ei ole. juht on harjunud et kui vajutad gaasi, liigub sõiduk kiiremini, vajutad pidurit, aeglustub. siin aga pressid nuppu ja si..agi ei juhtu, võib olla ka juhtub, aga XX sekundi pärast. samas on taoline lähenemine projektikirjutajale ääretult kasulik, alati saab väita et algoritm on nii keeruline ( ja seepärast ka kole kallis ) et seda inimmõistusega ei hoomagi.
            nii või teisiti, alati kui juhtun Tallinna, tundub et spetsiaalselt minule töötab "punane laine". ehk siis nüüd see prioriteedisüsteem ajab senise lainetuse sassi ja pääsen ka iga foori taga peatumata.

            Comment


              #7
              Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

              Kasu saab sellest jamast vaid see seltskond kes tolle nn arvuti tekitab, sellele programmi kindlustamine polegi nii oluline kuna mittetöötamise põhjendamiseks leidub alati põhjuseid (valed sõidukid A rajal, blondiin bussijuht jne). Aga 70 milli eest võib ju mingit jura kokku klopsida, pärast kirjutatakse korstnasse nagunii kuna süsteem vananeb ja juba seepärast...vajab vähemalt tõsist uuendamist (jälle 70 milli), seni ei suuda süsteemi isegi peatuse nimesid hõigata - mis siis muud tahta?

              Summa jaguneb kahe etapi korral ca 130 000,- sõiduki kohta (sisaldab ka infrastruktuuri jagatud hinda). Arvan et see suureneb aja jooksul.
              Järgmine asi mida süsteem ei saa arvestada on - tulenevalt AS Eesti LE`st - ühissõidukite raja kasutamine ristmikel parempöörete sooritamiseks teiste sõidukite poolt. Teisiti ei saakski, seega näib Tln linnaametniku soov et A rajal teised ei sõidaks lihtsalt LE vastane, eriti mõnus on see et pöörduti ka politsei poole sooviga et nad tagaksid A raja mittekasutamise!! Sisuliselt tahetakse et politsei takistaks liikluseeskirja täitmist...
              viimati muutis kasutaja OSX; 08 m 2008, 10:04.
              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
              Konfutsius

              Comment


                #8
                Re: Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                üks asi on A raja kasutamine manöövriks, aga hoopis teine asi on A raja kasutamine ummikute ajal lihtsalt sellepärast, et seal pole kedagi sõitmas sooritamata seejuures lähima 10km jooksul ühtegi manöövrit. Selliseid debiilikuid on Tallinnas liiatigi palju. Üritatakse küll seda kontrollima hakata ristmike kaameratega, kuid hetke seadus ei luba selle eest karistada, et kusagil liikluskaameras sinu autot vales kohas nähti. Samuti ei tööta seepärast edukalt ka kiiruskaamerad. Trahvida ei saa autot vaid ainult juhti ja seega peab pildis olema juhi nägi ja seda väga selgelt. Hetke kaamerad seda alati ei võimalda.

                Aga see prioriteedi süsteem... Mõte hea, teostus jätab soovida. Eelistaks pigem nende traatide vahetust, mis neil peakohal on. See ei ole normaalne, et troll peab sõitma -3km/päevas üle ristmiku, et ta sarved maha ei tuleks. Väljamaal pole sellist asja tähendanud. E siis kapremont traatidele, mitte 130k per buss mningi widgeti jaoks, mida ei osata kasutada. pointless.

                Comment


                  #9
                  Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                  Ühissõiduki raja kasutamine on imho väga mõistlik, arvestades idiootselt kitsaid radasid. Trahvida tuleks siis, kui seejuures on takistatud ühissõidukite liiklus. Pirita teel on mitu kilomeetrit puhast rada, seda ka ummikute ajal. No sorri, see on raiskamine.
                  Tallinna liikluse probleemideks on kartulimaa asfaldi asemel, idiootsed fooritsüklid (läheb veel hullemaks) ja idiootsed ristmikud (Ülemistel on vasakulepöördel 2 kohta, kus rajad kokku jooksevad, linna poolt tulles on märgid valesti ja fooritsüklid on p****)

                  Comment


                    #10
                    Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                    Helmese pakkumine oli jura...

                    Comment


                      #11
                      Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                      Esmalt postitatud kellakägu poolt
                      http://www.tak.ee/firma/p_2007_10_30_1.html

                      seal keskel kirjas, milliseid jubinaid nad juurde riputanud. Ilmselt saab ühissõiduk "tellida" enesele rohelise tule - kuidas see praktikas välja näeb, kui iga suuna pealt korraga ühisõiduk tuleb? Kellel on kiirem päästikusõrm? Minu arust suht haige süstem - trammid, mis kuidagi autoteega kokku ei puutuks oleks ehk effektiivsem perspektiivis.
                      suundadele antakse ette prioriteet ja prioriteedi andmise max arv suunale.
                      Mingit päästikut pole, süsteem on täisautomaatne. GPS-koordinaatide ja sõiduki kiiruse järgi otsustab süsteem ise.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                        Esmalt postitatud felch poolt
                        (tea's kas Wista peal...).....Iseenesest saax probleemi lahendada mõne odava otca mikrokontrolleriga aga...nagunii on seal PC104 formaadis arvuti koos PlastVistaga ja miski JamaSkriptiga... Kui progeda ei oska siis kompenseerib asja projekti kirjutamise oskus......ja papp tuleb .
                        Hea häkerdamise võimalus?
                        MS'i nendes arvutites pole. IT-radio on patenteeritud andmesidelahendus.
                        Häkerdamise seisukohalt soovin jõudu...kui tulemused positiivsed võiks siia ka sõna jätta

                        Comment


                          #13
                          Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                          Esmalt postitatud kellakägu poolt
                          Teisalt, kui summat vaadata, siis tundub päris hea võimalus olevat natuke kõlisevat näppude vahelt läbi lasta nii, et veidi kullatolmu ka oma sõrmede külge kinni jääks... Selle nimel tasub juba projekti kirjutada - kukkugu siis välja kuidas nagu juhtub.
                          Lugege enne ikka riigihange läbi. See summa sisaldab ka mitme aasta hooldust, statistikaks andmete kogumist ja palju muud.....isiklikult pole näinud ühtegi inimest kes tahaks ja peaks kahjumiga töötama....

                          Comment


                            #14
                            Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                            Härra vagurvibur võiks ära õppida postituse muutmise, mitte uue lisamise.
                            Lõhnab sedamoodi, et tegu on asjale lähedal oleva isikuga?
                            Tasuta präänikut ei anta, ei elus, ei elektroonikas.
                            Ettevaatust! Postitan ainult ebakaines olekus!

                            Comment


                              #15
                              Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                              Helmes on jura, kuid TTÜ + välismaine firma ei ole jura ? TTÜs on siis järgnevad spetsialistid sellel alal:

                              ...

                              ...


                              täida lüngad.

                              Comment

                              Working...
                              X