Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

    Esmalt postitatud murphy poolt
    Ok nüüd siis tean et yhistranspordiga tln sõita ei tasu kuna nõueteest tuleb välja et peab kasutama ebastabiilseid op systeeme ....
    Ah jaa, seda ka et kui trollil sarved maha tulevad...et kas siis süsteem boodib sujuvalt paar minutikest ? Samuti siis, kui sõidetakse üle pöörangu? Op-süsteem on ilmselt PlastWista?
    OK, ilkumine, aga ikkagi...mismoodi juht teab ristmikul käituda? Ma olen nii rumal et ei saa ikka veel pihta.
    Idee on tõesti ilus aga hetkel tundub (TUNDUB!) küll, et teostus on haltuura. Loodetavasti eksin rängalt.
    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

    Comment


      #62
      Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

      Esmalt postitatud felch poolt
      Ah jaa, seda ka et kui trollil sarved maha tulevad...et kas siis süsteem boodib sujuvalt paar minutikest ? Samuti siis, kui sõidetakse üle pöörangu? Op-süsteem on ilmselt PlastWista?
      OK, ilkumine, aga ikkagi...mismoodi juht teab ristmikul käituda? Ma olen nii rumal et ei saa ikka veel pihta.
      Idee on tõesti ilus aga hetkel tundub (TUNDUB!) küll, et teostus on haltuura. Loodetavasti eksin rängalt.
      Mis trollidesse puutub, siis neil on ka omal tagataskus pisike särtsutagavara.

      Aga kui jutt on ristmiku käitumisest, siis ei ole ju raske juhile displaypeal öelda, et vot hoian sulle veel 4 sekundit rohelist tuld, tee nüüd siva.

      Üldiselt tundub mulle seda teemat lugedes, et genereeritakse hunnikuga probleeme, ega vaevutagi diskuteerima milline võiks olla võimalik hea lahendus, kuidagi väga porigaloopimise teema tundub.

      Comment


        #63
        Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

        kas keegi on sinna karbi sisse näinud et kohe teab et si.. ( = ekskrement ) ? tegelt arvan et sellise papihunniku eest ei hakkaks ka ise mingi koduaretusega jamama vaid võtaks pc/104 vms mikroarvuti. aku ei ole ka probleem. võite täiesti kindlad olla, need masinad on oluliselt stabiilsemad kui põlve otsas "ristpistes" punutud pcb-l pic. et alguses softiga probleeme on, on täiesti tavaline, vähemalt minu jaoks. ei maksa kiibitseda, vähemalt mitte esimese paari kuu jooksul.
        viimati muutis kasutaja raivo; 17 m 2008, 08:14. Põhjus: offtopi vähem

        Comment


          #64
          Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

          me oleme siin tehnikahuvilised ja seetõttu lahkamegi seda teemat. üks postitaja siis kaitses seda süsteemi(nagu omaks mingit infot), aga millegipärast ei tahtnud valgustada tehnilise poole teostust, seega kahtlused püsivad ja tekivad ka ideed, kuidas siinsed rohkem-vähem tehnikainimesed selle teostanud oleks: 1)et oleks töökindel; 2)et lihtsa vaevaga nuts tasku saaks
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment


            #65
            Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

            Eks selle teema porbleem on väga paljus ikka selles, et enamus ei tea üldse mis ja kuidas on tehtud, kuna tehnilist teostus ei ole avalikustatud.

            Kui Vagurvibur äkki paneb kuhugi üles täpse kirjelduse ja kõik skeemid, siis oleks mõtet midagi arvama hakata. Seda aga muidugi ei juhtu.

            Comment


              #66
              Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

              Äri ikka müüakse oskusteavet, ega jagata seda tasuta....oskusteabe kaitseks kasutatakse konfidentsiaalsusleppeid, patente jm sarnast....

              Comment


                #67
                Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                ok, skeeme ehk ei saa, aga konfidentsiaalsuse taha ei tasu pugeda. üldpilti võiks natuke valgustada

                nt see, et mingi sõiduk kasutab sisepõlemismootorit, mis on mingi pika ja kuluka arendustöö tulemus, ei tee veel selle mootori tööpõhimõtet konfidentsiaalseks...
                Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                Comment

                Working...
                X