Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

    Esmalt postitatud KaruTEC poolt
    - sõiduradade märgistust (jah, nii on - Järvevana tee on triipudest PUHAS, triibud algavad vahetult enne idiootset ristmikku ja reastu siis ümber, kui juhtumisi pole enne sealt 1000 korda läbi sõitnud)
    Offtopic: Sellega seoses tuli mulle meelde umbes kahe aasta tagune juhtum, kuidas Volta kirjadega maastur Kristiine poolt tuleval ning Tehnika tänavale suunduval ristmikul üle kolme raja diagnonaalis ja suunda näitamata mulle ette sõitis. Tagajärjeks siis minu autos äkkpidurduse järel maha lennanud poekraam. Liiklus oli hõre ning jooned kenasti näha kusjuures. Mõni nõrgema närviga tegelane oleks seal samas foori all ilmselt midagi ütlema tulnud.

    Comment


      #47
      Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

      Esmalt postitatud feelgood poolt
      Offtopic: Sellega seoses tuli mulle meelde umbes kahe aasta tagune juhtum, kuidas Volta kirjadega maastur Kristiine poolt tuleval ning Tehnika tänavale suunduval ristmikul üle kolme raja diagnonaalis ja suunda näitamata mulle ette sõitis. Tagajärjeks siis minu autos äkkpidurduse järel maha lennanud poekraam. Liiklus oli hõre ning jooned kenasti näha kusjuures. Mõni nõrgema närviga tegelane oleks seal samas foori all ilmselt midagi ütlema tulnud.
      Tõesti offtopic, umbes sama on BMW-kontserni presidenti sõimata kõikide bemmudega tehtud õnnetuste pärast.
      Erilahendused.
      PS või mail.

      Comment


        #48
        Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

        Ei mäleta küll selliseid manöövreid. Arvestades minu sõitmisi, mida on palju, ei saa välistada mõnda lolli intsidenti. Vahel tuleb ka ütlemisi ette. Ma ei ole üldse vägivaldne inimene, nii et teinekord ei ole vaja kaks aastat oodata. Roolis võis olla ka meie autojuht, kes on samuti rahulik ja sõbralik.

        Btw, väide et Peterburi tee algus on tehtud Saksa sõjavangide poolt, on suures osas linnalegend. Nemad tegid ainult pisikese jupi.

        Comment


          #49
          Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

          Ma lisaks asjast midagi teadmata et selle gps asja jaoks on olemas vastavad klotsid 40x40x5mm, aga ju siis mõnel oli aju ehitus vastav et PC toppida ja veelenam selle ebastabiilse op systeemiga. See on tõsine overkill, asja üle pole viitsitud mõelda lihtsalt mingi IT tegelane jooksnud lähimasse kartuli salongi ja toonud sületäie saasta. Ja kui tõesti vaja op süsteemi siis on veel olemas moodulid koos winCE või linuxiga. Laiendatav siin ja samad väljundid sisendid mis PC puhul, hind kordades odavam ja asi töökindlam.
          viimati muutis kasutaja murphy; 14 m 2008, 12:19.
          Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
          1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
          2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

          Comment


            #50
            Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

            Esmalt postitatud murphy poolt
            .........See on tõsine overkill, asja üle pole viitsitud mõelda .......... Ja kui tõesti vaja op süsteemi siis on veel olemas moodulid koos winCE või linuxiga..........Laiendatav siin ja samad väljundid sisendid mis PC puhul, hind kordades odavam ja asi töökindlam.
            Murphy, palun vii end eelnevate kommidega kurssi, siis jääb tihti palju küsimusi küsimata.....sõidukite elektriseadmetele kehtivad omad standardid....nendele nõetele vastavuse garanteerimine teeb nad kallimaks.....temperatuuri, niiskuse, vibratsiooni ja löögitaluvus....

            Comment


              #51
              Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

              Vabandan oma rumalust aga eespool toimunud vestlusest ei saanudki aru, mismoodi sõidukijuht saab teada, et kuigi fooris põleb juba pikemat aega roheline, võib ta siiski julgelt gaasi anda? Kui äkki süsteem leidis et mujalt tuleb prioriteetsem liikur ja keerab naksti punase ette...nii vist ei saa juhtuda?
              - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
              - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

              Comment


                #52
                Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                Juht näeb ekraanil, kas ta on sõidugraafikust maas või mitte ja sellest sõltuvalt otsustab gaasi anda. Seega tundub loogiline, et sõidukist võetakse ühendus foorikontrolleriga siis, kui graafikust on mahajäämus. Taksopargi ristmikul on 3 prioriteetset suunda kesklinna poole sõites. Ühele prioriteetsele suunale üle kahe korra järjest prioriteeti ei anta, see on vajalik, et kõrvalekalded rohelisest lainest oleksid kompenseeritavad.

                Comment


                  #53
                  Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                  Juht peab sõitma ikka fooritulede järgi, mitte pimesi edasi kihutama "kindla teadmisega" et õigel hetkel õige tuli põleb.
                  Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                  Comment


                    #54
                    Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                    Seda, kas ollakse graafikust maas või mitte, teab ta ju isegi. Ilma kalli aparatuurita. Ilmselt teeb ta kõik, et graafikus püsida, näiteks üritab foori alt läbi sõita, kui roheline juba vilgub jne. Aga punasega enam sõita ei tasu. Süsteem pidi andma prioriteedi bussile. Seega võiks juht eeldada, et piisavalt kaua põlenud roheline, millel muidu aeg juba kustuda, põleb veel natuke... kuid mitte igavesti. Järelikult kui gaasi anda, siis jõuab läbi. Kui aga süsteem otsustab, et mujalt tuleb prioriteetsem sõiduk ja keerab punase ette, peaks juht äkiliselt pidurdama... Seega võiks süsteem just teatada juhile, et nt. hoian rohelist veel n sekundit vms.
                    Või mis selle süsteemi mõte oligi (peale raha teenimise ja ristmike koordinaatide määramise)?
                    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                    Comment


                      #55
                      Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                      Esmalt postitatud Vagurvibur poolt
                      Juht näeb ekraanil, kas ta on sõidugraafikust maas või mitte ja sellest sõltuvalt otsustab gaasi anda.
                      Loen seda teemat ja niisugune nostalgia tuleb peale, et ei saa klaverit piinamata jätta. Täpselt ei mäleta aga peaks 35 aastat möödas olema kui sai TAK-is käivitatud põlve otsas valmis ehitatud nn. induktsioonside süsteem.
                      Süsteemi abil kontrollitavate liinide regulaarsus jäi 2min piiresse, tollal oli liiklus hulga hõredam kuid oli väga raske umbkeelsetele juhtidele selgeks teha mis asi on sõidugraafik. Kui tekkis võimalus kontrollida siis muudeti palgasüsteemi nii, et olulise osa moodustas regulaarsuspreemia ja kohe sai selgeks mis asi on sõidugraafik.
                      Igatahes jõudu ja vaimuergsust tänastele tegijatele!
                      VÕIMENDITE REMONT ja KAASAJASTAMINE

                      Comment


                        #56
                        Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                        Ok nüüd siis tean et yhistranspordiga tln sõita ei tasu kuna nõueteest tuleb välja et peab kasutama ebastabiilseid op systeeme ja tohutu energia/raha raiskamine on ka kohustuslik selle tõttu. Loodetavasti standard ei nõua ebastabiilset juhtimist/pidurdamist ka, inimesed hakkakisid kaebama, no vähemalt need kes ellu jäävad.
                        Pigem ma kardan on asi selles et raske oleks kliendile pähe määrida tikutopsi suurust asja ränga raha eest, peab ikka olema meeter korda meeter. Ma tean väga hästi seda maalima, näinud kuidas myydi 12k euri eest RF MUX-e mis olid kokku joodetud odavatest releedest hinnaga umbes 2k eeka. Ja määritigi kliendile pähe need pärast oli teine nii õnnetu kui tõestasime et suudame samase klotsi 2k eega eest kokku joota. see on 1 näide paljudest. seega tunnen seda äri osa natuke ja seda suure raha kokkuajamist. Õnneks ma ei saa tünga - ma ei sõida tln ühistranspordiga seega suva.
                        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                        Comment


                          #57
                          Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                          Kuule Murphy, rahune maha ja kirjuta selge sõnum. Sellest mölavoost ei saa muffigi aru. Kahjuks käib see palve ka paljude liikmete kohta.

                          Comment


                            #58
                            Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                            Tõlgin Shelele arusaadavasse keelde:

                            Onud ostsid kalli raha eest paha lahenduse.

                            Comment


                              #59
                              Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                              Oh! See on ju teada, milleks veel tõlkida. Karu, Sa vasta parem oma Voltalaboris küsimustele. Loodetavasti järgmistel kohalikel(veel kuradi kaugetel) vvalimistel saab mingigi korra. Aga see kipub vist olema kas haavade lakkumine või üksteisele vaimne tahapanemine. Loodetavasti mitte, sest meil on üka ja oma Riik.

                              Comment


                                #60
                                Vs: Idiootsuse võidukäik (ühistransa prioriteedi..)

                                Esmalt postitatud Shele poolt
                                Kuule Murphy, rahune maha ja kirjuta selge sõnum. Sellest mölavoost ei saa muffigi aru. Kahjuks käib see palve ka paljude liikmete kohta.
                                Kõigil on õigus oma arvamusele - kui ei meeldi ära kuula, pööra pea kõrvale ja kata silmad kinni.

                                Kas tead, mis on vahet käol ja tripperil? - püüa kinni, siis saad teada. Sama on asi ka kliendi seisukohast vaadates - kõik on ilus, kuni müügimeeste loba usud.

                                Comment

                                Working...
                                X