Vs: Ipodi parandus
Nii ka seda probleemi uurisin täna väheke-kuna juhtus olema läheduses Apple esinduskauplus (Tasku keskuses) siis külastasin ja käperdasin seda Touch Ipod-i, tegelikult ta küll ei tundu, et ümber keritiud kõrvaklapid display-d vigastada võiksid aga no võta sa kinni. Kuna täpset display marki pole teatatud siis küsisin, et mis oleks orienteeruv hind displayle, et kas ongi mõtet seda vahetada, müüja kiituseks ütlen, et peale tühja loba, millest allpool, arvas too, et kui seda saaks siis ehk saaks isegi vahetamisega hakkama . Samas aga oli kogu müüja/teenindaja suhtumine algusest peale üleolev ja tähtis, küsisin, et ehk on mingisuguseid remonditeateid, et millisel juhul display võib kergesti rikki minna (sondeerisin enne pinnast), kui küsisin, et kas võiks näiteks ümber keritud kõrvaklapid, kui iPod taskusse seejärel näiteks pista, ka selle displayd kahjustada. Selle peale oli irooniline pilk-justkui loll küsimus, müüja ütles, et tema hoiab samuti oma iPod-i (milline tal on jäi teada saamata!) ja probleeme pole. Samas tabas üllatus kui küsisin siis, et OK, mis oleks orienteeruv hind displayle ja vastus: "Seda ei ole saada, seda ei vahetata" Mina: "Kuidas nii, kui ostan kalli seadme, kogemata rikun ise display, olen nõus selle eest maksma, et korda saada ja siis saan teada, et tühjagi-parandada ei ole võimalik, kuna osa ei ole-kas see display on tehases siis ühes tükis kogu iPod-iga "valatud" "?. "Kas pean siis aparaadi ära viskama, kuigi muu kõik on korras ja uue väljamineku uue aparaadi näol tegema"? Siis lubas uurida-saatis mingi teate netis, ilmselt msn-i vahendusel ja ootas, saatis veel midagi, ootas...mõne minuti pärast küsis mailiaadressi, et kuna ei vastata hetkel ta küsimustele siis annab teada kui on vastatud-tund tagasi vaatasin maili, ei olnud veel vastust aga ootan, ehk ikka tuleb vastus millalgi lähipäevil. Siis sellest taas juttu-lihtsalt tekkis jube suur isiklik huvi asja vastu ja kui reaalselt seda iPodi on soov remontida siis oleks hea võrrelda nalja pärast neid eesti hindu välismaa omadega .
Ja veel: Igaljuhul hoian siinsetki rahvast kursis (tahavad nad või mitte!), et kuidas siis väljahõigatud "kvaliteetkaubamärk" oma klientidesse suhtub-isegi 700 maksvatel uutel mobladel on võimalik (ja täitsa saadaval) displayd vahetada, iseasi kas see majanduslikus mõttes ära tasub eesti tingimustes.
Nii ka seda probleemi uurisin täna väheke-kuna juhtus olema läheduses Apple esinduskauplus (Tasku keskuses) siis külastasin ja käperdasin seda Touch Ipod-i, tegelikult ta küll ei tundu, et ümber keritiud kõrvaklapid display-d vigastada võiksid aga no võta sa kinni. Kuna täpset display marki pole teatatud siis küsisin, et mis oleks orienteeruv hind displayle, et kas ongi mõtet seda vahetada, müüja kiituseks ütlen, et peale tühja loba, millest allpool, arvas too, et kui seda saaks siis ehk saaks isegi vahetamisega hakkama . Samas aga oli kogu müüja/teenindaja suhtumine algusest peale üleolev ja tähtis, küsisin, et ehk on mingisuguseid remonditeateid, et millisel juhul display võib kergesti rikki minna (sondeerisin enne pinnast), kui küsisin, et kas võiks näiteks ümber keritud kõrvaklapid, kui iPod taskusse seejärel näiteks pista, ka selle displayd kahjustada. Selle peale oli irooniline pilk-justkui loll küsimus, müüja ütles, et tema hoiab samuti oma iPod-i (milline tal on jäi teada saamata!) ja probleeme pole. Samas tabas üllatus kui küsisin siis, et OK, mis oleks orienteeruv hind displayle ja vastus: "Seda ei ole saada, seda ei vahetata" Mina: "Kuidas nii, kui ostan kalli seadme, kogemata rikun ise display, olen nõus selle eest maksma, et korda saada ja siis saan teada, et tühjagi-parandada ei ole võimalik, kuna osa ei ole-kas see display on tehases siis ühes tükis kogu iPod-iga "valatud" "?. "Kas pean siis aparaadi ära viskama, kuigi muu kõik on korras ja uue väljamineku uue aparaadi näol tegema"? Siis lubas uurida-saatis mingi teate netis, ilmselt msn-i vahendusel ja ootas, saatis veel midagi, ootas...mõne minuti pärast küsis mailiaadressi, et kuna ei vastata hetkel ta küsimustele siis annab teada kui on vastatud-tund tagasi vaatasin maili, ei olnud veel vastust aga ootan, ehk ikka tuleb vastus millalgi lähipäevil. Siis sellest taas juttu-lihtsalt tekkis jube suur isiklik huvi asja vastu ja kui reaalselt seda iPodi on soov remontida siis oleks hea võrrelda nalja pärast neid eesti hindu välismaa omadega .
Ja veel: Igaljuhul hoian siinsetki rahvast kursis (tahavad nad või mitte!), et kuidas siis väljahõigatud "kvaliteetkaubamärk" oma klientidesse suhtub-isegi 700 maksvatel uutel mobladel on võimalik (ja täitsa saadaval) displayd vahetada, iseasi kas see majanduslikus mõttes ära tasub eesti tingimustes.
Comment