Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: 12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

    paadile pole erilist regulaatorit vaja. võib teha lihtsalt lülitimeetodil 2*12V jadas või paralleelis. nii suure akupaki juures võiks pigem kaaluda 48V pardapinge kasutamist. regulaatori kasutamisel on kaod väiksemad ja ühendusjuhtmed on peenemad, seega odavamad ja ka mugavam kasutada. regulaatorit ei ole 48V peale oluliselt keerulisem teha, aga 100A tüürimine on lihtsam, kui 200A tüürimine.
    5hj pole ikkagi mõtet taga ajada. sisepõlemismootoril antakse maksimaalne võimsus. elektrimootoril aga pikaajaline kestev võimsus. tihtipeale suudavad elektrimootorid lühiajaliselt arendada 3x nimivõimsust või enam.
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #17
      Vs: 12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

      Seega 2 bussi vms mootorit jadasse ja asi jokk.Siiski on väga lihtne teha türistorregulaator,555 abiga,kuigi jah,mingeid elektrialaseid teadmisi läheb siiski vaja.

      Comment


        #18
        Vs: 12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

        peale lihtsakoelise(siiski mitte tingimatta odava) lülitamise pole paadile vaja, 2...3 astet ja kõik. paadile ei ole ju "pidamist" ja seeha ei ole mootori sujuv käivitamine oluline. kogu aeg toimub paadil "läbilibisemine", st pootori pöörded ei ole sünkroonis edasiliikumiskiirusega. kui ise teed või keegi teeb odavalt regulaatori, siis miks mitte, aga seda nüüd eesmärgiks pole küll mõtet võtta
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #19
          Vs: 12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

          Endal on ka pikka aega paadi idee, kuna merega on lähem suhe alati olnud.
          Minu idee oleks teha trimaraan kere, mis oleks äärmiselt hea hüdrodünaamikaga. Keskel oleks klaaskupliga kaetud kokpit, milles istuks piloot. Pontoonide ja põhikere vahel asuks päikesepaneelid. Mootor oleks 36V ca. 500W. Akud asuks paadi põhikeres piloodi selja taga. Lisaks oleks võimalus liikumistee arvuti ja gps abil paika seada nii, et see suudaks ka ise sadamast sadamasse liikuda...
          Allkiri.

          Comment


            #20
            Vs: 12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

            Jah see mõte on hea,kui sul on suur rahakott.Mina tahaks ka oma elektrikardile liitiumakusid,aga näed,raha on vähe.

            Comment


              #21
              Vs: 12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

              Jh 54V ~1000Wh Li akupakk koos laadija, kaitselemendi ja muude puninatega on 10K eeka, europa toll väänab 2,5x juurde johtlike ainete tasud jne. Te trip USA-se ja too endale ära, siis tasub sõita akudega. Väiksemale liikurile on 3KWh maa ja ilm. Arvestades et sõites kulutad keskmiselt 500W. on see 6h sõiduaega. 3 akupakki hinna eest saab 1833L kütet. Kui saa päevas kulutad 5L siis saad aastaga akupaki hinna.
              6h sõitu maksab miski 4 krooni kanti, saab yhest eest otsast teise ja tagasi.
              bensu hinnaga sama maa peale võid arvestada miski 1k eega kanti sõltuvalt masinast.
              Kui veel kasutada mootoriga pidurdamist saab elektri masinal energia akuse tagasi panna ja linna sõit veelgi suurema erinevusega võrreldes bensukat.
              Arvestage ka seda et elektri masin on 30% kergem(kui Li akusid kasutada).
              Jällegi vähem energiat.
              Elektrimasina hobuse võid ühe käega üles tõsta, bensuka oma (koos kõigi lisadega) lohistad 3 mehega. Elektrika buudus on et nagu peaksid korraga aasta/ kahe kütte välja ostma. Samas mootori hoolduse puudumine annab raha juurde. Õlisid ei vaheta.
              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

              Comment


                #22
                Vs: 12/24 v mootorit oleks vaja, kust seda saada ?

                Praeguste pliiakudega(6 Optima Redtop) läheb kart siledal teel heade oludega kuni 100km/h.Aga kui panna liitium,siis ma kardan,et peab roolist kinni hoidma oma elu eest.Paadile oleks kah kasulikud sellised akud.Eriti kummipaadile.Kaalu vähem ja paat liigub kiiremini ka edasi.

                Comment

                Working...
                X