Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ökoseadmete mõttekus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Vs: Ökoseadmete mõttekus?

    no tehke katse, võtke 24W mootor, (enamusel mänguautodel on) lisage massi nii et masin kaaluks 1kg, alati ei pea täis asjaga katsetama mudeliga saab samuti veenduda.
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #92
      Vs: Ökoseadmete mõttekus?

      muide, wikipedias on täitsa palju infot juba müügilolevate ja veel
      arendusjärgus elektriautode kohta. enne spekuleerimist tasuks pisut vaada (-;

      ntx selline loom, tippkiirusega 370 km/h:

      Comment


        #93
        Vs: Ökoseadmete mõttekus?

        Esmalt postitatud marley poolt
        ntx selline loom, tippkiirusega 370 km/h:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Eliica
        Jälle oleme ringiga alguses tagasi: milleks järjekordne superauto, miks mitte tavakasutajale orienteeritud, praktilises hinnaklassis sõiduk?

        Muide, mis puutub sellesse elektrimootorite ratastesse paigaldamisse, siis see ei ole õige tee asja lahendada. Ratasliikurite puhul püütakse viia vedrustamata mass miinimumi, et sõiduk oleks võimalikult parema juhitavusega. Elektrimootorite ratastesse installeerimine on risti vastupidise resultaadiga tegevus.
        Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

        Comment


          #94
          Vs: Ökoseadmete mõttekus?

          Nägin ka seda discovery saadet, ja miks on odav sest kasutavad juba masstootmises olevaid akusid mitte ei leiuta jalgratast. Antud juhul läpaka aku elemente mis on ka samas suurima hinna/mahtuvuse/massi suhtega.
          Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
          1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
          2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

          Comment


            #95
            Vs: Ökoseadmete mõttekus?

            Esmalt postitatud GU50 poolt
            Jälle oleme ringiga alguses tagasi: milleks järjekordne superauto, miks mitte tavakasutajale orienteeritud, praktilises hinnaklassis sõiduk?
            see superauto oli eelkõige neile "vihaste" autode fännajatele,
            wikis on terve alajaotus elektriautodest, ka pisematest ja tavakasutuses olevatest.

            Comment


              #96
              Vs: Ökoseadmete mõttekus?

              Overall average efficiency from US power plants (33% efficient)[26] to point of use (transmission loss 9.5%), (US DOE figures) is 29.87% . Accepting 90% efficiency for the electric vehicle gives us a figure of only 26.88% overall efficiency. That is lower than internal combustion engined vehicles (Petrol/Gasoline 30% efficient, Diesel engines 45% efficient - Volvo figures).[27] Diesel engines can also easily run on renewable fuels, biodiesel, vegetable oil fuel (preferably from waste sources), with no loss of efficiency. Using grid electricity entirely negates the efficiency advantages of electric vehicles.


              Paneb mõtlema ?

              Comment


                #97
                Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                Huvitav info tõesti. Ilmselt ei toodeta aga USAs kogu elektrit fosiilsetest kütustest ja kõik fosiilsed kütused ei sobi auto mootoris põletada.
                Ainus järeldus mida mina teen sellest on, et USAle tuleb nafta liiga odavalt kätte.

                Comment


                  #98
                  Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                  Kas Discovery vaatajatele see ka silma jäi?

                  Comment


                    #99
                    Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                    Ka mina tulen moi'ga samale järeldusele. Olen sellele ennegi tulnud vaadates oma kütusearveid .
                    ketta näidatud video on samuti igati õige - mis iganes asjaga me liikuda tahame tarvitavad need energiat mida meil eriti nagu polegi. Järeldus siit - sõita jalgrattaga kui vähegi võimalik....
                    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                    Konfutsius

                    Comment


                      Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                      Aga kondiaurumootor tarvitab ju ka energiat.

                      Comment


                        Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                        Jah, sa ketas oled koolis käinud vist .
                        Aga kondiauru energia saamise viisid on paindlikumad kui biodiisli või E85 saamise viisid, samuti ei reosta see niivõrd loodust, ka kondimootori kasutatavad osad on looduslikult lagunevad - jälle võit.Ka kulutab kondimootor hooldusele suhteliselt vähem ning kasutusaeg on pikem.
                        Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                        Konfutsius

                        Comment


                          Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                          kondimootori kasutatavad osad ei lagune ka enam looduslikult: tänu
                          säilitusainetele toidus on meie põhjanaabrid juba tükk aega hädas.

                          Comment


                            Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                            Esmalt postitatud KaruTEC poolt
                            Overall average efficiency from US power plants (33% efficient)[26] to point of use (transmission loss 9.5%), (US DOE figures) is 29.87% . Accepting 90% efficiency for the electric vehicle gives us a figure of only 26.88% overall efficiency. Paneb mõtlema ?
                            Mul tuli mõte, et kui kasutaks elektrisõidukite liigutamiseks tuule- ja päikeseenergiat? Siis võiks ka leppida madalama tõhuga. Lisaks veel zero emissions. Tuumajõul saadud elekter peaks ka suht sobima.
                            Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

                            Comment


                              Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                              USA-ga ei tasukski võrrelda, kui aga euroopasse jääda, siis ntx prantslased
                              saavad oma elektri praktiliselt 100% tuumaenergiast.

                              Comment


                                Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                                Esmalt postitatud GU50 poolt
                                Jälle oleme ringiga alguses tagasi: milleks järjekordne superauto, miks mitte tavakasutajale orienteeritud, praktilises hinnaklassis sõiduk?

                                Muide, mis puutub sellesse elektrimootorite ratastesse paigaldamisse, siis see ei ole õige tee asja lahendada. Ratasliikurite puhul püütakse viia vedrustamata mass miinimumi, et sõiduk oleks võimalikult parema juhitavusega. Elektrimootorite ratastesse installeerimine on risti vastupidise resultaadiga tegevus.
                                Selle vastu aitaks ratta ja mootori vahele veovõlli paigutamine. Kui pidur mootori külge installida, siis vedrustamata mass isegi väheneks. Samas säiliks kõik otseveo eelised - minimaalsed ülekandekaod, lihtne ja töökindel konstuktsioon ning hea ruumikasutus. Lisaks saavad võimalikuks täiesti uued asjad, nagu näiteks elektrooniliselt kontrollitud nelivedu - diferentsiaalide ja viskosidurite asemel jaotatakse ümber vaid elektrone.
                                Allkiri.

                                Comment

                                Working...
                                X