Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ökoseadmete mõttekus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vs: Ökoseadmete mõttekus?

    seda piesolugu kokku võttes: kuulujutud tekitavad paksu verd (-;

    aga siit midagi lausa ulmeliselt ökoloogilist, Gibson rõõmustaks:
    Beverli Hillsi ilukirurg Craig Alan Bittner teisendas klientidest välja imetud rasva biokütuseks, mille varal sõitis nii tema enda Fordi maastur kui ka tüdruksõbra Lincoln Navigator.


    inimessust etanooli tootmine on selle kõrval küll köömes, ameerikamaal
    ikka imetakse seda rasva lausa tonnides, nagu selgub (-;

    Comment


      Vs: Ökoseadmete mõttekus?

      Esmalt postitatud a1 poolt
      ? milles see avaldub ?
      ma teeks toite pigem läbi konde kui trahvoga.
      Otsinguga enam ei leidnud kellegi vana teemat sarnasest olukorrast. Niipalju on meelde jäänud, et kondekaga on oht samuti impulsi tekkimiseks lülitushetkel, mille tagajärjel LEDid ära küpsevad.
      73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
      ATiP1pN4XeM

      Comment


        Vs: Ökoseadmete mõttekus?

        Esmalt postitatud Scott poolt
        Otsinguga enam ei leidnud kellegi vana teemat sarnasest olukorrast. Niipalju on meelde jäänud, et kondekaga on oht samuti impulsi tekkimiseks lülitushetkel, mille tagajärjel LEDid ära küpsevad.
        Üks nendest, võib-olla isegi seesama:
        Elektroonika töötab suitsu baasil.
        Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
        Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

        Comment


          Vs: Ökoseadmete mõttekus?

          Esmalt postitatud fre poolt
          Üks nendest, võib-olla isegi seesama:
          http://www.elfaelektroonika.ee/fooru...ad.php?t=30804
          Tnx Fre.

          Sama jah, kuid jäi kahe silma vahele .
          73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
          ATiP1pN4XeM

          Comment


            Vs: Ökoseadmete mõttekus?

            Esmalt postitatud Scott poolt
            Niipalju on meelde jäänud, et kondekaga on oht samuti impulsi tekkimiseks lülitushetkel, mille tagajärjel LEDid ära küpsevad.
            Mulle tundub see jutt seal ebaadekvaatne. Vahelduvvoolu ahelas laetakse kondekat pidevalt, ühel poolperioodil ühtepidi ja teisel teistpidi. Kui mingit impulsi võrgu poolt karta, siis seda saab ellimineerida kaitsetakisti ja stabilitroniga enne LEDi.
            Ma küll täpselt ei tea, aga kahtlustan, et kuubiku tühijooksu võimsus on suurem, kui kondekaga toite puhul kasutult hajuv.

            Comment


              Vs: Ökoseadmete mõttekus?

              Esmalt postitatud a1 poolt
              Mulle tundub see jutt seal ebaadekvaatne. Vahelduvvoolu ahelas laetakse kondekat pidevalt, ühel poolperioodil ühtepidi ja teisel teistpidi. Kui mingit impulssi võrgu poolt karta, siis seda saab ellimineerida kaitsetakisti ja stabilitroniga enne LEDi. ...
              Panengi vastuse eelmainitud teemasse, kuhu ta paremini sobib:
              Elektroonika töötab suitsu baasil.
              Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
              Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

              Comment


                Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                vaadake kindlasti ETV-st homme kell 14.55 dokki "Katastroofi teooriad".
                Oli praegult teles, homme on kordus. ei midagi uut ega põhimõttelist,
                aga väga kena käsitlus, inimliku dimensiooniga. pärast oleks tore arutleda (-,

                edit: just tuli meelde, kui lihtne oli vanasti makk tööajal huvitavat saadet
                või filmi lindistma panna ja seda endale sobilikul ajal vaadata...
                kui paljudel praegult videomakk nurgas tolmab ja uut võimalust veel pole?

                Comment


                  Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                  DVD mängijatel ammu kettad sees, osadel telkudel need sees ja millel iganes veel. vaata ja salvesta ja vaata jälle
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                    siit midagi huvitavat, suveajal töötaks ilmselt ka meie tingimustes:

                    It's the kind of simple yet brilliant invention that would have the tycoons of Dragons' Den salivating with excitement. Not only is the fridge solar powered, it can also be built from household materials.

                    Comment


                      Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                      Esmalt postitatud marley poolt
                      siit midagi huvitavat, suveajal töötaks ilmselt ka meie tingimustes:

                      http://www.dailymail.co.uk/sciencete...-Africans.html
                      Päike soojendab vett ja vesi jahtub... Ei usu nagu eriti. Ma arvan, et see aparaat töötaks paremini viludas ja tuule käes.

                      Comment


                        Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                        Tegu siis lihtsustatud konditsioneeriga. Peaks töötama küll (AAFRIKA PÄIKESE ALL). Meie kliimas jääks soojenemise effekt tiba nigelaks. Seade on ju üles ehitatud kiire aurustumise printsiibil.
                        päike, õhk ja ...

                        Comment


                          Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                          Tere füüsikud ja muidu targad!
                          Piesoelektri tegemise teema oli päris huvitav lugemine kokkuvõttes, aga lõpuks jäi veitsa kurb meel, et ei leidunud kedagi (vaatamata kinnitustele, et ollakse teisest ikka targem), kes suudaks veenvalt tõestada, kas ta siis tekitab lisa kütusekulu või mitte. Tehnikafoorumis on tegelt masendav sellist asja kogeda. Kas eesti insenerid ongi nii kehvad, või pole see tõsine foorum, kus asjatundjad käiksid...

                          Aga arutleks natuke: Piesomaterjalis tekib polaarsus mehaanilise (sise)pinge tagajärjel. Teepinnas omakorda pinge auto massist tingituna. Sõltuvalt koormusest ehk teele mõjuvast jõust tekib tee materjalis deformatsioon ja pinge, mida jäigem materjal (suurem elastsusmoodul), seda väiksem deformatsioon, pinge jääb aga samaks. Piesomaterjalid on kas keraamilised-suure jäikusega või polümeersed-väikese jäikusega. Tee sisse on mõttekas panna jäik materjal, mis annaks küll vähem elektrit, aga tekitaks samas väiksema veeretakistuse, mis ongi eesmärk ka teedeehitajatel! Kui tavalisel teel muundub auto rataste tekitatud deformatsioonienergia soojusenergiaks, siis piesomaterjaliga kaetud tees muutuks see elektrienergiaks. Võtame veel ühe näite: auto amortisaatorid. Töötavad nad umbes nii, et klappidega varustatud kolb liigub silindris, mis on täidetud vedelikuga, klapid on selleks, et vedelik pääseks kolvi erinevatele pooltele sõltuvalt sellest, millises suunas kolb liigub ja nii et kolvi liikumine poleks täiesti vaba vaid summutaks järsud liikumised, mida tekitavad vedrud konarusi läbides. Auto amortisaatoris muutub mehaaniline energia samuti soojusenergiaks. Kui asendada õli mingi magnetilise vedelikuga ja amordi silindrid ümbritseda mähistega, saaks ka sellest tasuta ja nagunii toimuvast ja mis peaasi, kütusekulu vähendavast liikumisest elektrienergiat (õli läbilaskvad avad võivad olla suuremad tavalisest või üldse puududa, sest magnetväli ju pidurdab elektri tootmisel õli liikumist, sellega saaks lahendada ka amortide seadistamise vastavalt teeoludele).

                          Comment


                            Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                            Esmalt postitatud giordanobruno poolt
                            .... Kui tavalisel teel muundub auto rataste tekitatud deformatsioonienergia soojusenergiaks, siis piesomaterjaliga kaetud tees muutuks see elektrienergiaks....
                            Väga õige märkus! Seni meile kasutult hajuv energia tarbitakse. Ootan huviga projekti katsetamise tulemusi.
                            Iga energia liigi tootmise puhul tuleb kõne alla tema tasuvus. See aga omakorda oleneb paljudest asjadest, nt. majandusolukorast ja üldse energiaallikate saadavusest. Kunagi sai auruveduriga sõita küll ja polnud mingit muret. Nüüd juba kakeldakse põhjapooluse energiaressursside pärast (ulme veel mõni aeg tagasi!). Kõik areneb!
                            Aga...elame - näeme.
                            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                            Comment


                              Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                              Kui teele lisada piesoelemendid siis kogu deformatsioonienergia: tee deformatsioon + piesode deformatsioon.

                              Kallilt kättesaadud energiat saaks kasutada näiteks kiirtee äärse ilmamonitoorimisseadme või näiteks kiirusekaamera toiteks, kus puudub elektrivarustus.

                              Comment


                                Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                                "Kas eesti insenerid ongi nii kehvad, või pole see tõsine foorum, kus asjatundjad käiksid... "

                                Yes offence, kas sa lugeda oskad ? Kurat ma kirjutasin siia sada posti sellel teemal, kas on vaja lihtlausetesse ?

                                .... Kui tavalisel teel muundub auto rataste tekitatud deformatsioonienergia soojusenergiaks, siis piesomaterjaliga kaetud tees muutuks see elektrienergiaks....

                                Nii, see on järjekordne idikas väide, mida mina (ja andreie ja veel paar teist liiget) on eelnevates postides ümber lükanud.
                                KaruTEC ütleb: tõesta oma väide ja ma annan sulle preemiaks 10 000,- krooni cash.

                                Ja Felch, marss füüsikatundi, sa üritad siin juba entroopia kasvu reverseerida...

                                Comment

                                Working...
                                X