Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ökoseadmete mõttekus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vs: Ökoseadmete mõttekus?

    Esmalt postitatud W@ldur poolt
    Ja jällegi: ilma "selle" lahenduseta oleks väravat olnud kergem lahti olnud teha.
    Autoteedel võiks samahästi ollla iga km tagant vänt-generaatori jaamad/keskused, "ega lisaenergiat ju ei kulu..."
    Muidugi kulutasid värava avajad energiat. Selle peale need külalised rääkima hakkasidki.
    ___________________

    See on selline väikese varguse loogika. See tee on täpselt samasugune varastamise meetod
    nagu pool liitrit bensiinijaamas andmata jätmne või toruga paagist tõmbamine.

    Ainult et siin on lisaks veel see varastamise kasutegur väike.

    Aga proovige järgi. Sellise vooluallika mudeli tegemine on jõukohane kuskil 5b poistele.

    Comment


      Vs: Ökoseadmete mõttekus?

      Esmalt postitatud giordanobruno poolt
      millesse paigutada piesoelemendiks ntx. topaasikristallid
      Moodsaid piesomaterjale on ka. Kuidas on topaasi efektiivsus võrreldav näiteks plii-tsirkoonium-titanaadiga?
      If you think education is expensive, try ignorance.

      Comment


        Vs: Ökoseadmete mõttekus?

        Esmalt postitatud andreie poolt
        Moodsaid piesomaterjale on ka. Kuidas on topaasi efektiivsus võrreldav näiteks plii-tsirkoonium-titanaadiga?
        Sorri, efektiivsusest piesomaterjalide puhul ei tea ma midagi, see polegi tähtis praegu, tunnistan oma ignorantsust sel teemal.

        Ja KaruTEC: Loogika ei puutu asjasse. Esita oma tõestamise tingimused korrektselt, siis saab ka loogikat kasutada. Küsid, et kui eemaldada 1cm piesot, jääb 5cm asfalti. Vastus: 5cm asfaldikihiga tee on väiksema jäikusega st. läbipaine suureneb, kuna aluspõhi on väiksema jäikusega (tihendatud killustik). Kui asendada 1cm piesot asfaldiga ja saab 6cm katet, ka siis on läbipaine suurem. Põhjus, topaasi elastsusmoodul on ~850GPa, asfaltbetoonil Eesti teedeehituse normide kohaselt max. 260MPa. Läbipaine võrdub koormus(tegelikult pinge, aga see tekib koormusest) jagatud elastsusmooduliga. Kumma variandi puhul on läbipaine suurem?

        A.R. : Iisrael ei puutu asjasse, olen seda meelt, et mõnede asjade puhul on kasulik võtta eelduseks seda, mille keegi on välja mõelnud või eksperimentidega kindlaks teinud, mitte ei hakka ise mõtlema või katseid tegema. Kahelda võib alati, aga siis peab endal olema ressurssi väiteid ümber lükata või kinnitada. Või leida teine allikas, kus juba on ümber lükatud.

        Comment


          Vs: Ökoseadmete mõttekus?

          Esmalt postitatud giordanobruno poolt
          Sorri, efektiivsusest piesomaterjalide puhul ei tea ma midagi, see polegi tähtis praegu, tunnistan oma ignorantsust sel teemal.

          A.R. : mõnede asjade puhul on kasulik võtta eelduseks seda, mille keegi on välja mõelnud või eksperimentidega kindlaks teinud, mitte ei hakka ise mõtlema või katseid tegema.
          Selle mõtlemise koha pealt lähevad nüüd meie arvamused küll lahku. Kõikvõimalikke arvamusi võib ja peab kaaluma.

          Selle näite puhul kasutasin üldmehhaanika valemeid ja enegia jäävuse seadust. Nii on võimalik määrata võimalikud tulemused.

          Piesomuundajatega sai tegeletud kuskil 50-ndate lõpus 60- algul.
          Võiks otsida üles sellealased loengumaterjalid ja suvilas peaks olema paar sellealast raamatut. Meenub, nagu oleks FI-s olnud üks seminar segnetoelektrikutest, mis jõudis välja ülijuhtideni. Kui mälu ei peta.

          Aga selle probleemi juures pole ju tähtis muundaja ehitus vaid üldine põhimõte.

          Mulle tundub et kui mäest allasõidul piiratakse kiirust siis seal on tegu tunduvalt suurema energiakaoga, kui kõva teekatte deformeerimisel.

          __________________________
          Võimalus asendada auto kummid elektrit tootvate vahenditega oleks huvitavam teema. Vähemalt minu jaoks.

          Täna hommikul rääkis laste "Nina" saates naisterahvas, kes väga suure tõenäosusega selle leiutise kallal tegeleb. Juhtusin töölesõites kuulama.

          Comment


            Vs: Ökoseadmete mõttekus?

            Jah, pidurdusenergia kasutamine on mõttekas ja sellega tegeldakse, ka näiteks F1-s. Eelnevalt kirjutasin auto amortides hajuvast energiast. (hõõrde)jõu rakendamine igasugustel pidurdamistel on kasutamata energiaallikas praegu, tavaliselt muundub soojuseks ja hajub keskkonda. Tegelikult on ustest võimalik saada lisaenergiat. Ei tea kuidas neid seadmeid kutsutakse, aga paljudel ustel on mehhanismid, mis tõmbavad ukse ise kinni (vedru ilmselt), aga et uks pauguga kinni ei läheks on seal mingi amordisüsteem, vot selle panekski elektrit tootma

            Comment


              Vs: Ökoseadmete mõttekus?

              Esmalt postitatud giordanobruno poolt
              Sorri, efektiivsusest piesomaterjalide puhul ei tea ma midagi, see polegi tähtis praegu, tunnistan oma ignorantsust sel teemal.

              Ja KaruTEC: Loogika ei puutu asjasse. Esita oma tõestamise tingimused korrektselt, siis saab ka loogikat kasutada. Küsid, et kui eemaldada 1cm piesot, jääb 5cm asfalti. Vastus: 5cm asfaldikihiga tee on väiksema jäikusega st. läbipaine suureneb, kuna aluspõhi on väiksema jäikusega (tihendatud killustik). Kui asendada 1cm piesot asfaldiga ja saab 6cm katet, ka siis on läbipaine suurem. Põhjus, topaasi elastsusmoodul on ~850GPa, asfaltbetoonil Eesti teedeehituse normide kohaselt max. 260MPa. Läbipaine võrdub koormus(tegelikult pinge, aga see tekib koormusest) jagatud elastsusmooduliga. Kumma variandi puhul on läbipaine suurem?

              A.R. : Iisrael ei puutu asjasse, olen seda meelt, et mõnede asjade puhul on kasulik võtta eelduseks seda, mille keegi on välja mõelnud või eksperimentidega kindlaks teinud, mitte ei hakka ise mõtlema või katseid tegema. Kahelda võib alati, aga siis peab endal olema ressurssi väiteid ümber lükata või kinnitada. Või leida teine allikas, kus juba on ümber lükatud.
              Foorumisse on ilmunud järjekordne ladusa jutuga tegelane, kellel kahjuks peale mula midagi öelda ei ole.. Sõnad on laused on aga sisu - absurdne.

              Comment


                Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                Mina saan küll sellest viimasest vastusest aru, et sul on kahju 10k välja anda punasele ristile.

                Comment


                  Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                  (Pidurdus-)energia taaskasutamine peaks ju ka herr KaruTECile trammidest tuttav olema.
                  - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                  - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                  Comment


                    Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                    Esmalt postitatud moi poolt
                    Mina saan küll sellest viimasest vastusest aru, et sul on kahju 10k välja anda punasele ristile.
                    ??? Kas sa tooksid välja selle argumendi mis minu oma ümber lükkab ? Ma olen siiani lugenud ainult pseudoteadust ja vigast füüsikat, kas sa viitaksid täpsemalt mingile vettpidavale väitele, mis oleks kooskõlas elementaarse füüsika ja loogikaga ?

                    Comment


                      Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                      Esmalt postitatud felch poolt
                      (Pidurdus-)energia taaskasutamine peaks ju ka herr KaruTECile trammidest tuttav olema.
                      Jah, aga mis see siia puutub ? Me räägime praegu "free energy" korjamisest maanteel, mitte pidurdusenergia salvestamisest.

                      Comment


                        Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                        Kodanik KaruTEC!

                        Lihtne ja ebainsenerlik on visata sõnu nagu: Lauslollus, idiootsus, pseudoteadus, vigane füüsika. Palun iga sinu väidetud vigase fakti ümberlükkavat tõestust, ehk kuidas see sinu arust on.
                        Sa ei taha tunnistada, et esitasid tõestamiseks liiga laialivalguvad tingimused, lootsid võibolla, et keegi hakkab tõestama, et piesodega varustatud teel sõites ei kulu lisaenergiat siis, kui piesode tekitatud elektrit kasutama hakatakse. Kulub küll lisaenergiat, ehk lisakütust, see on elementaarne ju. Aga kuna lubasid algtingimused ise valida, siis võtsin üheks võrreldavaks teeks tavalise ja teise konstrueerisin siis tõestamiseks sobiva.
                        Ei pea ennast ladusa jutuga tegelaseks, lihtsalt tunnen veits huvi tehnika vastu, sorri et elektroonikute alale trügin, aga lollust ka ei kannata.

                        Kõik foorumlased võivad juhtida tähelepanu mu väidete ebatäpsusele või vale olemisele, hea oleks teada mis teised arvavad/teavad. Ehk leidub mõni tee-ehitaja....

                        Comment


                          Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                          Esmalt postitatud giordanobruno poolt
                          Kodanik KaruTEC!
                          ......
                          Sa ei taha tunnistada, et esitasid tõestamiseks liiga laialivalguvad tingimused, lootsid võibolla, et keegi hakkab tõestama, et piesodega varustatud teel sõites ei kulu lisaenergiat siis, kui piesode tekitatud elektrit kasutama hakatakse. Kulub küll lisaenergiat, ehk lisakütust, see on elementaarne ju. Aga kuna lubasid algtingimused ise valida, siis võtsin üheks võrreldavaks teeks tavalise ja teise konstrueerisin siis tõestamiseks sobiva.
                          ........

                          ???????

                          Comment


                            Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                            Esmalt postitatud KaruTEC poolt
                            ???????
                            Olgu, juhe koos. Tähendab ei saa midagi aru ja edasine arutelu mõttetu. Kahju.

                            Comment


                              Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                              Esmalt postitatud giordanobruno poolt
                              Kodanik KaruTEC!
                              Aga kuna lubasid algtingimused ise valida, siis võtsin üheks võrreldavaks teeks tavalise ja teise konstrueerisin siis tõestamiseks sobiva.
                              Kas sa ise ka aru saad mida see lause tähendab ? TEISE KONSTRUEERISIN TÕESTAMISEKS SOBIVA. Hoia oma näpud klaverist eemal kui seostatud teksti ei oska kirjutada.

                              Comment


                                Vs: Ökoseadmete mõttekus?

                                Esmalt postitatud KaruTEC poolt
                                Kas sa ise ka aru saad mida see lause tähendab ? TEISE KONSTRUEERISIN TÕESTAMISEKS SOBIVA. Hoia oma näpud klaverist eemal kui seostatud teksti ei oska kirjutada.
                                Konstrueerida võib paberil, peas jne... millegi tõestamiseks peavad eeldused olema.
                                Paku parem midagi uut öko vallas välja (selle foorumi teema), kui ei oska valesid fakte näidata.

                                Vasikaga võidu joosta ei viitsi...

                                Punane Rist ootab.

                                Minu poolt lõpp.

                                Comment

                                Working...
                                X