Vs: Tulu tühikargamisest.
Unistustes elavatele juurikaarmastajatele/puukallistajatele võib lohutuseks öelda, et tänapäeva mootorid on juba nii kokkuhoidlikuks aetud, et meie kliimas makstakse juba pikemat aega ökonoomsusele rämedalt peale. Moodsat diislit korralikul talvepäeval enam klassikalisel meetodil soojaks ei saagi. Ning soendus täisvõimsusel võib juhtuda, et mootori temperatuur on kõigest 60 kraadi ka pärast mitmesaja kilomeetrist sõitu. Ning salongi soenduseks kasutatakse PTC küttekehasi või kütusel toimivat lisasoendust, mis panevad kütusekulule paraja põõna ( suveperioodil saab muidugi mõnevõrra tagasi võita ). Selleks et mootor kiiremini töötemperatuurini viia, topitakse jälle elektrilised küttekehad plokki ja käitatakse neid akult/genelt. Surnud ring.
Puude lõhkumine aitab sooja saada väga hästi, ning pealegi on tegemist taastuvate resurssidega. Tänapäeval on ka popp koraldada näiteks sitaviskamise talgud ja linnavurlelt veel korralik papp sisse kasseerida, et ta saab pika päeva viglat vibutada. Värske õhk, kopsurohi ja jõusaalid saab rahulikult pankrotti lasta....
Esmalt postitatud juxx poolt
Puude lõhkumine aitab sooja saada väga hästi, ning pealegi on tegemist taastuvate resurssidega. Tänapäeval on ka popp koraldada näiteks sitaviskamise talgud ja linnavurlelt veel korralik papp sisse kasseerida, et ta saab pika päeva viglat vibutada. Värske õhk, kopsurohi ja jõusaalid saab rahulikult pankrotti lasta....
Comment