Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mure akudrelli teise kiirusega.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mure akudrelli teise kiirusega.

    Nimelt siis puurimis resiimile lülitates jääb drell ikka 1käigu "ehk jõu resiimi juurde".Oleks se kodustes tingimustes parandatav?Pean silmas seda,et sees seal paras jagu hammasrattaid ja ei tahaks niisama laiali lammutada.Vöib olla et teise kiiruse hammakad kutud?
    Kui miskit moodi abiks siis tegu DeWalt toodanguga.

    #2
    Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

    Kõikidel akutrellidel on planetaar-reduktorid. Viga on ilmselt I-II käigu lülitushoovas või muhvis, mis lülitab erinevad kiirused sisse. Kui võtad trelli
    ühe külje lahti, siis peaks olema näha lülituskangi liikumine. Kontrolli lülitushoova fiksaatori korrasolekut. Kui käik sisse ei jää ja viskab välja,siis
    võimalikud vead oleks fiksaatori purunemine või muhvi kulumine.
    päike, õhk ja ...

    Comment


      #3
      Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

      Ei ole, mul alles ihe bosch trelli jupid, sell oli tavaline 2 hammikat ja üks oli nuutede peal ja seda lükkas hoob, uuemad jah kõik planetaar
      Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
      1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
      2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

      Comment


        #4
        Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

        planetaari puhul pm tegelt hammasrattaid enamasti ei liigutatagi enam. käike fikseeritakse reduktorist väljaspool asuvate lukustitega: toimib see käik, mille käigukoja liikumine on fikseeritud. kuna see fiksaator asub väljaspool reduktori kesta või siis "välimise kesta" all, siis on enamasti lülitushoob väliselt ilusti näha. tihtipele on need lülitushoovad suht nõrgukesed tehtud, et kasutaja ei saaks kasti ära lõhkuda. need pehmed hoovakesed võivad siis jõulisema lülimise käigus pooleks minna või vahel ka kinnitussäkudest välja libiseda.
        imelik on see, et kasti kaitsmiseks on nad nõrgad tehtud, aga nt Makital 3 kiirusega mudelil, mis hinnakirjas oli ostuhetkel kalleim mudel, ei ole seda nõrgukest jublakat eraldi saada. kui tahad, osta kogu käima. mina siis nikerdasin tiba kolviga selle plastikvidina kallal ja sai asi toimima. see poolaastak, mis ma veel Eestis peale seda olin, asi igatahes kestis
        mul kodus ka üks muldvana Makita ja ka sellel on 2 hammasrattapaari, milledest ühel pool lülitatakse võllil oleva fiksaatorsäguga käikude vahet
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

          Ei tea see bosch oli küll selline drell mis oli ehitatud puude lõhkumiseks, käigu vahetus nupp oli suur ja massiivne et keegi ära lõhkuda ei saaks, käikudega sama teema. Trell ise laiali lõhutud aga mootor tiksub siiani. Trell elas 4 akupaari üle ja töötas. Korpus oli plastist ara kuskilt kruve ei pudenenud nagu uutel. Satuks kuskil müügis silma selline ostaks ära küll. Jõu momenti piirajat polnud aga 12mm puuriga lasi terasesse auke vabalt, Peaasi et orig aku autoakuga asendatud oli.
          Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
          1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
          2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

          Comment


            #6
            Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

            Esmalt postitatud murphy poolt
            12mm puuriga lasi terasesse auke vabalt, Peaasi et orig aku autoakuga asendatud oli.
            Tore on, aga mulle jääb sellise tegevuse mõte arusaamatuks.

            Comment


              #7
              Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

              Kui elad maal ja on tehnikat, vahel põllul midagi katki ei hakka vedama kogu asja garaazi et ära parandada, juhtmed traktori aku peale ja trellile power sealt ja saab töö tehtud. Ei hakka ju omaeti poolt masinat laiali lammutama ja puurpingi alla minema.
              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

              Comment


                #8
                Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

                Selge, selle peale ma tõesti ei tulnud.

                Comment


                  #9
                  Vs: Mure akudrelli teise kiirusega.

                  lisaks veel, kui pole puurpinki või puuritav asi on suur, ei mahu/ei jaksa tõsta puurpingi vahele, siis pole kodustes tingimustes ju muud riista, mis aelglastel pööretel piisavat momenti annaks. metalli puuridele on teatavasti kiiruse ületamine surmav.
                  garaazis on ka niisama hea, kui on madalapöördeline riist laua peal olema ja sel pole küll mingit tähtsust, kas juhtmest tuleb 220V või 12V
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment

                  Working...
                  X