Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Stirlingu mootor-perpetum mobile?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

    felch, mis selline asi maksis(ab) ka?
    Nad on suht kallid selle kohta palju võimsust välja annavad.
    4,2C temperatuurierinevusega mootor on ka olemas, see peopesalt.

    Ma arvan, et majapidamisele elektritootmise korral(kui see on üldse võimalik) saab määravaks just see siin:

    Q: The world has thousands of low temperature difference heat sources why don't you build a full power engine that uses them?

    A: Stirling engines that run on small temperature differences tend to be very large for the amount of power they put out. While we clearly could build engines that produce power and ran on small temperature differences, here's why we have not chosen to do that. As the temperature difference available to run a Stirling engine decreases, the size of the engine required for a given amount of power increases. For example check out our beautiful model MM-6. This engine runs on the heat of your warm hand and puts out an unmeasurably small amount of power. Engines that produce power and run on small temperature differences can be built, but they will be large (usually unpractically large) for the amount of power they put out. A good general guideline is that if the hot side of the engine is not at least 500 deg. F. (260 deg. C) the engine will be too bulky for the amount of power it puts out.
    Üks loll võib rohkem küsida kui.......

    Comment


      #17
      Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

      5-e silindrine stirling

      Comment


        #18
        Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

        Siis kui ise stirlingu avastasin ja selle hullus peale tuli, leidsin selle, aga ei mõistnud kogu ehituskäiku. Küsimus on muidugi ka viitsimises.

        Äkki rahuldab mõnda huvilist.

        Comment


          #19
          Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

          Et siis jah võib olla suurema kasuteguriga kui Carnot tsükkel.
          http://www.pha.jhu.edu/~broholm/l39/node5.html

          USA valitsus tegi 86 aastal uurimuse Chevrolet'ile pandi stirling peale ja saadi parem läbisõit ühe galloni kohta, kui võrreldes tavamootoriga, mis tal peal oli.
          Autole ta ei sobi tegelt, pöördeid ei saa muuta ja aega võtab enne kui sõitma saad hakata.
          Üks loll võib rohkem küsida kui.......

          Comment


            #20
            Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

            Endal on plaanis üks väike stirlingmootor ehitada. Kolvi ja väntmehhanismi tahaks võtta külmiku kompressorist. Soojusvahetus mehhanism on mu oma leiutis, hetkel on asi solidworksis valmis modelleeritud. Nimelt edasi-tagasi võnkuva õhuliigutaja asemel on mul pöörlev ning see koosneb paljudest plaatidest (u. nagu pöördkondekas), mis peaks teoreetiliselt parema soojusülekande andma. Ühel pool on külmad plaadid ja teisel pool kuumad. Nende vahel pöörleb samuti plaatidest koosnev õhu liigutamise poolketas.
            Hetkel on asi kinni külmiku kompressori leidmises, et saaks puuduolevad detailid mudelisse sisse joonistada.
            Allkiri.

            Comment


              #21
              Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

              Rootor

              Soojusvaheti, mis on ühtlasi osa korpusest
              Allkiri.

              Comment


                #22
                Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

                Midagi lihtsat ja geniaalset:

                Kui see asi teha hermeetiline ning sisemus panna kõrge surve alla, siis saaks sellest päris hea hulga elektrienergiat...
                Allkiri.

                Comment


                  #23
                  Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

                  Mõttetu üritusena tundub teemaalgataja rakenduses. Stirling kastegur langeb seoses temperatuuri delta langusega ja suuremat temperatuuri deltat ei võimalda soojuspumbad ilma kasuteguri languseta. Nokk kinni saba lahti.....
                  andke mulle toetuspunkt ja ma löön kangiga pähe kõigile, kes minuga ei nõustu...

                  Comment


                    #24
                    Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

                    This engine was developed from a previous engine where I realised that the flywheel was not necessarily necessary.I am interested to have any comments or lin...
                    Condemn the hive.

                    Comment


                      #25
                      Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

                      Mis rolli mängivad need klaas kuulikesed silindris?Marble displacer Stirling Engine
                      Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                      Comment


                        #26
                        Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

                        tõlgi nimi, see on see displacer, sama mis nendes peopesal töötavatel suur ketas.
                        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                        Comment


                          #27
                          Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

                          Mõtlen siin ja Freaki süsteem oleks ikka teist liiki igiliikur küll.
                          Nii võiks laevad ka ju meres sõitma panna siis. Soojuspump pumpab soojust mereveest ja stirling ajaks soojuspumpa ringi ning üleliigse energiaga saaks laeva edasi aetud.
                          andke mulle toetuspunkt ja ma löön kangiga pähe kõigile, kes minuga ei nõustu...

                          Comment


                            #28
                            Vs: Stirlingu mootor-perpetum mobile?

                            ja kus see soojuspunp su arust energiat võtab, free energy jälle?
                            stirlingu kasutegur 50% soojuspumbal 50%(tegelikkusest veelgi väiksem), kokku vajad 100% energiat. Ei jää miskit üle sul puudu tuleb, igiliikurit ei eksisteeri. Ma saaks aru kui stirling kasutaks päikest ja merevett ja paneks otse mehaanilise energia liikumiseks.
                            Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                            1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                            2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                            Comment

                            Working...
                            X