Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Pitot toru ja lend 447

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Pitot toru ja lend 447

    Üks tüüp kes on oma jutu järgi lendur, räägib siin veidi nendest kiirusemõõdikutest ja disainerite ees seisvatest probleemidest.
    viimati muutis kasutaja felch; 10 m 2009, 07:34.
    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

    #2
    Vs: Pitot toru ja lend 447

    automaatteadete järgi pidi elektrisüsteemi katkestus olema, nüüd aga teatakse ( ilma musta kasti infot omamata ) et põhjus hoopis kiiruseanduris, mida airbusis koguni 4 tk on, jääb mulje et mingi sensoritootja väikefirma tahetakse tanki panna.

    Comment


      #3
      Vs: Pitot toru ja lend 447

      Mulle jääb samuti mulje et infot omamata/ignoreerides tehakse ennatlikke järeldusi. Ajakirjandusele sobib - müüb hästi.
      Samas pole vist paha vahetada olulisel objektil kõik vähegi kahtlased sensorid kindlalt tuntud omadustega isendite vastu kuniks anomaaliad kaovad. Huvitav...millised need kindlad sensorid oleksid? Mismoodi mõõdetakse air-speed'i alternatiiv-vahenditega? Lendurid, ahoi !?
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment


        #4
        Vs: Pitot toru ja lend 447

        No võta sa nüüd kinni-eks kõik variandid siiski mõttekas läbi kaaluda kuigi jah-asi kisub 23.02.2008 toimunu jälgedesse.
        -superradical-

        Comment


          #5
          Vs: Pitot toru ja lend 447

          Esmalt postitatud felch poolt
          millised need kindlad sensorid oleksid? Mismoodi mõõdetakse air-speed'i alternatiiv-vahenditega?
          Niipalju peaks seal lennukis ikka energiat olema
          et hoida ühte liitrist ruumi üle 0C.

          Aga kas alternatiiviks ei sobi Ramani joone Dopleri nihke mõõtmine?
          Nagu käib Mössbaueri mõõtmine.

          Comment


            #6
            Vs: Pitot toru ja lend 447

            Midagi analoogset olen näinud. Ei suuda enam algallikat leida paraku. Raman vist ei olnud, selle jooned on minu teada hirmus nõrgad ehk siis pilti raske kätte saada. Ja vaevalt et kaadervärk lennukis töökindel on.
            Muide, Pitot torusid kasutavad ka mudelite telemeetriasüsteemid (Eagle tree).
            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

            Comment

            Working...
            X