Üks tüüp kes on oma jutu järgi lendur, räägib siin veidi nendest kiirusemõõdikutest ja disainerite ees seisvatest probleemidest.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Pitot toru ja lend 447
Collapse
X
-
Vs: Pitot toru ja lend 447
Mulle jääb samuti mulje et infot omamata/ignoreerides tehakse ennatlikke järeldusi. Ajakirjandusele sobib - müüb hästi.
Samas pole vist paha vahetada olulisel objektil kõik vähegi kahtlased sensorid kindlalt tuntud omadustega isendite vastu kuniks anomaaliad kaovad. Huvitav...millised need kindlad sensorid oleksid? Mismoodi mõõdetakse air-speed'i alternatiiv-vahenditega? Lendurid, ahoi !?- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
-
Vs: Pitot toru ja lend 447
Esmalt postitatud felch pooltmillised need kindlad sensorid oleksid? Mismoodi mõõdetakse air-speed'i alternatiiv-vahenditega?
et hoida ühte liitrist ruumi üle 0C.
Aga kas alternatiiviks ei sobi Ramani joone Dopleri nihke mõõtmine?
Nagu käib Mössbaueri mõõtmine.
Comment
-
Vs: Pitot toru ja lend 447
Midagi analoogset olen näinud. Ei suuda enam algallikat leida paraku. Raman vist ei olnud, selle jooned on minu teada hirmus nõrgad ehk siis pilti raske kätte saada. Ja vaevalt et kaadervärk lennukis töökindel on.
Muide, Pitot torusid kasutavad ka mudelite telemeetriasüsteemid (Eagle tree).- Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
- Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!
Comment
Comment