Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

    mis juhtub sleeved bearing'uga ja kuullaagriga siis kui nende RPM tõuseb kõrgemaks kui tootja on ette näinud? Kas määrdeaine(kui tegu on vedelamat sorti määrdeainega) kaotab temperatuuri tõustes mingeid omadusi või valgub sootuks välja? Või tekib mingi deformatsioon? Ühesõnaga mis toimub sleeved bearing ja kuullaagri sees liialt suurtel kiirustel?

    #2
    Vs: mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

    laager jookseb kinni.
    määre ei oma isegi vist väga olulist rolli, sest paljud laagrid on ka kuivlaagrid. liiga kõrgetel pööretel laager paisub, kuulide hõõrdumine kasvab ja see lisab omakorda soojust kuni seda saab liialt ja kuulid ei mahu enam ringi käima - laager paisub kinni ja hakkab võllil või pesas libisema.
    sinised laagrid pole reeglina kasutatavad. kui, siis ainult madalapöördelistes rakendustes, aga ka seal pole soovitavad, kuna kuuma saanuna on kuulid ja liuad pehmed.
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #3
      Vs: mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

      jh ja see tõttu on kiirematel laagritel suurem lõtk
      Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
      1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
      2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

      Comment


        #4
        Vs: mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

        hõõrdepinna vähendamiseks on ka reeglina kuulid väiksemad. seetõttu ongi alati dilemma koormus vs pöörded. madalapöördelised kannatavad palju koormust. sama suured kõrgpöördelised aga mitte. erinevus võib olla kordades
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

          Määrimine vast ka nati oluline, Bosch i suurel ketaslõikajal on reduktoris mingi käigukasti õli(kuigi väljundi pöörded ainult 6800rpm), samas aga selle õliga määritakse ülekannet ja mõlemaid laagreid ka, üks neist nõel ja teine kuullaager.

          Tolmuimejad on aga mingil põhjusel hoopis puksidel(on selle põhjuseks siis tolm või pöörded).

          Comment


            #6
            Vs: mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

            Esmalt postitatud ppv poolt
            (on selle põhjuseks siis tolm või pöörded).
            või hind

            Comment


              #7
              Vs: mis juhtub laagriga liialt suurel kiirusel?

              Mehaaniku käsiraamatus on üsna täpne kirjeldus asjast.
              Aga,, suurel kiirusel liikudes pressivad kuulid määrde oma jooksuteelt välja; kiiruse suurenedes ettenähtust 2 kordeks ei tõuse hõõrdetakistus mitte 2 korda, vaid vastavalt füüsika seadustele tõuseb see antud olukorras ruutu (X=) ,, siis kuulide vahel olevad separaatorid hakkavad kuule pidurdama ja kuulid ei veere enam jooksuteel vabalt vaid libisevad osaliselt,, kuna kuullaagri tolerantsid on tuhandike täpsusega (0.000 ) siis selline temperatuuri tõus kuulidel põhjutsab paisumise- kuulide tugeva surve alla sattumise- laager hakkab kinni kiiluma,, kinni kiiluvas ülepinges laagris tekivad ebaühtlased sisepinged (näit. keerad auto koonus tagaratta laagri liialt pingule ja rumm hakkab liikuma raksudes ja jõnksudega - sama asi jalgrattal),, laagri pindmine temperatuur ületab karastuspiiri (suurem kui 780*C) kuulid tõmbuvad siniseks nagu ka laagriseparaator, metall hakkab deformeeruma ja lõpuks puruneb.
              Kiirajamite määrded on spetsiaal määrded. Minul on näiteks relakatele eraldi ostetud ESSO tehnilise vaseliini segu, seal kohe peal suurelt kõik kirjas millega tegemist.
              Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

              Comment

              Working...
              X