Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Trembita 002 S trafo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Trembita 002 S trafo

    ok
    proovin järgi

    Comment


      #32
      Vs: Trembita 002 S trafo

      Piltide järgi oleks sul keeruline võimu remontida. Tuleks ikka skeemilt näpuga rida ajada. Mul on selle võimu lõpuplokid bändiruumis monitori võimuna kasutuses. Olen neid ka korduvalt remontinud, mis aga ei tähenda, et need oleks ebatöökindlad. Lihtsalt väheste kogemuste tõttu üritasin lõputransse mitte nii väga valides asja tööle saada. Aga KT808A on selline käkk, et korraliku neliku saamiseks on vaja omada neid kümnetes. Korralikult valimata transsidega võim lihtsalt põleb mingil suva hetkel maha. Lõpuks sain oma võimu ikka korralikult tööle ja võib öelda, et isegi klippides on suht muretu. Hooramist kannatab hästi. Kvaliteedi koha pealt olen võrrelnud Odyssei 110-ga ja viimane ikkagi kõvasti üle. Kahtlustan, et originaalis jääb nende Trembita suurtest lüütidest bassimatsu ajal tiba väheks. Ja veel on seal võimus üks nõrk koht: kt807. Lõppvõim muidu erilist kuuldavat mürafooni ei oma. Arvan, et tasub korda teha ikka. Siis on edaspidi hea võrdlusmaterjal omast käest võtta.
      Хоть я сразу не понял что это, ну почуствовал что для полного счастья это как раз вот уменя не хватало.

      Comment


        #33
        Vs: Trembita 002 S trafo

        tänks iseloomustuse eest!aga kas tal see 1% moonutus ei riku heli?klubides on 0,5% moonutus võimudel ja kodus miski 0,1% vist oli nii.
        kui kondest väheks jääb saab uue panna ju,tiigis polnd nad kallid ka,präegu on 10000uF 50v konded,
        Kui ma nüüd selle lõpp võimu osa panen niisama tööle et juhtmed silla peale ja trafo järgi kas siis kõlaris on miski sahin ka kuulda või see indikaator liigub korraks?
        Seda nr1 klemmi ma ei leidnud?kus see olla võib skeemil on ta näha aga minul plaadi peal polnd nr 1. nr10 aga on

        Comment


          #34
          Vs: Trembita 002 S trafo

          kas äkki see nr üks klemm mis tuleb nr 10 kokku panna on see sisend? skeemil paistab küll nii?

          Comment


            #35
            Vs: Trembita 002 S trafo

            kuidas neid õigeid transe siis leida?takistuse järgi või katsetades?

            Comment


              #36
              Vs: Trembita 002 S trafo

              Moonutuse pärast ära esialgu muretse. Suure osa selle väärtusest annab ilmselt eelvõim. Kvaasikomplementaarne lõpp iseenesest, nagu neid omal ajal tehti, on siis teine moonutuste allikas. Siinse foorumi gurud sellisesse lahendusse just soosivalt ei suhtu. Ainult Brig 001 kohta, mis peaks sellise lõpuga olema on positiivselt kommenteeritud. Aga näiteks ampslabi c200 kirjelduses on kõik variandid ja mõõtmised toodud, seal vend kirjutab, et moonutust mõõtes ta vahet ei näe. Ilmselt siiski pole juhuslik, et omaaegsetest võimudest häält tegevad tükid on siis Estonia 010, mis sümmeetrilise lõpuga ja odyssei 010, millel Sziklai lõpp. Ok, see see selleks. Trembital mingit kõlarikaitse skeemi pole, nii et sisse lülitamisel on voolutõuge tuntav ja papid/indikaator liiguvad. Korras võim on üsna vaikne, nii et sahinat ei pruugi niiväga ollagi. Sisendi klemmid 1 ja 2 on võimuplaadi alumises otsas need kaks pulka. Maandust ära parem muuda, st. mingeid 1 ja 10 kokkuliitmisi ära tee. Selle võimu häälestamist on kirjeldatud Kaupo Varandi raamatus "Grammofonid ja võimendid" 1983. Kui lõputransid peaksid läbi olema, siis tuleb kindlalt lähedaste võimendusteguritega isendid välja mõõta. Takistuse järgi paljalt seda ei saa ja katsetamine tähendab ämbripõhja katmist läbipõlenud transsidega. Kuidas vooluvõimendustegurit mõõta, otsi foorumist, googlest või siis on selline raamat mul, nagu "Elektroonikakomplektid", kus see suht lihtsalt kirjas. Autorit ei tea, sest kaaned kadunud.
              Хоть я сразу не понял что это, ну почуствовал что для полного счастья это как раз вот уменя не хватало.

              Comment


                #37
                Vs: Trembita 002 S trafo

                Aga kas siis seda musta juhet mis on nr 10 all ei keera millegagi kokku siis või?ja maanduse võtan siseni klemmi pealt ,see kuhu jookseb varjega välis kiht?

                Comment


                  #38
                  Vs: Trembita 002 S trafo

                  kas see on hea ,et on 250v kaitsmed?1500ma kaitsmed? 250v vist ei rakiendugi 40v peal?

                  Comment


                    #39
                    Vs: Trembita 002 S trafo

                    täna sain juba seieri töölepanin lambi kah trafole järgi,aga seier viskas kohe ennast keskele punase ala peale ja sinna ta jäi?aind lõpp võimendi sai toite peale.ja seda 5 sekiks ummbes,oli nr 10 ühendatud ühe kollase juhtmega mis tuli vist kõlari klemmi miinusest seal on punane ja kollane ,punane vist pluss ja kollane -,siis see peaks toimima maandusena ka vast?

                    Comment


                      #40
                      Vs: Trembita 002 S trafo

                      Esmalt postitatud henri503 poolt Vaata postitust
                      kas see on hea ,et on 250v kaitsmed?1500ma kaitsmed? 250v vist ei rakiendugi 40v peal?
                      Juba jälle on klaviatuur rikkis, et suurtähti ei tee, või on põhjus mujal?

                      250V kaitsmed sobivad kuni 250V ahelate katkestamiseks.

                      Postituse allosas on nupp "Muuda postitust", vajadusel saab sellel kliki teha
                      (muidugi kui hiir ka ei tõrgu), siis pole vaja mitut järjestikust postitust teha...
                      Elektroonika töötab suitsu baasil.
                      Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                      Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                      Comment


                        #41
                        Vs: Trembita 002 S trafo

                        Esmalt postitatud henri503 poolt Vaata postitust
                        Aga kas siis seda musta juhet mis on nr 10 all ei keera millegagi kokku siis või?ja maanduse võtan siseni klemmi pealt ,see kuhu jookseb varjega välis kiht?
                        Vaata skeemist juhtmete otstarbed järgi ja otsi testriga trafo õiged klemmid testri abil üles, niisama värvi järgi katsetamine lõppeb üldjuhul suitsu ja läbipõlenud (aktiiv-)komponentidega. Varjestatud juhtmed on üldjuhul kuni 1,5 V amplituudiga signaali kandmiseks ja võimsusvõimendi ahelad tuleks sellest võimalikult kaugel hoida. Mõnedel võimenditel (Radiotehnika UKU-020-Stereo) saab võimsusvõimendi pingevõimendi osa (difaste koos püsivooluallikaga, vist ka järgnev aste koos oma püsivooluallikaga) oma ,,maa" eelvõimendi kaudu (läbi sisendjuhtme varje), mistõttu võimsusvõimendi sisendjuhtme lahtiühendamine põhjustab alalispinge võimendi väljundis.
                        viimati muutis kasutaja 6p45s; 22 m 2010, 12:43.
                        Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                        Comment


                          #42
                          Vs: Trembita 002 S trafo

                          http://www.cqham.ru/rx/ar22.djvu skeem kust vaatan,nr kümmne kohta pole seal kirrjas?Saaks need lõpp võimendi plokid tööle siis oleks juba hea.



                          panin miski väikse elemendi taha talle 1w või miskit,oli näha et vool läks sisse ja siis põles läbi kah valjuhääldi....
                          viimati muutis kasutaja henri503; 22 m 2010, 13:03.

                          Comment


                            #43
                            Vs: Trembita 002 S trafo

                            Alusta ikka õigest otsast. Kui seier on pidevalt poole skaala juures, on suhteliselt kindel, et võimendi väljundis on ,,maa" (skeemil C1, C2 ja trafo klemmi nr 8 ühenduspunkt) suhtes negatiivse polaarsusega alalispinge.

                            Kõigepealt tee toiteosa korda. Alustuseks võta FU2, FU3, FU4 ja FU5 pesadest välja, et juhuslik eksimus võimsusvõimendi detaile ei tapaks. Kuna trafo primaarmähise õiged otsad on juba üles leitud, saad pingete järgi ka sekundaari klemmid välja otsida. Kui oletada, et väljaviikude numbrid skeemil ja trafol ühtivad, peaks testriga otste 7 ja 8 vahelt mõõtes (piirkond 200V AC) saama 30..33 V, sama kehtib ka klemmide 8 ja 10 kohta. Klemmide 7 ja 10 vahelt peaks saama 60..66 V. Kui nii, siis on keskväljavõte ja mähise otsad leitud. Järgmiseks kontrolli alaldit, manusena lisan ka toiteosa õige skeemi, et oleks lihtsam. Kui FU2 ja FU5 pesades on -40 V ja FU3 ning FU4 pesades +40 V ja V3 emitteril -22 V, võib kaitsmed ajutiselt takistitega asendada ja võimendit edasi uurida.

                            O.T Eelvõimendi plaadi U3 lüliti S1 (,,Balanss") annab sisendisse 50 Hz müra, mille abil saab kanalite võimendused võrdsustada (indikaatorite järgi ilmselt). Heli võimendamisel peab lüliti olema skeemi järgi paremal. Tegelikult peaks vasakpoolse kontaktigrupi parempoolne klemm olema ,,maaga" ühendatud ja vasakpoolse grupi vasakpoolne ei peaks seda olema. ,,Maaga" peaks ühendatud olema ka plaatidel U4 ja U5 paiknevate kondensaatorite C8 plussklemmid.
                            Lisatud failid
                            viimati muutis kasutaja 6p45s; 22 m 2010, 15:40. Põhjus: Lüliti ,,Balanss"
                            Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                            Comment


                              #44
                              Vs: Trembita 002 S trafo

                              Mul trafolt tulevad pinged enam vähem teada.Saan 10 ja 8 vahelt 27v ja 7-8 vahelt 27v .
                              präegu on uus diood silla kivi pandud ja vanad vällja võetud. Ei saand täpselt aru mis ma kuskilt lahti pean ühendama?ka võimendi plokki plaadi pealtm idagi või?
                              ja kas kuidagi sellest voolust ka lahti saaks ?ei taha enda kõlareid kogu aeg ergutada niivisi,

                              Comment


                                #45
                                Vs: Trembita 002 S trafo

                                Lahti ei pea midagi ühendama, võta lihtsalt kaitsmed FU2..FU5 pesadest välja ning mõõda kaitsmepesadeni tulevad pinged.
                                Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                                Comment

                                Working...
                                X