Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Rehv vs. kumm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Rehv vs. kumm?

    Ratas ongi kogu see kupatus. Velg ja rehv ja õhukumm ja ventiil jnejne.

    Comment


      #32
      Vs: Rehv vs. kumm?

      Rattal pole velge, on pöid.

      Comment


        #33
        Vs: Rehv vs. kumm?

        Vanimad leitud õlimaalid siiski 7 sajandi kandist(afganistaan) Euroopast vastaval pea pooltuhat aastat hiljem


        Esmalt postitatud vtl poolt
        Ega siis see, mis peale on kirjutatud, ei pea alati tähendama seda, et sisu sellele vastab. Meil näiteks oli puukuuri uksele kirjutatud kolmetäheline venekeelne sõna (ei, mitte "MIR"), aga sees olid hoopis küttepuud.

        Aga mis pildil kujutatud riista puutub, siis kusagil ei ole öeldud, kui kaua peaks "joonistaja" joonistatud pilt säilima. Kas 2000+ aastat, nagu mõni vana õlimaal või paar kuud, nagu tänapäevane tsekiprinteri termopaber. Nimetatud riista ekraanil oli nii pikk järelhelendus, et pilt säilis pärast väljalülitamist veel ligi minuti, kui pimedas tähelepanelikult vaadata.

        Comment


          #34
          Vs: Rehv vs. kumm?

          Tehnikaleksikon aastast 1981 annab rehvi all kaks vastet, rullrehv- eriehitusega kummirehv, mis suurendab liikurmasina läbivust sõidul lumes ja teistes raskestiläbitavatel pinnastel. Õhkrehv- sõidukiratta pöiale dünaamilise kormuse vähendamiseks ja teega haardumise suurendamiseks paigaldatav detail, millele annab elastsuse hermeetilisse ruumi suletud õhk.

          Comment


            #35
            Vs: Rehv vs. kumm?

            rehvid,kummid ja veljed ühinevad (Michelin Tweel)



            "Directly or indirectly, all issues related to sound should be decided by the ear as an organ of hearing: conclusions that are given by the ear is no longer necessary to challenge. Lord Rayleigh (John William Strutt)

            Comment


              #36
              Vs: Rehv vs. kumm?

              Esmalt postitatud opsys poolt
              Tehnikaleksikon aastast 1981 annab rehvi all kaks vastet
              Wiedemannil 1893. oli rehw, rehwi seletus ratta-r.
              Saarestel 1958. ei olnud.

              1981. ei sobinud lihtsalt vankritest rääkida.
              Siis sõideti sapikaga helge kommunismi poole 2x60 km/t.

              Comment


                #37
                Vs: Rehv vs. kumm?

                Kui nendel ülemistel mudelitel ongi mingil põhjusel küljed lahti nii et pori ja vesi saavad kärge minna siis tunnen juhile kaasa kes seda autot teel peab hoidma. Kuigi arvan et need on lihtsalt näitamaks et tegu on uue tehnoloogiaga ja nad mitte ei jää sellised.
                Condemn the hive.

                Comment


                  #38
                  Vs: Rehv vs. kumm?

                  Esmalt postitatud A.R. poolt
                  Rumvolt väidab siis et "see ei loe, inimesed ju hukkuvad".
                  Kui juba mölaks kiskus, siis onu Hellarti käsi on ilmselgelt mängus olnud nii Liiklusseaduse, kui sellel baseeruva Liikluseeskirja koostamisel. Näide:
                  LS § 9. Juhi kohustused
                  (4) Juht võib kasutada asulasisesel teel sõidu ajal telefoni üksnes käsi vabaks jätva abivahendi olemasolul.
                  LE
                  §67. Juht võib kasutada asulasisesel teel sõidu ajal telefoni üksnes käsi vabaks jätva abivahendi olemasolul.

                  Kus siin kirjas on, et juht peab ka kasutama "
                  üksnes käsi vabaks jätvat abivahendit"? Puhtas eesti keeles on kirjas, et juht peab seda abivahendit sõidukis omama, seda küll...
                  Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

                  Comment


                    #39
                    Vs: Rehv vs. kumm?

                    Ja kui kumm ära kulub? Viska minema? Tohutu metalli (alumiiniumi) või mille iganes raiskamine.

                    Comment


                      #40
                      Vs: Rehv vs. kumm?

                      Selle maasturi(sõjaväe mersu?!?!?!) all oleval "papul" tundub küll et saab vahetada, kuna palju poldipäid on näha. Aga eks need mingi pressiga peale pandud. Ära peaks ka pressilaadse tööriistaga saama.
                      Raske õppustel, kerge lahingus...

                      Comment


                        #41
                        Vs: Rehv vs. kumm?

                        Esmalt postitatud freeze poolt
                        rehvid,kummid ja veljed ühinevad (Michelin Tweel)
                        Iseenesest pole ju tegu millegi uuega - pigem vana uus.
                        19 sajandil vist hakati kasutama kahuriratastel kautshukitäidisega nn."täiskumme".Meenub kuidas vene kroonus "partisanist" autojuht ära unustas,et kahur auto järel veereb - sõitis nii 90km/h ,40km/h asemel ja rehvid(samuti kautshuktäidisega rehv) läksid kahurilafeti all põlema ning kahur oli hetk hiljem külili...ja lohises seal kilomeetrit 20,enne kui tahavaatepeeglis lendavaid jublakaid paistis ning kolin valjuks muutus Hetkel aktuaalseks tõusnud tyre&wheel näol on tegu lihtsalt kärgtehnoloogia kasutuselevõtu katsetused.Huvitav oleks teada millist eriotstarbelist plasti seal kasutatakse(pakuks miski PAI või PBI CELAZOLE ja TORLON-i ampluaast)-peab ta taluma erinevaid temperatuure ja koormusi ning hõõrdumist.Samuti kuidas hõõrdumisel tekkiv soojus kummikihist veljekonstruktsiooni siirdub.Militaartingimustes ja raskel traktoritehnikal on tegu tänuväärse asjaga küll.Samas ükskord peab ju mingi läbimurre toimuma - sõidame ju praegu üle saja aasta vanust tehnoloogiat kasutades.
                        Kõik meeldiv tuleb lambist...

                        Comment


                          #42
                          Vs: Rehv vs. kumm?

                          on jah vana uus
                          http://blog.modernmechanix.com/2006/...-safety-tires/

                          info
                          http://www.michelin.com/corporate/fr...170738&lang=EN
                          "Directly or indirectly, all issues related to sound should be decided by the ear as an organ of hearing: conclusions that are given by the ear is no longer necessary to challenge. Lord Rayleigh (John William Strutt)

                          Comment


                            #43
                            Re: Vs: Re: Vs: Rehv vs. kumm?

                            Palun vabandust hilise vastamise pärast ... paljud asjad on siin teemas juba teiste poolt selle ajaga selgeks (või segaseks) räägitud. Kuid teen mis suudan.

                            Termin "jobiohjur" pärineb 70. aastate arvutustehnika tasemest, kus üsna värskelt oli üle saadud ainsa-ülesande-režiimist ning üle mindud ülesannete pakktöötlusele (batch processing). Iga arvutikasutaja (ja palun meeles pidada, et tollal oli üks arvuti terve karja arvutusnäljaste inimeste peale) sai oma perfolindile või perfokaartidele kantud töö arvutisaali "sisendkappi" pista. Sealt korjati need üles ning sisestati järjest arvutisse. Selle tohutu töödehulga üle pidi ka arvutisiseselt keegi arvet pidama. Selle programmi nimeks saigi "job supervisor" ehk -- nagu 70. aastate keeleuuuenduse vaimus sobilik -- jobiohjur. Muide, ülesande lahendamise tingimusi kirjeldati jobiohjekeeles (job control language). Jne.

                            Aga, jah, 70. aastateni sõitsid autod kummidel (ka 1976. aasta ÕS ei tunne mõistet "rehv" autoratast katva konstruktsiooni tähenduses). Ja kummi pealispinda kattis protektor, millesse oli lõigatud (valatud) muster.

                            Tõendust? Siiani on üsna lihtne leida tolle ajastu autoõpikuid.

                            Esmalt postitatud karukas poolt
                            Täiesti võimalik, et noortel on tõesti ainult üks asi meelel. Kas seda väljendit "jobiohjur" oleks ka võimalik selgitada? Kas selle kohta on ka mingit tõendusmaterjali, et rehvide ajastu algas seitsmakümnendatel? Varem siis sõideti kummide otsas? Kas kummidel oli muster või turvis? Vabandan, aga tundute olevat päris elutark kodanik, ehk valgustate minusugust väikest ja suhteliselt noort kodanikku?
                            Palun minu postist mitte otsida mingit alatooni, küsimused on puhtalt retoorilised.
                            Tänan.

                            Comment


                              #44
                              Vs: Re: Vs: Re: Vs: Rehv vs. kumm?

                              Esmalt postitatud olevtoom poolt
                              Aga, jah, 70. aastateni sõitsid autod kummidel (ka 1976. aasta ÕS ei tunne mõistet "rehv" autoratast katva konstruktsiooni tähenduses). Ja kummi pealispinda kattis protektor, millesse oli lõigatud (valatud) muster.
                              60 - 70-ndatel hõljusid kosmoses sputnikud, millalgi 80 - 90-ndatel olid nad lihtsalt maa tehiskaaslased, tänaseks on neist saanud satelliidid.
                              Eks keel ole pidevas muutumises.

                              Comment


                                #45
                                Vs: Rehv vs. kumm?

                                A. Palu ja K.Aleksius "Sõiduautod" Valgus 1977

                                Peatükk Rattad.

                                Rehvid võivad olla sisekummiga või sisekummita. Esimne neist koosneb väliskummist ja sisekummist (väliskummi nimet. ka mantliks, sisekummi lohviks. Sisekummita rehvi lühem vaste on tihtrehv - toim. märkus). Väliskummi sarrus (karkass) koosneb 4 ... 6 koordikihist, mille vahel on õhuke kummikiht. Väliskummi ääristesse on paigutatud traatsüdamik. Väljast on ta kaetud kummikihiga, mis on kõige paksem teepinnaga kokkupuute kohas. Seda osa nimetatakseprotektoriks ning selle veerepinnal on reljeefne muster. Protektori ja sarruse vahele on viimase kaitseks paigutatud jämedatest niitidest aluskiht.
                                Selline keelenäide 1970-te lõpust.


                                Esmalt postitatud linni poolt
                                Rattal pole velge, on pöid.
                                Autode puhul kasutatakse nimetust kodarvelg. Ja ka tavalisel veljel on pöid, see "vagu", millele rehv läheb.
                                73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                                ATiP1pN4XeM

                                Comment

                                Working...
                                X