Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mida teema?90% vett ja 10% beno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mida teema?90% vett ja 10% beno

    http://www.okidoki.ee/item/143746/

    Jaan Tatikas?

    #2
    Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

    Uus moodus raha välja petmiseks, muud midagi.
    Ütleb veel, et pole petukaup. Juba selle mainimine näitab ära, et see on petukaup.


    Inimene peab väga rumal olema, kui uskuma jääb ja selle ära ostab.
    20k?

    "generator,tootab veesiga,5.5kw!"


    Venelased, tundub nii. Niiet jah, veel hullem.

    Comment


      #3
      Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

      Arvatavasti jah mingi Ivan või Jemelja,kellel pole õigekirjast mingit aimu.Küll aga ma sain nii aru,et kallad paaki 10% bensiini ja 90% vett ja pesast tuleb veesiga.Ehk mingi talupidajate uus looming?

      Comment


        #4
        Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

        Eelmise sajandi teise poole alguses/keskel mitmed autod sõitsid nii, optimaalne olevat olnud ~50% vett. Kütust hoiti küll kokku, mootorit paraku kauaks ei jätkunud.
        Ilmselt kodanik leidis kodust mõne vana ajakirja üles ja proovis katsetada.

        Comment


          #5
          Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

          Keegi leidis minu 09.10.09 Geet küsimuse siit üles ja ehitas juba valmis ? :P

          Sellist bens/vee suhet ei taha uskuda, aga kuulutuse pildi peal ongi geet.

          Idee toimib. Idee ise seisneb selles, et veemolekul lõhutakse enne mootorisse saatmist ära. MIT aretab praegu väga sarnast ideed (Plasmotron), ainult nende lahenduses vajab reaktor välist toiteallikat.
          Geet kasutab sellekssamaks mootori heitgaaside temperatuuri. (+reaktoris tekkivat pöörist - selle stabiilsuse tagamiseks soovitatakse uut seadet esimene ~pool tundi töötada liikumatult põhja-lõuna orienteeritud asendis) .. kas sellel mingi tõsine mõte või teoreetiline taust ka on, pole uurinud.

          Heitgaas on puhas, kütuseks kõlbab pea igasugune energiat sisaldav mögin.

          Väga Huvitav Tehnoloogia igatahes.

          Comment


            #6
            Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

            Aga teeme ise oma segu valmis 5l kanistrisse ja lähme vaatame seda imevigurit

            Comment


              #7
              Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

              Esmalt postitatud juxx poolt
              Keegi leidis minu 09.10.09 Geet küsimuse siit üles ja ehitas juba valmis ? :P

              Sellist bens/vee suhet ei taha uskuda, aga kuulutuse pildi peal ongi geet.

              Idee toimib. Idee ise seisneb selles, et veemolekul lõhutakse enne mootorisse saatmist ära. MIT aretab praegu väga sarnast ideed (Plasmotron), ainult nende lahenduses vajab reaktor välist toiteallikat.
              Geet kasutab sellekssamaks mootori heitgaaside temperatuuri. (+reaktoris tekkivat pöörist - selle stabiilsuse tagamiseks soovitatakse uut seadet esimene ~pool tundi töötada liikumatult põhja-lõuna orienteeritud asendis) .. kas sellel mingi tõsine mõte või teoreetiline taust ka on, pole uurinud.

              Heitgaas on puhas, kütuseks kõlbab pea igasugune energiat sisaldav mögin.

              Väga Huvitav Tehnoloogia igatahes.
              Vesi lõkutakse vesiniku ning hapniku molekuliks ning sellega tehakse silindris pauku ning kasud sees ? Seda uskumatut asja tahaks kohe oma silmaga näha.

              Comment


                #8
                Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                ei tea kui keerukas on vana võrr ümmber ehitada nii et 50 vett ja 50pena ,võrr ise ei võttagi väga pallju aga siis võttaks veel vähem siis poleks erilist vahet kas sõita bussiga või võrriga ,võrr tuleks odavam ,üks pilet on linnas mingi 12kr selle eest saab juba pea aegu ühe liitri pentsu,ja kui veel veega lahustada saaks kaks liitrit ja sellega saaks mittu päeva kindlasti sõita.

                Comment


                  #9
                  Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                  Kui mootoris juba niiskuski sees on,siis ta hakkab kohe tugevamalt detoneerima.Peab meeles pidama,et bensiini kontsentratsioon on ikka asja eest.Ei ole siis vaja imestada,kui väga lahja bensiiniga vähegi koormust taha pannes ja gaasi andes mootor välja sureb.Niiet mingi bensiini ja vee seguga võib küll minna põhikooli tagasi.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                    Esmalt postitatud juxx poolt
                    Idee toimib. Idee ise seisneb selles, et veemolekul lõhutakse enne mootorisse saatmist ära.
                    Idee ei toimi ega saagi toimida - vee molekuli termilise lõhustumise temperatuur on üle 2000 °C, maksimaalne temperatuur silindris aga ei küüni 2000°C-ni ka kõige paremal juhul, rääkimata siis juba heitgaaside temperatuurist, mis on veel madalam.
                    viimati muutis kasutaja moi; 25 m 2009, 10:42.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                      Ja kui toimikski, siis - veemolekuli lõhustamiseks kuluv energia on lähedane sellele, mida saab vesiniku ja hapniku uuesti ühinemisel. Nii nagu ma aru sain, siis see energia saadakse bensiini põletamisest - siis võiks juba ühe etapi vahelt ära jätta ja mootorit otse bensiiniga käitada. Parem kasutegur ja käib ka paremini.

                      Selles võib oma tõetera olla, et pisut vett bensiinis ühekordselt võib masina paremini käima panna (sissepritse düüsid ära puhastada näiteks), aga energiat veest küll ei saa ->selle arvelt tööd ka ei tee.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                        Äki ma olen rumal aga minuteada vesi ei lahustu bensiinis , ega vastupidi?

                        95E`d ma i tia

                        Comment


                          #13
                          Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                          Esmalt postitatud kallurautojuht poolt
                          Äki ma olen rumal aga minuteada vesi ei lahustu bensiinis , ega vastupidi?

                          95E`d ma i tia
                          Ei lahustu, tihedused erinevad
                          Raske õppustel, kerge lahingus...

                          Comment


                            #14
                            Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                            Autodel on küll kasutusel sellised "süsteemid" mis lisavad väikese koguse vett sisselaskesse, kuid siin pole mingit vee molekuli lõhkumist ega veega sõitmist. Point on selles, et veel on suur soojusmahtuvus mis hoiab turbomootoritel sissetuleva õhu temperatuuri madalamal ning peale mootori töötsükklit transporditakse selle veeauru abil soojus effektiivsemalt silindrist ära mis vähendab mootori kuumenemist ning suurendab detonatsioonikindlust.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

                              Esmalt postitatud juxx poolt
                              Keegi leidis minu 09.10.09 Geet küsimuse siit üles ja ehitas juba valmis ? :P

                              Sellist bens/vee suhet ei taha uskuda, aga kuulutuse pildi peal ongi geet.

                              Idee toimib. Idee ise seisneb selles, et veemolekul lõhutakse enne mootorisse saatmist ära.

                              Heitgaas on puhas, kütuseks kõlbab pea igasugune energiat sisaldav mögin.

                              Väga Huvitav Tehnoloogia igatahes.
                              N.ö. isegi meil nüüd viimase info põhjal teada olevad, tegijamad vennad elektroonikas (enda arvates? ) suudavad ajada niisugust jama? Järjekordse igiliikuriga maha saanud või? Huvitav, mille jõul seda veemolekuli seal küll lõhutakse? Esiteks, allpool juba mainitud, et temp. ei tõuse nii kõrgele. Bensiinimootoris temp. u. 1700*C , diiselmootoris natuke üle 2000*C. Sobivaimaks energiaallikaks oleks seal vast aatomipomm, muidu ei juhtu nende veemolekulidega eriti midagi. Ja teiseks: see heitgaasidega soojendamine on ka B.S -mis heitgaasi puhtusest siin saab rääkida, huvitav kuidas see külm mootor küll selle "super-uudse" kütteseguga käivitub , kuidas me saame sel juhul heitgaasidega soojendamisest ja jääkide puhtusest rääkida? Lõppkokkuvõte on mitukümmend tuhat tuulde visatud ja selle eest saadud mingi idioodi õpetus "kuidas on hea ja odav" ning see, et tossutad veel suuremaid heitgaasikoguseid elukeskkonda ja kütuseliitreidki kulub oluliselt rohkem kui algselt kulus. Lolliks ka ei tasu minna, pole mõtet osta suuri dsiibimürakaid millede pisikesed, paari liitriga piirduvad mootorimahud ei suuda oma kohust täita ja näitavad suuri kütusekulu numbreid, alternatiiv on osta auto, lihtsalt auto, millel korralik mootor-suur mootor võtab normaalselt kulgedes oluliselt vähem kütust kui pisike jaapani kohviveski millel pedaal kogu aeg põrandas. Uskuge, nii see on ja siis ei pea iga sendi pärast kisa tõstma ja idiootsusi välja mõtlema hakkama.

                              Vee teema juures asjalikum hoopis see: http://en.wikipedia.org/wiki/MW_50
                              -superradical-

                              Comment

                              Working...
                              X