Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Veetoru jämedus paneb tõsiselt mõtlema, kas keegi tõepähe ka müüki võtab. Sinna võiks veetoruga teleka lisada ja uue digi aparaadina esitleda, et signaal tuleb torust.
jumalapärast, ma pole ka oma silmaga ühtki näinud.. aga vaataks küll.. ja ehitaks ka, et teada saada, kas kuidas toimib :P
Miskipärast on netis paarsada "lolli", kes selliseid asju ehitavad ja kogemusi jagavad..
..mis puutub "veetoru jämedusse" - tutvuge teemaga natukenegi, enne, kui lahmima hakkate.. see lihtsalt ei ole veetoru.
Kõige parem kui ehitaks mõni kohalik kõiketeadja, kel oleks siis enda näitel hea seletada mis ja miks ei tööta. (või siis töötab)
Ehk keegi oskab seletada viimasel lingil olevat, lihtsalt aerodünaamilisuse suhtes peaks kütusekulu tõusma?
Esimese mõttena, et kumeral kehal on õhuvool kiirem ja selle kohal tekib alarõhk (kaasneb õhu hõrenemine?), mis vähendabki kütusekulu.
Seal oli ju selgitatud ja õhtunnelis oli näha kah. Nö see õhk mida vaja "kaasas vedada" ehk se õhumull mis tekib auto taha, see on golfipallil väiksem tänu aukudele.
Mäletan ammustest aegadest üht projekti, kus mootori tavalistele tsüklitele lisati tsükkel veega. Pärast tossu väljalaskmist pritsiti vett silindrisse, see aurustus, andis natuke jõudu väntvõllile ja ühtlasi jahutas. Kuid headest ja lihtsatest mõtetest ei saa sageli asja. Õli ja vesi kokku moodustasid mootorile sobimatu segu.
Igiliikuri teema ei jäta inimesi rahule. Erutus kasvab, mida suuremaks nälg muutub. Veel pole märganud, et vaakumi energia tasuta kasutamine oleks siin teemaks tõusnud.
Veel pole märganud, et vaakumi energia tasuta kasutamine oleks siin teemaks tõusnud.
Ma mõtlesin seda kosmosest vaakumtoru tõmbamise ideed siin pakkuda aga
äkki mõni hakkabki kasutama. Kohe kade meel hakkab.
Ja seal kosmoses on ju ka külm. Soojusmasin saab tohutu kasuteguri.
Aasta tagasi sattusin patendile mis kirjeldas sisepõlemis- ja aurumootori hübriidi mis võiks just kui toimida. Mootor oli kolme silindriline, keskel suurem silinder ja otsades kaks väiksemat silindrit mis põletasid kütust ja keskmisesse siis suunati heitgaasid ja natuke vett. Idee üsna huvitav, aga palju see kasutegur paraneks sellisel moel ei kujuta küll ette. Ja vee aur ei mõju mootorile kunagi halvasti Kindlasti olete tähele pannud, et vihmase või uduse ilmaga autol jõudu nati rohkem.
Õli kiht kaitseb korrosiooni eest silindri seinu ja alumiiniumile tekkib ju kaitsev oksiidi kiht. Hapnikku ei tohiks ka ju sinna pääseda kuna besiin ju põletab selle ära. Vesi pääseb ka praegu mootorisse, nii õhuniiskusega ja kütusega. Ehk oled näinud tilkuva sumbutiga autosid?
Midagi sarnast, aga ühe silindriline ja kuue taktiline http://www.ecogeek.org/automobiles/664 .
BMW aretis http://www.damninteresting.com/bmw-r...engine-concept
viimati muutis kasutaja patsaan; 05 m 2010, 21:51.
Bensiini põledes tekib CO2 ning H2O. Kui summuti pikemaks ehitada nii, et seal liikuvad gaasid maha jahtuksid siis kondenseeruks vesi täiel määral ning olekski ühtlane veenire auto taga. Ehk siis veelkord: vesi ei tule mitte niiskest õhust ega 'veest bensiinis' vaid on bensiini põlemise järelprodukt.
Andekas on see,et pealkirjas on 50% vett ja 50% bensiini,kui viimast tutvustavat fotot vaadata,siis kirjas juba 90% vett ja 10% bensiini.
Hull õhumüümine käib,peaks kohale vedama ennast ja vaatama seda imelooma
Comment