Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mida teema?90% vett ja 10% beno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

    no ma juba ennem kirjutasin, et lähme vaatama seda looma... ei võtnud keegi nagu vedu kui aga minek, siis helistage või tehke midagi. liitun heameelega ja paneks veits tuima müüjale. lõbus kõigile

    Comment


      #32
      Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

      Keda huvitab vee või veeauru lisamine bensiinisegule, siis kui ma ei eksi oli juba 1938 asi kirjeldatud üsna põhjalikult.
      Aga noorusest tuleb meelde fakt; hommikuti ja uduga töötasid siklite kahetaktilised mootorid alati paremini.

      edit; to jannozz50:
      Ära näe vaeva. Tavaliselt on selliste asjade taga umbkeelne "prussak", nii et jah...
      Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

      Comment


        #33
        Vs: Mida teema?90% vett ja 10% beno

        Ma natuke uurisin seda teemat ja minumeelest on siin 2 põhilist teooriat. Nimelt minu andmetel võib temperatuur bensiini segu põlemisel tõusta 2400-2600 kraadini. Vesi võib mõningal määral laguneda, kuid see eeldab väga väikest ja täpset kogust vett ,kuna vee soojendamiseks läheb samuti vaja energiat. Sellisel juhul tasuks vesi enne aurustada väljalaske kollektori peal ja siis aur sisselaskesse juhtida. Teine teooria on selline ,et vett pihustada mootorisse ,siis see alandab küttesegu temperatuuri ning parandab täiteastet. Vesi pidi samuti ka detonatsiooni vähendama, pmst on võimalik süüdet varasemaks keerata ja selle arvelt kütust kokku hoida. Samas ma kipun arvama ,et kõik need protsessid mingil määral toimuvad samaaegselt ja kütusefirmad on juba selle vee sinna kütusesse keemiliselt kuidagi ära lahustanud. Pmst on ju müügil vett ja kütust segavad kemikalid ,et paagis vesi talvel ära ei külmuks.
        Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

        Comment

        Working...
        X