Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ajukärbikud roolis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Ajukärbikud roolis.

    Pole kyll päris elektroonika teema aga mul seostub kohe siit läbi jooksnud blingblingide kylge ehitamisega masinatele rullnokkade poolt, samasuguste kes põhjustavad ka

    .
    Oli hea naaber ja sugulane, ei kihutanud, milles ta syydi oli kui hälvikul mõistus ära kaob ja ta pere hävitab.

    Seega kutsun ka yles kõiki andma teada politseile sellistest uffodest liikluses.
    Ehk siis hakatakse neid ka roolist eemaldama ja nagu marutaudis loomi puuri panema enne kui teistele viga teevad. Sest ise nad ei saa aru et midagi valesti tegid nagu lingi alt kommentaaridest lugeda võib.
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    #2
    Vs: Ajukärbikud roolis.

    Alla 21 enam juhtimis õigust jagada ei tohiks.Selles vanuses kõrvade vahel veel midagi pole.

    Comment


      #3
      Vs: Ajukärbikud roolis.

      Vanusega ei ole väga probleeme. Jänkistanis antakse lube ka 16 aastastele ja mingeid laibakuhje seepärast teede ääres ei ole. Mõni sõidab 16a mõislikumalt, kui teine 40-selt. Samuti oskab mõni noor oluliselt paremini sõita, kui tema eakaaslased või vanemadki inimesed. Probleem on pigem suhtumises ja teistega arvestamises. Kui kodust normaalset suhtumist ja teistega arvestamist kaasa ei saa, siis autokoolist pole seda kah loota ja oled suure tõenäosusega ka 50a vanuselt m**n, kes liikluses ja ka muus elus oma nina otsast kaugemale ei näe. Kui hõivad parklas 3 kohta, siis ei hooli sa sellest, kuidas teised inimesed peaks hakkama saama, miks peaks selline pooletoobine liikluses hea ja mõistlik liikleja olema.

      Mulle meeldib kah ligi 200km/h sõita ja kord olen selle piiri ka kodumaal ületanud. Küsimus ongi pigem selles, et kus ja millistes tingimustes. Ma ei õigusta sellist teadlikku rikkumist, vahel lihtsalt on vaja rohkem adrenaliini ja auru välja lasta. Kui seejuurers riskida vaid iseenda vara ja eluga ja ka siis riskid miinimumini viia, polegi minumeelest asi nii taunitav.
      Pealt 10a jooksul mõni pisem kõks(mitte kõigis ei jäänud mina kannatajaks), minu poolt polnud üheski kiirus probleemiks, aga sai tehtud muid juhtimisvigu.
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #4
        Vs: Ajukärbikud roolis.

        Ma ütleks ka, et vanuses pole viga, viga on suhtumises ja iseloomus. Kui ikka "veri keema" läheb, siis pole veel elukogenud noorel eriti võimalust ohtu karta. Pigem on see oht kütuseks, et "kui kaugele saab minna" Samas, kui Raadile tehtaks korralik kiirendusrada, mitte mingi debiilne tehnopark, siis selliseid asju oleks kordades vähem. "Auru" tuleb välja lasta, ja ka ise vahel liikluses kergelt närvi läinud, kuid siis tuleb silme ette paar õnnetust, mida ise pealt näinud, tuleb mõistus koju...
        Ohutult ei tohi eesti seaduste tõttu auru välja lasta, Raadil on ka juba "piirang" peal ja mujal lennukate ümbruses ikka mõni terava kuulmisega vanamammi, kes pesu triikida ei saa seinakella taktis, kui kilomeetri kaugusel mehed pingeid maandavad...
        Jaapanis on mägiteedel driftimine "pool-legaalne" ja seal juhtub õnnetusi ikka VÄGA harva. Ka liiluskultuur on üks kõrgemiad maailmas...
        Seega asi on tõesti suhtumises, mille alustalasid tuleb minevikust otsida...
        Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

        Comment


          #5
          Vs: Ajukärbikud roolis.

          Esmalt postitatud reuter poolt Vaata postitust
          Kui kodust normaalset suhtumist ja teistega arvestamist kaasa ei saa, siis autokoolist pole seda kah loota ja oled suure tõenäosusega ka 50a vanuselt m**n, kes liikluses ja ka muus elus oma nina otsast kaugemale ei näe.
          Ten Points! Nii see paraku on ja kahjuks kohtab selliseid justkui üha enam. See ei ole vaid nn maamatside tunnus, tean ka linnainimeste hulgast selliseid kes parematel päevadel käituvad nagu normaalsed, kuid lähemalt vaadeldes on see vaid näitemäng.

          Ümber kasvatada selliseid ei õnnestu, ilmselt ka aeg ei muuda paljut nende käitumises. Pole muud teha kui proovida ise n.ö varjuda lendurite eest. Juhuse vastu aga ei saa sellegipoolest. Kui politsei nad ka mõneks ajaks "hoiule" paneb siis seegi ei muuda suurt midagi.
          Lootusetu seis. Kuidas mõjutada inimesi eeskujuga või muul mentaalsel viisil kui selle vastuvõtmiseks puudub ajul võime ja funktsioon? Julmalt kõlab aga siin vist muu ei aita - tuleb loota et looduslik valik toimib ja kannatajaks jäävad just nemad ise, et nad minnes võtavad vaid ennast kaasa.
          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
          Konfutsius

          Comment


            #6
            Vs: Ajukärbikud roolis.

            Kuna minu töö eeldab vormi ja vahel ma satun selles ka tänavatele, siis inimestele mõjub väga kainestavalt, kui ma viisakalt juhin nende tähelepanu möödalaskmistele. Maailma ma ilmselt sedasi ei muuda, aga kui mina ega keegi teine ei ürita, siis ei parane ta ka ise.
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #7
              Vs: Ajukärbikud roolis.

              Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
              tuleb loota et looduslik valik toimib ja kannatajaks jäävad just nemad ise, et nad minnes võtavad vaid ennast kaasa.
              ...kahjuks juhtub enamasti just vastupidi.

              Comment


                #8
                Vs: Ajukärbikud roolis.

                Lolle on ikka igasuguseid.
                No minuarust oleks võib-olla kõige mõjuvam lahendus see, kui on näiteks paar autokooli, mis on korralikud ja pideva kontrolli all. See välistab selle, et iga mats saab oma autokooli teha ja seal siis lihtsalt raha kättesaanult templi sisse lööb ja saab ARK-i lennata. Sest sõita oskab ju pmst igaüks, sealt ARK-ist on tulnud igasugused läbi - nagu näha. Pole ju keeruline kah korraks teha normaalset nägu ja see sõit ja teooria ära teha. Aga autokoolis peab ikka rohkem kui ükskord sõitma. Sõiduõpetaja näeb võibolla kuuaega mismoodi sa roolis käitud. Näeb kui sul on halb tuju näeb kui on rõõmus tuju ja siis vastavalt sellele kuidas on sõit. Inimese vaimne stabiilsus paistab palju paremini kätte ja ka see kas tahetakse fooritagant süstida või teistele ette keerata ja kiirendada, et veel jõuab ...jne. Siit edasi on aga lihtne. Ongi kohe lisaks sõidu hindamisele veel üks närvikava/vaimse tervise hindamine. Selleks et autokool lõpetada peavad mõlemad korras olema. Kui ikka tundub et pärast üks rallimees tulemas on, siis ei anta lube ja kõik, külgboxi kui hästi tahes. Lihtne.
                Condemn the hive.

                Comment


                  #9
                  Vs: Ajukärbikud roolis.

                  Võin kinnitada,et juhtimis õigust on tänapäeval suht raske saada.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Ajukärbikud roolis.

                    Purjus peaga roolis olnud ja ka igati üle mõistuse kihutajad tuleks mõneks ajaks kohustuslikult kiirabi meeskondadega kaasa panna , kui inimene näeks lähedalt mõne raske liiklusõnnetuse tulemusi siis ehk mõni hakkaks mõtlema... Lisaks oleks Eestis hädasti vaja kinnist rada, kus huvilised saaks kinnisel alal ja kontrollitud tingimustes n.ö. auru välja lasta.
                    20+ aastat elfafoorumis

                    Comment


                      #11
                      Vs: Ajukärbikud roolis.

                      Esmalt postitatud sill poolt Vaata postitust
                      Võin kinnitada,et juhtimis õigust on tänapäeval suht raske saada.
                      Olen Teiega täiesti nõus.
                      Teostan trükkplaatide söövitamist ja puurimist! Hinnad soodsad!

                      Comment


                        #12
                        Vs: Ajukärbikud roolis.

                        Esmalt postitatud sill poolt Vaata postitust
                        Võin kinnitada,et juhtimis õigust on tänapäeval suht raske saada.
                        Kuidas sellest lausest aru saada?
                        Alguse saab kogu jama sellest, et (ilmselt) enne legaalset juhilitsentsi saamise iga lastakse tühmadel (kasvõi siinsamas foorumis) millibiti/vati/, ... meestena siin ja isegi Riiklikult laiutada. Edasapidi jääbki mulje, et reeglid kehtivad kellelegi teisele?

                        Comment


                          #13
                          Vs: Ajukärbikud roolis.

                          Ainpaasalu, sa tahad ikka VÄGA kõva võimumalaka kätte anda sõiduõpetajale.
                          Ja kas kõik autoõpetajad peaks olema psühholoogid? Hea suhtlemisoskus ja inimeste tundmine
                          loomulikult töös hädavajalik aga kraad?
                          Samas kas saame öelda et riigi poolne preventatsioon on ikka päris õige või üldse olemas?
                          Ntks alkoholi joobes juhtimine. Tuttavad käisid Ahvenamaal ehitamas, nendel seal
                          mõnda aega elanud ehitaja jäi joobes sõiduga vahele. Anti valida,
                          kas maksab suurema trahvi või läheb AA ennetusele. Kui seal asi toimib siis miks mitte Eestis?
                          Ma usun, et paljudele siiski mõjuks rohkem kui suur trahv, kui peaks ennast
                          selgitama rühma ees miks nii käituti.
                          -Umbes pool aastat tagasi Soome autosaates, vist "Puskuri"(Kaitseraud e.k)
                          oli ka sarnane teema. Noorte alla 24 aastaste meeste poolt, on suurenenud
                          kihutamise pärast tehtud õnnetused. Ja kellelt võeti intervjuu? Liikluspsühholoogilt.
                          Ei mingit: peame lubade saamist raskendama, trahve suurendama vmt,
                          vaid üritati arusaada miks need juhtuvad.
                          -Aga meil? Tahetakse teha seaduse rikkujad ka B kategooriaga
                          väiketraktori juhtidest. Ei ole selle teemaga seotud? Iga loll seadus,
                          mis päris eluga vastuolus, vähendab ka mõistlike seaduste kaalu.
                          Põkaga talumees ja kiiruseületaja mõlemad pätid.
                          Aga Hummeriga põldude vahel 90 sõitja õige mees.
                          Maailm oleks puhas ja süüta
                          kui poleks õllejogurtit
                          - Õ.Õ.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Ajukärbikud roolis.

                            Ei mingit: peame lubade saamist raskendama, trahve suurendama vmt,
                            vaid üritati arusaada miks need juhtuvad.
                            -Aga meil? Tahetakse teha seaduse rikkujad ka B kategooriaga
                            väiketraktori juhtidest. Ei ole selle teemaga seotud? Iga loll seadus,
                            mis päris eluga vastuolus, vähendab ka mõistlike seaduste kaalu.
                            Põkaga talumees ja kiiruseületaja mõlemad pätid.
                            Aga Hummeriga põldude vahel 90 sõitja õige mees.[/QUOTE]

                            Selle jutuga olen nõus, aga see õnnetu ja sügavalejuurdunud sovjetitermin: load, lubade,...
                            Eesti keeles on: juhiluba, ehk litsents. Täpselt samuti, kui rahvusvaheliselt.
                            Ehk see, et nn. "lubasid" on palju käes, võimaldab (ja omameelest õigustab) rikkumisi?

                            Comment


                              #15
                              Vs: Ajukärbikud roolis.

                              Sõiduõpetajal käib aastas läbi tsirka 200 õpilast..

                              Comment

                              Working...
                              X