Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ajukärbikud roolis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Ajukärbikud roolis.

    Esmalt postitatud sill poolt Vaata postitust
    Sõiduõpetajal käib aastas läbi tsirka 200 õpilast..
    Jutt käibvist veokikoolituse õpetajastsel juhul. Sõiduautode kursuse õpetajad ei mäleta su nägu 2 päeva pärast eksamit, mis psühholoogiast ja inimese tundmisest siin rääkida saab.

    Karistamise või selle asendamise kohalt olen mina igati poolt, et kasutusel oleks valikud või mõnel puhul ainult preventiivse ja (kergelt) solvava iseloomuga vastumeetmed. Kui saad kuus 40k palka ja sulle tehakse 900EEK trahvi, siis see ei koti küll kedagi, kui aga pead tegema nt 10h ühiskondlikult kasulikku tööd, siis see annab natuke rohkem mõtteainet. Eriti, kui pead seda tegema väljaspool oma tööaega. AA ees esinemine ilmselt toimiks kah. Häbipost on natuke karmivõitu, samas karmis maailmas võivad vahel karmid võtted aidata. Kõigele muule lisakson need lisaks tõhususele ka odavad ega koorma riiki. Oluline oleks selliseid asju rakendada püsirikkumiste puhul ja/või valikuks eksponentsiaalselt kasvavad trahvid
    Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

    Comment


      #17
      Vs: Ajukärbikud roolis.

      Raharahv oleks ok kui see ei oleks fix nr vaid oleks % sinu sissetulekust, seda peaks riik häste teadma palju sa pappi teenid. Seega saad 40k on esimene mats 20k, saad 3k on 1500. Ma aga pooldan seda et peale esimest trahvi auto ja lubade confiskeerimine. Suurema rikkumise korral eluaegne keeld.
      Ja 3. kord kui ikka veel ei mõika ja kodaniks julm rets siis surmanuhtlus. Ei ole mõtet hakata jahuma et see pole päris õiglane ja riigi susteem ei toimi nii. Elu on karm ja karm peab ka selliste tegelastega olema.
      Pakun et kui ylalmainitud asjad kehtiks reaalsuses siis vähemalt 90% kihutjatest enne mõtleks vähe kui vajutama hakkab. Kui ikka jooksev karistus seljas ja järgmine kord kuul juba siis ega pakun et gaasi jalg on sulgkerge.
      Siin muidugi ei räägi sellistest rikkumistest nagu tuli ei põle, 50 alas 51km/h vms vaid liiklushuligaanidest kus kiirust mõõtetakse helikiirustes juba.
      Tahame elada normaalses yhiskonnas tuleb välja sortida need kes looduse poolt defektiga ja kuuluvad loomariiki. Näiteks nagu eelmine aasta tartus tydruku hoovis surnuks sõitnu. 5a ainult, hunnik asju juba seljas, no ma ei saa aru mis te hoiate krt sellist ja siis veel panete euro puhkekeskusesse. Näete ju et pole seni parandanud miski tema käitumist, kuul ja valmis, kõigil llihtsam. Marutaudis loomi tuleb kohelda marutaudis loomadena, inimesi inimestena.
      Veel et pole selleks kohti et auru välja lasta. Bussis pole ka kohta et põiehäda teha, lased nurka ve? Kui pole võimalust siis ei tehta. See eristabgi inimest loomast. Pooled ainult arenevad keerdkäiguga tagasi loomariiki mida aeg edasi.
      Tulevikus tõenäoliselt jagunevad inimesed ametlikult 2 rassi, arenenud ja loomad. Ja nende vahel suuri sõdasid sest need loomad yritavad inimesi hävitada nagu neil kombeks on.

      Lubade saamise psyholoogilise uuringu seaduses oleks ma aga 2 käega poolt kui saaks hääletada.
      Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
      1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
      2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

      Comment


        #18
        Vs: Ajukärbikud roolis.

        Väljavõte postimehest:
        Minust kihutasid mööda nagu hullud (kihutas koos pemmiga). Pemm kihutas ka minu eesolevast autost mööda ja see mõrvar otsustas sama teha, kuid rahulik pere sõitis samal ajal vastusuunas, kui ta rooli vasakule keeras käiski pauk, ja nii see daam hukkuski. Hüppasin autost välja ja lausvaikuses oli kuulda ainult lapse nuttu.

        ----------------------------------------------
        Mõelge nyyd oma perele ja siis mõelge kas tasub ära helistada vihjetelefonidele ja aidata hulle liiklusest eemaldada.
        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

        Comment


          #19
          Vs: Ajukärbikud roolis.

          Mul piisab meenutada kuidas oma perega trassikiirusel läbi ime pääsesin kahe rekka vasarast ( kaks kõrvuti, ühe kiirusega sõites läbi sellise kurvi kus näed vaid seda rekkat mis tuleb õiges reas vastu) sest leidus kurvi seespool siledat teeperve, mitte eurokraavi ja puid ... kuid helistamisega on nii et kuidas tõestad et keegi siga tegi? Ainus lahendus - kaamera panna salvestama kogu aeg kui auto sõidab. Mõned on nii teinud ja mitmest probleemist edukalt väljunud tõestamisega.
          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
          Konfutsius

          Comment


            #20
            Vs: Ajukärbikud roolis.

            Ei ole nii lihtne see surmanuhtluse, konfiskeerimise ja ka muu asi. Kui mul sõber/tuttav joomase peaga autoga maja eest minekut teeb, siis milles mina süüdi olen, et mu auto konfiskeeritakse. Surmanuhtluse puhul on ka teine tahk olemas, nimelt see, kes nupule vajutab, peab selle teadmisega edasi elama...
            Tegelikult on seadusandlus üks päris keeruline masinavärk ja päris paljude tarkade inimeste poolt korralikult läbi töötatud. Muidugi oleks aegajalt täiendusi vaja teha ja kaaluda uusi ideid, aga üldjoontes on asi siiski toimiv ja muuta tuleks ikka kodust tausta.
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #21
              Vs: Ajukärbikud roolis.

              Metsamaa sõitis purjuspäi hunnikusse, hukkus autos olnud laps ... kuna ta oli "ühiskonnale vajalik" liige siis ei mõistetud teda vangi - kuigi seduse järgi, oleks 3 kuud miinimum olnud.
              6 aasta pärast, sõitis veel 2 inimest surnuks, enne kui keskturupartner, asja lõpetas...

              Ehk mis kasu on karistuste karmistamisest kui neid ei rakendata.
              -

              Comment


                #22
                Vs: Ajukärbikud roolis.

                Tore diskussioon, aga kuda nendega, kes õhtupoole ja nädalalõppudel autodega välja ronivad ning neil ei mingeid lube ja sõidavad ning teevad trikke. Ei karda midagi, auto on, lube pole vaja ja enda arvates oskab sõita ja tüdrkuid vedada ning teistga võidu sõita.
                Need sellised weekendi ja õhtuhämaruse vennad, kes päeval eriti tihedamasse liiklusse roni.
                www.automobilia.ee

                Comment


                  #23
                  Vs: Ajukärbikud roolis.

                  Esmalt postitatud alfons poolt Vaata postitust
                  Tore diskussioon, aga kuda nendega, kes õhtupoole ja nädalalõppudel autodega välja ronivad ning neil ei mingeid lube ja sõidavad ning teevad trikke. Ei karda midagi, auto on, lube pole vaja ja enda arvates oskab sõita ja tüdrkuid vedada ning teistga võidu sõita.
                  Need sellised weekendi ja õhtuhämaruse vennad, kes päeval eriti tihedamasse liiklusse roni.

                  minu meelest on need isikud nö "Need for Speed" põlvkonna hälvikud. Teevad Most Wantedi või Undercoveri karjääri läbi ja kohe on SUURED ekspertsõitjad. Kord tartus, raadil sai ühe noorukiga räägitud. Tahtis ka kangesti dragi sõita, küsisime: autoga oled sõitnud? Olen. Juhiluba on? veel pole. (ok, kinnises ja kontrollitud situatsuioonis on oma riisiko). Tahad õppida? EI, MA OLEN UNDERGROUND 2 DRAG KING! Sellise jutu peale panime tüübi kõrvalistmele ja ühe sõidu jälgis. Teise sõidu oli ise roolis. Sõit läks ikka, n00bi kohaselt, natuke metsa. Pärast hädaldas, et auto on pask ja mängus oli palju parem ja KÄIGUKAST ON KATKI, KÄIKE EI SAA KIIRESTI VAHETADA. Kerge naeru saatel saatsime ta koju siis arvuti taha, oma mängu füüsikat analüüsima.

                  Samas, Eesti seadusruumis toimunu valguses võib tõesti igasugu raskeid meetodid rakendada. Aga kes täide viib. Silm-silma vastu teema ei läheks üldsuses läbi ju, peamiselt maailma suurima ja järgituma muinasjutu 10 käsu pärast.

                  Murphyle: no offence, aga kas ise läheksid laseksid kuuli pähe inimesele, kes sõitis inimese(d) surnuks, aga jäi ise ellu?
                  Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

                  Comment


                    #24
                    Vs: Ajukärbikud roolis.

                    Käisin täna sõidus, tagasitulles, me liikusime 90-ga ja mingi uuem audi lendasi nii mööda et ei jõudnud numbrit lugedagi hetk hiljem paremalt bemm veel suurema hooga. Tekkis kohe karvane mõte soetada kiirelt aktiveeritav seebikarp kaamera.
                    Sama elva tartu maantee.
                    Isegi tallin tartu maantee oli rahulikum selliste tegelaste poole pealt.

                    To tartu pets:
                    Ei laseks, ma ei salli tulirelvi yhest teatud juhtumist, see seda tuli tõlgendada surmanuhtlusena, on elektritool olemas on syst olemas, meetodeid palju. Nuppu vajutaks masin, tal poogen.

                    Reuter: Kui seaodus ei toimi pole need targad tegelased just eriti targad.
                    Hirm on läbi aegade piiri panev jõud, kui hirm kedagi surnuks sõita ei kohuta siis ehk kohutab suurem tõenäosus ise surmatud saada. See on kogu asja mõte.
                    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                    Comment


                      #25
                      Vs: Ajukärbikud roolis.

                      Aga kuidas HUKKA mõista inimesi, kes tõesti kogemata pisikese viperuse või juhuse tõttu on jäänud süüdi õnnetuses, kus jääb ainukesena ellu seaduse järgi süüdi olev isik. Tal kindlasti võis olla õnnetus kogemata ja juhtis autot korralikult, ning väga kahetseb oma tegu. Teine isik jällegi ületas kiirust, liikles hoolimatult ja ütleb kohtunikule ka pisar silmil et kahetseb oma tegu ja et see oli loll juhus ja õnnetus, kuigi ta sisimas võib olla nii rumal et peab ohvreid süüdlaseks hoopis, sest tema olevat hea autojuht vms ja oskab ka kihutades hästi sõita ja teised poleks pidanud ette tulema lihtsalt.
                      Seaduse järgi oleksid mõlemad süüdlased sama süüdi, aga mõlemad "tooli" nagu ei vääriks, ma arvan...

                      Kui tekib avarii, kus kaotatakse ka mõni elu seetõttu et juht on korralikus joobes või kihutab meeletu kiirusega või mõlemat, siis see oleks pigem mõrv. Aga kui liigeldakse korralikult ja ootamatult midagi kogemata tehakse valesti ja avarii tõttu kaotatakse elu, siis loeks ma seda ikkagi õnnetuseks.


                      Edit: Aga see Petsi sõber Drag King, kas see lugu vastab tegelikult ka tõele jube naljakas et päris elus selliseid inimesi leiduda võib, ma mõtlesin et see tegelane on välja koogitud mõnest odavast komöödiaseriaalist ja et päris elus nii tohmaneid ei leidu, aga vb see arvutimängumaailm mõjub tõesti noorele põlvele halvasti. Ma usun et mängust saab mingi reaktsiooniasja harjutada ja illusioone tekitada, aga seni kuni mäng ei ole üks ühele reaalelu füüsikaga kokku pandud, seni ei saa arvutimängu praktikat praktikaks lugeda.
                      viimati muutis kasutaja onks; 30 m 2010, 14:32.
                      Kui Midagi Teha, Siis Tuleb Seda Ikka Korralikult Teha

                      Comment


                        #26
                        Vs: Ajukärbikud roolis.

                        Kogematta ei juhtu midagi. Kogemata sa ei kihuta, see on tahtlik, laps võib kogematta söögikausi ymber ajada, mitte aga täiskasvanu gaasi tallata. Õnnetus on tehniline rike, ootamatult muutunud ilmastik jne( kuigi ka ilmastikule peab valima sobiva sõidukiiruse).
                        See on juba kuritegu kui sai ei hoia pikivahet ja/või yletad kiirust mis iganes põhjusel, kui selle tagajärjel sureb inimene on see mõrv. See on nii ja siin pole AGA-sid.

                        Kui on tunnistajad et auto kihutas mida siis seletada. Takkajärge lolli oskab igayks mängida. Vaadates viimast artiklit selle kohta on ikka täis tolaga tegu, hakkas kivi pärast bemmi taga ajama, WTF nagu sellist iba ajada. Eks muidugi peale sellist matsu võtab kihutajal kõhus õõnsaks ja yritab igast jutte fabritseerida et mitte vastutada.
                        Hetke ajendil tehtud mõrv on ju mõrv, miks mitte hetke ajendil liikluseeskirja rikkunud ja mõrva põhjustanud pole siis mõrv.
                        Ma saaks aru kui oleks 0 pealtnägijat ja tehnilist viga pole võimalik tõestada. Pealtnägijaid on, rikkus seadust-rikkus, põhjustas avarii-põhjustas.
                        Pmst peaks see langema ettevaatamatusest tõttu põhjustatud surma alla.


                        Yks selline "Need for Speed" hälvik oleks peaaegu mu enda koos perega surnuks sõitnud kui kylavahel jalutasime. Lendas kylg ees mööda. Numbrit polnud vaja vaadata sest sel "masinal" polnud uksigi rääkimatta numbrist.
                        Aga politsei ei võta neid, ampsab elva konsumi juures sõõrikut ja vaatab ehk mõni mittepäeva tule vms masin tuleb et saaks oma punkti kirja.
                        100m eemal lendab bemm silla peal üle PIDEVA joone mööda tunduvalt üle 100km/h. Aga mulle tundub et ma vist yks vähestest kes näeb et miski riigis mäda.


                        Aga yldiselt misiganes tulem see ei too inimest tagasi, võimalus on lihtsalt kuidagi hulle peatada enne kui veel tapavad. Kuigi nyyd ma ei kujutagi enam isegi ette kuidas, nähes et numbrimärgi lugeminegi raske selliste puhul.

                        Minu poolt see teema ammendatud.
                        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                        Comment


                          #27
                          Vs: Ajukärbikud roolis.

                          Ega lõbupärast kihutamist ei õigusta miski, selleks olgu spets kohad, kus ei saaks teisi ohustada, siis ei tohiks tegelt ka kedagi peale võtta, sest õnnetuse korral vastutaks juht ka kaasreisijate eest. On ka teine teema koduses kasvatuses, kui rikkad vanemad ostavad oma noorukitele autod ja lubavad neil üksi sõita kui nad on 16 aastased, veel hullem olukord kui lastele ostetakse load, ja noorel juhil on ükskõik eeskirjadest sest tema vanemad saavad kõik kinni maksta ja sama teadmisega on vanemad rahulikud ja ei muretse. Vihkan seda teemat kui Raha eest ostetakse "oskusi", ma veel mõistan kui inimesel on kogemusi B katiga ja vaja kiirelt osta pabereid et saaks suuremat järelkäru vedada korraks, ja seda saaks enne ka muidugi veidi harjutada, aga kui ainuke oskus on auto toimetamine punktist A punkti B siis see pole juhtimisõigust väärt.

                          See selleks, omast kogemusest võin näite tuua nõmedast juhusest, kus võib olla raske avarii ka siis kui juht on kümneid aastaid kogenud, ilma ühegi rikkumiseta ja sõidab mööda teed kus ta pool elu sõitnud on. Põhimõtteliselt perega sõitsime Rakverest V-Maarja suunas, oli sügisene õhtu, kiskus pimedaks ja avarii juhtus Tõrma ristmikul. Sõitsime rahulikult kurvi kui teisest ristmikuharust tuleva auto tuled pimestasid juhti, see pimestamine pold ka meelega sest tänu juhusele olid seal teel künkad, mis tõstsid korraks selle auto nina et pooltuled tundusid täistuledena. Poe eest hakkas teele ette tagurdama kaubik jättes möödasõiduks liiga vähe ruumi. Juhile jäi pimestamise hetkel mulje et kaubik on õiges kohas ja et sellest mööda sõites oli ta oma suunavööndis, kuhu tegelt talle ruumi ei jäetud, aga ega mööduma ei saanud hakatagi kui oli näha vastutulevat autot. Pidurdamisest eriti enam kasu ei olnud ja siis sai meie väikeauto sirgelt ninapidi tuttavaks nissan king cab'iga. See kaubik pani muidugi ajama, huvitav miks, oleks võinud ju abi kutsuda, ju siis teadis mis valesti tegi. Nissani juht oli kohe autos väljas, aitas ja kutsus abi. Ma siiamaani ei mäleta paljusi asju mis toimus ja see fakt et kaubik oli hoopis tagaotsapidi tee peal, see tuli meelde palju hiljem peale politseis tunnistuste andmist. Süüdlaseks jäi ametlikult ikkagi meie juht, kuigi tegelikult ei olnud muud kui nõmedad juhused korraga kallal. Kiirused mõlemal avariipoolel ei ületanud 50, kuigi lubatud oli 70. Meie auto oli nii maha kantud kui võimalik, sest esiuksed ja katus oli lõõtsas, taga avanes üks uks enam vähem. Ja sellest kogemusest oli selge miks on oluline ka taga turvavööde kinnitamine. Üks turvavöö ei hoia kahte inimest, see lukk mis järsu tõmbega kinni peaks minema, purunes, koos esiistmega ja peatoega, sest taga ei olnud turvavööd kinni. Juhuse tõttu oli üks kiirabiautodest ka V-Maarjasse tagasi liikuv brigaad, kus oli ka meie perele tuttavaid isikuid.... Pole mõtet detailidesse laskuda, loo point on selge, pool sekundit enne avariid oli meil tavaline rõõmus keskmine elu, keegi poleks sellist juhust osand arvata. Pakun et paljud avriid juhtuvad taoliste juhuste kokkumängudega, aga miski ei vabanda välja hoolimatuid juhte kes kihutavad selleks mitte ette nähtud kohtades ohustades teiste elusi ja rikuvad reegleid sest need olevat "jobudele".
                          Miks praegu on neid kaake kõige rohkem? Sest aastatel umbes 87-90 vist sündis eestis kõige rohkem lapsi, ja ennäe nad kõik on nii vanad et autot saaks juhtida, see teeb suurel hulgal algajaid juhte meie liiklusesse, ja isegi väikene protsent neist kui oleksid huligaanid, teeks see liiga suure arvu meie väikesele riigile. Geenius oleks see kes suudaks mõelda välja karistusmeetmed, mis ei rikuks inimõigusi ja paneks huligaansüüdlased tegu kahetsema teo pärast mitte karistuse pärast ning samas et see karistus ei piinaks liigselt rahaliselt või aastatelt inimesi, kes olid juhuse ohvrid. Hea inimene kahetseks oma süül põhjustatud surma niikuinii ja ei püüaks meeleheitlikult leida patuoinaid et ise puhtaks jääda.
                          Kui Midagi Teha, Siis Tuleb Seda Ikka Korralikult Teha

                          Comment


                            #28
                            Vs: Ajukärbikud roolis.

                            Mina ei saa aru, miks arutada antud teemal. Sellest pole mingit kasu ega abi. Meie targutamine ei too mingit kasu, kuna kõik see on kestnud juba aastakümneid ehlk siis koos teise Eesti Vabariigi saabumisega. Lisaks kodanikud te unustate ära veel erilise liikluses osaleva roolikeerjate liigi--- rahakad autojuhid - omanikud oma kallite autodega, need ju veel ülbemad vahetevahel kui mingi nn rullnokk.
                            Minu arust peale raha pole muud jõudu. Küll ikka Eesti riigis läks kaua aega, et panna kindlustusmaksed sõltuvusse kodaniku liikleja sõidukultuurist. Kultuurriikides kindlustusmaksed langevad mida vähem rikkumisi. Eestis tuli üllatusena mopeedide poolt põhjustatud liiklusõnnestustega kaasnevad kahjud ja raha pole kelleltki sisse nõuda.
                            www.automobilia.ee

                            Comment


                              #29
                              Vs: Ajukärbikud roolis.

                              see siin on nüüd umbes 60% offtopic - aga ok, need ajukärbikud ilmselt hangivadki "tuunitud" autosid.
                              vaatasin, mis neti.ee arvab OBD2 otsingust ja sattusin sellisele lehele : http://www.diagnostika.pri.ee/index.php?cPath=39

                              ..ma lootsin, et kusagil on piir ka, aga paistab, et ma olen vanamoodne .ja sõidangi edasi oma avensisega, mille odo näitab 110k aga esindus arvab, et 400k läbisõitu :P

                              Comment


                                #30
                                Vs: Ajukärbikud roolis.

                                Mnjah, ega see sünge teema inimest tagasi ei too ja seadusi ka ei muuda. Aga liikluskultuur on küll väga alla käinud. Tegelikult oli hämaratel asjaoludel äkki rikkaks saamise aastatel, nii umbes 15 aastat tagasi, palju hullem aga siis oli autosid tunduvalt vähem ja see ei torganud nii väga silma.
                                Alles eelmisel suvel suvepealinnas käies keeras uhke džiip vastassuunavööndist kummide vilinal mulle ette. Väga napikas oli, et poleks tagant sisse põrutanud ja mulle tagant rodu autosid selga tulnud. Pärast oleksin ilmselt ise süüdi ka veel jäänud, sest selle juht oleks raudselt parema advokaadi jaksanud palgata, kes räägib nii, et kohtunikul silm märg: peaaegu oleks lugupeetud inimene süüdi jäänud. Keegi ennustas, et kaugel pole aeg, kus näiteks "varastamine" asendatakse "loata kasutuselevõtuga", sest esimene traumeerib süüdlase õrna hinge liigselt ja kõlab peente seaduseväänajate kõrvadele liiga robustselt.

                                Autode "tuunimisega" seoses oskaks ka mõned siinsed foorumlased täpsemalt sõna võtta aga pole minu asi näpuga näidata. Idanaabrite sellealastes foorumites räägiti kunagi näiteks lugu, kuidas peale mingit aju "tuunimist" 150-ga kiirteel sõites turvapadi otsustas lahti karata. Ja kuidas mõned autod vahetavad paar korda aastas omanikku ning iga järgmine omanik laseb paarkümmend tuhat km "maha kerida", mistõttu on auto lõpuks odomeetril oleva läbisõidu järgi nii noor, et tuleks varsti konveierile tagasi veeretada. Diagnostika võib aga ehmatavalt suurt numbrit näidata. Kõksu saanud auto pahtli ja värviga ülesvuntsimisest, olematute turvapatjade simuleerimisest ja kohe seejärel auto mahamüümisest jne. Praegu on mul ülimalt hea tunne, et aastaid tagasi mõte sama asjaga tegelema hakata viimasel hetkel üle läks.
                                Harjutamine teeb harjutajaks.

                                Comment

                                Working...
                                X