Vs: Keegi siit õppinud inseneriks?
Tegelt pole naljakat midagi. Nutune on lausa. Mõeldud oli ilmselt seda, et see, kes mitte millegagi ei tegele ja lihtsalt tuubib, ise millestki aru saamata(ja see kes aru ei saa, see ju tuubibki sõna sõnalt kõik pähe ja laulab hiljem ette), et siis pole ka ju imestada kui õpilane laulab täpselt sama sõnastusega lauseid iga küsimuse peale mida õppejõud kuulda tahab. See kes tegeleb igapäevaselt, sellel on esiteks vähem aega ja teiseks ta juba suudab natukene vajalikku ja vähemvajalikku eristada. Seega kui õppejõud küsib arusaajalt midagi ebaolulist, siis võib viimane jääda vastuse võlgu. Seevastu aga see kes ei saa midagi aru, ei saa ka aru, mis on oluline ja mis mitte, ja on seeläbi kõik lihtsalt pähe tuupind, ning suudab kõik konspekti ette laulda ilma asjast midagi jagamata. Ja nii on. Väga kurb. Õppejõud teeb veel pai ja on õnnelik.
Kõige hullem näide, kaks semestrit oli elektrotehnika. Üks sai aine B. Teine sai A. Iga labor ja siiamaani küsib enne skeemi kokkupanemist, kumb pool skeemipeal on pluss. Tegu on vahelduvvoolu ahelatega. Nii labast asja aga ei oska ju üksi õppejõud küsida. Nii et on täiesti võimalik, et A saab õpilane, kes ei saa isegi aru mis on vahelduvvool/alalisvool aga see-eest on ta selgeks õppinud resonantsi valemi, teadmata mida sellega teha saab, seevastu teine õpilane, kes näiteks teab et seda valemit saab 10 kohast korraga vaadata ja et seda ei ole mõtet pähe ajada(mitte et ta raske oleks) saab aru mida selle valemiga teha saaks ja adub natukene paremini vahelduvvoolu konseptsiooni.
Esmalt postitatud W@ldur poolt
Vaata postitust
Esmalt postitatud martinj poolt
Vaata postitust
Kõige hullem näide, kaks semestrit oli elektrotehnika. Üks sai aine B. Teine sai A. Iga labor ja siiamaani küsib enne skeemi kokkupanemist, kumb pool skeemipeal on pluss. Tegu on vahelduvvoolu ahelatega. Nii labast asja aga ei oska ju üksi õppejõud küsida. Nii et on täiesti võimalik, et A saab õpilane, kes ei saa isegi aru mis on vahelduvvool/alalisvool aga see-eest on ta selgeks õppinud resonantsi valemi, teadmata mida sellega teha saab, seevastu teine õpilane, kes näiteks teab et seda valemit saab 10 kohast korraga vaadata ja et seda ei ole mõtet pähe ajada(mitte et ta raske oleks) saab aru mida selle valemiga teha saaks ja adub natukene paremini vahelduvvoolu konseptsiooni.
Comment