Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

LATR-1M iseärasus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    LATR-1M iseärasus

    Sai tutvuda 80-ndate laboratoorse autotrafoga LATR-1M, asi siis 2kW võimsusega
    Kas see on normaalne, et mähise takistus on ainult 2.3 oomi=?
    Ning seda ka, et sisselülitusel trafo ikka metsikult voolu võtab seinast, 3A-se kaitsme lasi pauguga pooleks.
    Muidu päris huvitav isend, pinget saab reguleerida 0V - 250V.

    #2
    Vs: LATR-1M iseärasus

    Mingi kolmene Kaitse pole näitaja: isegi ilma koormuseta võib lollitada. Ooommeetriga mõõdetud takistus ongi nii.

    Comment


      #3
      Vs: LATR-1M iseärasus

      Mul on sama võimas, markeeringut ei loe välja. Takistus sama. Aga sisselülitusvoolu impulss või tõesti suur olla, pane suurem kaitse.

      Comment


        #4
        Vs: LATR-1M iseärasus

        10A aeglane sulavkaitsekaitse.Nominaalvõimsusel antakse 220VAC/9A.Originaalpass antud riistapuu kohta.
        Kõik meeldiv tuleb lambist...

        Comment


          #5
          Vs: LATR-1M iseärasus

          Kui hästi läheb, siis selle väljalülitamise hetkel (kaitse põlemine näiteks)
          lööb väljundpinge kõrgeks ja põleb maha mõõteriist (1000 V skaalas) või koormus.
          Aga see ei juhtu kõigi LATR itega nii. Ainult mõnega on juhtunud.
          Mõni käitub korralikult.

          Ja vea tunnuseks ei ole mitte mähise väike alalisvoolutakistus vaid lühiskeerud.
          Kui kuskil ringi osal on kasvõi kaks keerdu lühises, kasvab tarbimine oluliselt.
          Võib olla vaatlusel nähtav.
          LATRil liikuv söerull on tema jaoks talutav koormus.
          viimati muutis kasutaja A.R.; 27 m 2010, 08:39. Põhjus: Natuke lisameenutust.

          Comment

          Working...
          X