Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Tuvastage seadet
Collapse
X
-
Vs: Tuvastage seadet
Mnjahh.
Trafot või drosselit asi meenutab, aga pole nagu "päris see".
See pikem tähe/numbrijoru seal peaks väljendama tüüpi/marki.
Vene veebi sirvimine võib vastuse anda.
Mähiseid mõõtnud oled?
Viikude proportsioon viitaks justkui suhtele: suur vool-kõrge pinge.
Aga kõik ainult oletused.
-
Vs: Tuvastage seadet
See pruunikas klots tundub kõigest klemmliistuna, kui kahte pilti võrrelda. Et see on mõlemalt poolt kaane all, siis mõni kilovolt seal ikka möllab. Igas tehases oli ju oma trafotsehh, kus keriti mida vaja ja tähistati nagu vaja. Huvitav et numbritega on tähistatud ainult madalpinge otsad. Kilovolte ei saa palju olla, mingist pingest alates trafot nõnda paljaks jätta ei saanud/lubatud, pidi epo sisse valama.
Comment
-
Vs: Tuvastage seadet
Esmalt postitatud mikumaku poolt Vaata postitustSee pruunikas klots tundub kõigest klemmliistuna
Comment
-
Vs: Tuvastage seadet
Esmalt postitatud tcumen poolt Vaata postitustSee pikem tähe/numbrijoru seal peaks väljendama tüüpi/marki.Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.
Comment
-
Vs: Tuvastage seadet
Räige ülekandearv, peab ütlema. 230 V annaks siis ligi 70 kV !!! See riist oma konstruktsioonilt ei ole kindlasti sellele mõeldud, põleb kohe maha. Ilmselt madalamale pingele siis. Äkki on 400 Hz trafo ? 50 Hz peal kasutades taandub asi sel juhul jällegi sisendpinge valikule. Või kasutati impulssreziimis. Üksikud harvad impulsid siis.
Comment
Comment