Vs: Tuule abil elekter.
Selle vahega, et ma ei aja taga täpset pinget ja sagedust. Alalise vahelduvaks muundamisel tekivad juba kaod, mis minul olemata jäävad. Väljundpinge tagasisidega täpselt paika ajamisel samuti kasutegur langeb, vähemalt tl494-l, ehk on ka selliseid kive, millel ei ole vahet. Päris paar kW tõesti kisub asi kahtlaseks, selliste võimsustega ei ole mänginud. Samas nii 400-500W täiesti reaalne. Hetkel näiteks sedasi lahendatud tolmuimejale 12V inverter. Lastes tolmuimejale kusagil 80V alalist peale, hakkab asi kenasti nii 200W võimsusel tööle kusagil(kasutasin PC toiteka trafot). Mul on meeletult üle pingutatud tegelikult selle radikaga mis mul hetkel seal jahutuseks on. Hetkevõimsuse juures läheb kusagil käelaba suurune radikas vaevutuntavalt leigeks, sellise võimsuse juures võimalik et ei olekski veel tegelikult radikat vaja, ei ole radikata proovinud, mis temperatuurini FET-id kuumenevad. Samas kannatab sellise võimsusega autost sodi välja imeda küll, igatahes tublisti mõtekam, kui need sigarisüütaja kaudu toidet võtvad tolmuimejad. Millalgi ehk laon sellise muunduri isegi kokku, siis saab täpsemalt mõõta, palju kasuteguri näol välja pigistab.
Selle vahega, et ma ei aja taga täpset pinget ja sagedust. Alalise vahelduvaks muundamisel tekivad juba kaod, mis minul olemata jäävad. Väljundpinge tagasisidega täpselt paika ajamisel samuti kasutegur langeb, vähemalt tl494-l, ehk on ka selliseid kive, millel ei ole vahet. Päris paar kW tõesti kisub asi kahtlaseks, selliste võimsustega ei ole mänginud. Samas nii 400-500W täiesti reaalne. Hetkel näiteks sedasi lahendatud tolmuimejale 12V inverter. Lastes tolmuimejale kusagil 80V alalist peale, hakkab asi kenasti nii 200W võimsusel tööle kusagil(kasutasin PC toiteka trafot). Mul on meeletult üle pingutatud tegelikult selle radikaga mis mul hetkel seal jahutuseks on. Hetkevõimsuse juures läheb kusagil käelaba suurune radikas vaevutuntavalt leigeks, sellise võimsuse juures võimalik et ei olekski veel tegelikult radikat vaja, ei ole radikata proovinud, mis temperatuurini FET-id kuumenevad. Samas kannatab sellise võimsusega autost sodi välja imeda küll, igatahes tublisti mõtekam, kui need sigarisüütaja kaudu toidet võtvad tolmuimejad. Millalgi ehk laon sellise muunduri isegi kokku, siis saab täpsemalt mõõta, palju kasuteguri näol välja pigistab.
Comment