Kas kellelgi on kogemust või oskab kosta, kuidas roostevaba ja vasktraati kokku panna? Kas nende vahel tekib mingi keemiline korrodeerumine (nagu tava teras- ja vasktraadi vahel, kus aja jooksul vask hävineb). Ühenduskoht asub karmides tingimustes, niiske ja rõske.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Roostevaba ja vasktraadi ühendus?
Collapse
X
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
roostevaba teras on lihtsalt kroomisisaldusega teras, millele tekib kaitseb oksiid peale. termotöötlusel ei teki kaitsvat kihti, seega kokkujoodetud roostevaba ja vask hakkab lõpuks samamoodi, tavaterasele omaselt korrudeeruma. roosevabu tooteid passiveeritakse peale termotöötlust sidrunihappega.
lahendus sinu olukorda oleks: passiveerimine (sidrunihappega, või lämmastikhappega, kuidas võimalusi on) ja poleerimine "rohelise" poleerpastaga. teoreetiliselt peaks andma kahekordse kaitse. ning vask ei oksüdeeru ka nii kiiresti. Kuid see on kõik tundmatu maa ning võid katsetada väikeste tükkide peal, kuidas toimib. Teadustöid sellises vallas on tehtud, leiutamine pole teab mis..täppisteadusFools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts
Comment
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
Roostevabale tekib kaitsekiht automaatselt ka õhus. Basiveerimine annab lisa kaitse ja yhtlase tooni. Kui see poleks nii oksydeeruks kõik kraanikausid peale cif-iga nyhkimist. Seega pane kokku, jooda saltseriga ja pese pärast puhtaks seebiveega. Vihm on yldiselt soolabava seega ei tohiks probleeme tekkida korrodeerumisega.Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
Esmalt postitatud murphy poolt Vaata postitustRoostevabale tekib kaitsekiht automaatselt ka õhus. Basiveerimine annab lisa kaitse ja yhtlase tooni.Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts
Comment
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
Huvitav, ma ytleks BS. Keevitad roostevaba ei roosteta mitte midagi, treid roostevaba ka ei roosteta, isegi väljas. Sa vist tegelenud mingi terasega mida roostevaba pähe myydud. Pane magnet kylge. Kui kylge hakkab pole roostevaba.Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
ei hakka vaidlema, kuna roostevabu teraseid on mitmeid. http://en.wikipedia.org/wiki/Stainless_steel teemaalgatajale uurimiseks, vajalike teadmistega metallimeeste juurde minemiseks.
PS: roostevaba teras võtab magnetit külge, kuna sisaldab rauda...kuna roosteVABADUS on roostele vastupidavus. Kroomioksiidi kihita on roostevaba teras ikka...teras.Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts
Comment
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
Ei ole, raua sisaldus ei tähenda magneetilisust vaid on tingitud struktuurist. Raud oksiid on ka magneetiline, raudkloriid mitte.Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
Metal boats connected to a mains shore line will normally have to have the hull connected to earth for safety reasons. However the end of that earth connection is likely to be a copper rod buried within the marina, resulting in a steel-copper "battery" of about 0.5V. For such cases the use of a galvanic isolator is essential - typically 2 diodes in series, preventing any current flow while the applied voltage is less than 1.4V (i.e. 0.7V per diode), but allowing a full flow in case of an earth fault. It has been noted that there will still be a very minor leak through the diodes which may result in slightly faster corrosion than normal.
pikemalt on juttu siin http://www.patentstorm.us/patents/67...scription.html kuidas neid materjale ühendada...Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts
Comment
-
Vs: roostevaba ja vasktraadi ühendus?
Jaa patendid, tead ka pets et 50% nendest patentidest on mittetöötavad pask mis pole never praktikas proovitud. Eriti usa maal kus teaduri taset näitab mitu patenti tal on. Siis patenditakse ja lehmasõnnik ja väga usutavalt. Probleemid hakkavad siis kui keegi tahab seda toota, käib xxx rulli välja aga ei toimi. Aga see selleks. Ei märganud algul juttu maasisse kaevamisest, õhus võib tinaga joota ja kestab.Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment
Comment