Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Autogeneka pinge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Autogeneka pinge?

    Hommikust
    Kas keegi on proovinud või teab, mis pinget võiks toota tavaline sigulli genekas, ilma pingeregulaatori sekkumata?
    Ütleme 5000-6000rpm kandis...
    Allkiri.

    #2
    Vs: auto geneka pinge?

    ergutusmähis põleb maha. Muidu võiks ilma koormamata olla >30V
    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

    Comment


      #3
      Vs: auto geneka pinge?

      Ergutusmähisele ei tee see küll midagi, seal vool takistusega piiratud( R= 3,5 - 4,5 oomi ). Dioodiploki lased ennem läbi, mu arust on U max 100 V tuuris, pinge võib sinna ringi tõusta küll. Vähemalt mingis veneaegses kirjanduses oli selline hoiatus kirjas. Igatahes kunagi 75-dal sai näha vanal Belarussil vääga eresinakat valgust, peale mida järgnes kogu pirnikomplekti väljavahetamine. Akud olid sellal väga defkad...

      Comment


        #4
        Vs: auto geneka pinge?

        Vene poisid on sellest genekast teinud suvila elektriga varustamise geneka. Dioodid maha, edasi 3 faasiline trafo ja pinge üles või 3x1f trafot. Siinuspinge saamiseks väljundis, tuleks IGTB transidega, impulsvõimendi põhimõttel, teha muundamine ka sellelt alaldatud ja kondekatega silutud kõrgepingelt, saades lisamuunduriga 1x220[V]. Sellega oleks ka geneka kogu võimsus selles 1x~220[V] kasutuses! Kaod kõrgepinge muunadamises samas suhteliselt väikesed!
        viimati muutis kasutaja rainadov; 08 m 2012, 16:56. Põhjus: täiendus

        Comment


          #5
          Vs: auto geneka pinge?

          No nimivool oli sel min 40 A, seega võimsust 0,5 kW ringis. Täiesti mõeldav.

          Comment


            #6
            Vs: auto geneka pinge?

            Vanasti oli selline agregaat nagu generaatori stend. Kes seda mäletab täpselt, aga miski 3000-4000 pöörde tuuris oli see pöörlemine seal. Aga kui ergutusele otse sai laks peale antud, siis isendite lõikes 32-38V tuli teiselt poolt välja. Päris lahti see vooluots polnud, miskid koormurid olid järel mille pealt näidikud andmed said. Palju see päris tühijooks on.... ja eks mainitud 6000 pöörde peal ole see ka arvatavalt kõrgem.
            Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

            Comment


              #7
              Vs: auto geneka pinge?

              Stendis hakkas see genekas laadima, so pinge ületas akupinge 1000 -1200 pöörde juures. Stendi akut sai ka välja lülitada, siis tuli ergutus panna teise aku pealt, siis oli koormuseks ainult stendi voltmeeter. Ja pöördeid sai teise astme peal kätte oma 6000. Stend ise oli vist KI - 968 ...

              Comment


                #8
                Vs: auto geneka pinge?

                TAkisti piirab voolu, naljamees. Oomi seadus tee selgeks. Pinge kasvades suureneb vool. Voolu paigas hoidmiseks pead suurendama takistust. Ära anna teiselt akult ergutust, Ikka genelt endalt. Vaata mis siis pingega juhtub. Ei kasva enam lineaarselt pööretega vaid hoopis ruudus. Vähemalt kuni ergutusmähise põlemiseni.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment


                  #9
                  Vs: auto geneka pinge?

                  Seda eesmärki mul polnudki, seega kasutasin võõrergutust. Ohmi seadus on mul igapäine asi, seda sa mulle meelde tuletama ei pea... Ehkki jah, tehnikumist on oma 40 aastakest möödas. Ja autogenekatega on ka nii kolm aastakümmet tegeldud, tõsi meelega läbi lasta ei ole üritanud, ma nagu rohkem remondi poole peal. Aga kena kevadet!

                  Comment

                  Working...
                  X