Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Ma ei tea, kas see jutt on 100% tõene, kuid mul üks tuttav väidetavalt vahetas vanal mazdal pihusti otsad suuremate vastu ja kallas paaki läbikäinud mootoriõli, korra paari kuu jooksul vahetas kütusefiltrit.
Toll suutis vaid esimesel korral korduva ülevaatuse määrata, kuid teisel korral ainult laiutasid käsi.
Kuid igasugust solki sh. toiduõli ei tasu igasse masinasse kallata.
Asi võib lõpuks kulukamaks osutuda, kui saavutatud kokkuhoid.
123 ja 124 kerega mersud ja vanad volvod on need, mis söövad kõike.
Turbodiislitesse seda valada ei tasu.
Lisaks toiduõlile võib segada ka hüdraulika õli ja trahvoõli.
Tõmban kõrvad pealigi ja tunnistan eksimust: põleb, aga ei seedu: sissesõõmisel pole siis mõtet. Mootoris põle(ta)mine on iseasi. Inimene õpib kogu elu, .... .
Kuidas selle trafoõliga kaasajal üldse on? Aastaid tagasi oli tohutu kisa, et seda põletada ei tohi, et põlemisel eraldub väga kantserogeenset ollust nimega dioksiin.
See on kindlasti asjakohane hoiatus, et vähegi moodsamad mootorid käivad hädavaevalt meie tanklates saadaoleva joogiga, igasugu eksperimentaalkütused tuleb jätta vanakoolikatele. Ning 100% alternatiivi pealt on reeglina käivitumine väga halb. Mul on 25a vana 2.5d iveco ning saksas paigaldatud eelsoojendi, salongist lülitist saab ringi lülitada, kummast paagist võtab.
Mul 26 aastat vana golf. Segan 40 dislat 60 õli, ja sõidab nii mis müriseb. Käivitub tõesti tiba raskemalt kui pihta diisliga. Aega saab siis tuleb endalgi teine paak segu jaols peale ehitdad.
PCB trafosi oli üksikuid eestis, see õli pidi ohtlike jäätmete keskusest pihtapandud olema.
Tavaline trafoõli põleb väga hästi ja tean mitmeid, kes seda autos kasutasid.
Disla mootorid on ehituselt erinevad ja osad (tüüpselt vanemat tüüpi) kannatavad õli paremini kui need uued kiirekäigulised. Õli tahab pikemat põletamist silindris. Teine asi -kui hoolid oma diiselmootorist siis õli tahab eesti kliimas ette soojendamist, pihustub silindris paremini ja põleb täielikumalt ära ning parema põlemisega jäävad võimalikud mootori kahjustused ära.
Nii, tänaseks seguga 30/70 õli kasuks läbitud (sel "suvel") juba 4000 kilomeetrit, rahakott on rahul ja ise ka. Autol olen vahetanud vaid paar kütuse filtrit, sedagi profülaktika mõttes!
Kel vana auto ja fritüüriõli tasuta käes, andke aga minna!!!
Comment