Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Fritüüri õli soojendamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Fritüüri õli soojendamine

    Hea teada, siis võib pannkoogihaisuga jätkata
    Toidan trolle!

    Comment


      #17
      Vs: Fritüüri õli soojendamine

      Hea teada tõesti, nii et veereme ja lõhname julgelt ning odavalt edasi

      Comment


        #18
        Vs: Fritüüri õli soojendamine

        Ma ei tea, kas see jutt on 100% tõene, kuid mul üks tuttav väidetavalt vahetas vanal mazdal pihusti otsad suuremate vastu ja kallas paaki läbikäinud mootoriõli, korra paari kuu jooksul vahetas kütusefiltrit.
        Toll suutis vaid esimesel korral korduva ülevaatuse määrata, kuid teisel korral ainult laiutasid käsi.

        Kuid igasugust solki sh. toiduõli ei tasu igasse masinasse kallata.
        Asi võib lõpuks kulukamaks osutuda, kui saavutatud kokkuhoid.

        123 ja 124 kerega mersud ja vanad volvod on need, mis söövad kõike.
        Turbodiislitesse seda valada ei tasu.

        Lisaks toiduõlile võib segada ka hüdraulika õli ja trahvoõli.

        Comment


          #19
          Vs: Fritüüri õli soojendamine

          Lisaks toiduõlile võib segada ka hüdraulika õli ja trahvoõli.[/QUOTE]

          Asi, mida ma ei usu, ega seetõttu soovita! Eriti trahvoõli. Kui teda, raiska vähe on, ehk siis määrib, aga see, raibe, ei põle.

          Comment


            #20
            Vs: Fritüüri õli soojendamine

            Trafoõli põleb ju ometi ja päris hästi, mismõttes ei põle? :P

            Comment


              #21
              Vs: Fritüüri õli soojendamine

              Tõmban kõrvad pealigi ja tunnistan eksimust: põleb, aga ei seedu: sissesõõmisel pole siis mõtet. Mootoris põle(ta)mine on iseasi. Inimene õpib kogu elu, .... .

              Comment


                #22
                Vs: Fritüüri õli soojendamine

                Kuidas selle trafoõliga kaasajal üldse on? Aastaid tagasi oli tohutu kisa, et seda põletada ei tohi, et põlemisel eraldub väga kantserogeenset ollust nimega dioksiin.

                Comment


                  #23
                  Vs: Fritüüri õli soojendamine

                  Muude kütuste põletamisel tekib ka dioksiine jms. mürgiseid aure.

                  Ehk oleks ka variant, kus auto originaal küttefilter asendada veoauto küttefiltriga ja kallata see õli otse läbi sõela paaki.

                  Comment


                    #24
                    Vaat seda PCB nimelist asja sisaldas vanasti trafo õli, mis nüüdseks on keelatud. http://et.wikipedia.org/wiki/Polüklooritud_bifenüülid

                    Comment


                      #25
                      Vs: Fritüüri õli soojendamine

                      http://customers.hbci.com/~wenonah/new/canola.htm Parem põletame selle rapsiõli autodes ära, kui endale sisse ajame...
                      Fools and fanatics are always certain of themselves, but wiser people are full of doubts

                      Comment


                        #26
                        Vs: Fritüüri õli soojendamine

                        See on kindlasti asjakohane hoiatus, et vähegi moodsamad mootorid käivad hädavaevalt meie tanklates saadaoleva joogiga, igasugu eksperimentaalkütused tuleb jätta vanakoolikatele. Ning 100% alternatiivi pealt on reeglina käivitumine väga halb. Mul on 25a vana 2.5d iveco ning saksas paigaldatud eelsoojendi, salongist lülitist saab ringi lülitada, kummast paagist võtab.
                        Toidan trolle!

                        Comment


                          #27
                          Vs: Fritüüri õli soojendamine

                          Mul 26 aastat vana golf. Segan 40 dislat 60 õli, ja sõidab nii mis müriseb. Käivitub tõesti tiba raskemalt kui pihta diisliga. Aega saab siis tuleb endalgi teine paak segu jaols peale ehitdad.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Fritüüri õli soojendamine

                            PCB trafosi oli üksikuid eestis, see õli pidi ohtlike jäätmete keskusest pihtapandud olema.
                            Tavaline trafoõli põleb väga hästi ja tean mitmeid, kes seda autos kasutasid.
                            Disla mootorid on ehituselt erinevad ja osad (tüüpselt vanemat tüüpi) kannatavad õli paremini kui need uued kiirekäigulised. Õli tahab pikemat põletamist silindris. Teine asi -kui hoolid oma diiselmootorist siis õli tahab eesti kliimas ette soojendamist, pihustub silindris paremini ja põleb täielikumalt ära ning parema põlemisega jäävad võimalikud mootori kahjustused ära.

                            Comment


                              #29
                              Vs: Fritüüri õli soojendamine

                              Nii, tänaseks seguga 30/70 õli kasuks läbitud (sel "suvel") juba 4000 kilomeetrit, rahakott on rahul ja ise ka. Autol olen vahetanud vaid paar kütuse filtrit, sedagi profülaktika mõttes!
                              Kel vana auto ja fritüüriõli tasuta käes, andke aga minna!!!

                              Comment

                              Working...
                              X