Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

    Esmalt postitatud rainadov poolt Vaata postitust
    ; Tarbimistase oli ka teine! Korteri peale tarbimist 5-6A Majapidamises puuküttel pliit või petroolil töötav priimus, puuküttel ahi, mida tihti köeti ka põlevkiviga sealkandis! Ka gaas tuli hiljem ja aeti teist põlevkivistt niipalju, et jätkus ka
    Selle tarbimisega oli sedasi, et pidevalt põles see 10 korteri peakaitse läbi. Ja siis kaks korterit vaid särasid pimeduses.
    Aga leiutajahingega vanaisa (kelleltki tuleb ju geenid pärida) , tegi sedasi. Õues oli garaaž. Tal oli korteri ja garaaži vahele veetud puude otsast igasugu juhtmeid (telefon näiteks), ta istus õhtuti seal ja "remontis" oma sapakat.
    Ja ta vedas veel ühe juhtme, pani mõlemale poole pistikud otsa ja valgus saabus
    Euronõueteni oli jäänud veel 25 aastat
    Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

    Comment


      Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

      See ei ole anekdoot, vaid on tõesti sündinud lugu:
      Ca 8 aastad tagasi sai remonditud ühe firma tootmisliini. Toide tuli eelmiselt seadmelt. 230V pinge all oli väljatõmmatav harilik võrgupistik ja toide läks pesasse. Liini automaatikakilbi montaažis oli kasutatud ühekiulist juhet, kontakte polnud keegi kunagi pingutanud. Automaatika skeemi polnud, juhtmepunti harutades tuli vähemalt 10 otsa lahti jne. Paljud juhtmed oli jätkatud. Näiteks üks 1m juhe oli 3-st lühemast jupist klemmidega kokku ühendatud ja sealt edasi läks sagedusmuundurisse – muidugi ka kaasnevad kontaktiprobleemid ja seadme mittetöötamine.

      Järgmine probleem oli, et tootmisruumi 2 väljatõmbe ventilaatorit ei töötanud juba paar aastat . Neist ühe võimsama mootor oli 3 korda käinud ümbermähkimisel. Nende ühine toide tuli läbi 2 tuletõrje 24V relee kontaktide. Ühe kaudu 1 faas ja teise kontaktide kaudu 2 ülejäänut. Juhatajal oli terve sahtlitäis mahapõlenud ja ülessulanud korpusega sellist 24V pesassekäivat releed. Kilbis olid kõik komponendid väga tihedalt üksteise vastas, ruum oli päris kuum. Ja maha põles ikka üks relee korraga. Nende ventilaatorite toiteahelas oli peakilbis 10A kolmefaasiline automaat. Sealt hargnes teise kilpi 2 eraldi automaadi peale, üks oli 16A ja teine 20A. Mingit mootorikaitset polnud. Keegi oli ühe mootori juhtmel pööningul 2 faasi lahti ühendanud ja 1 veel küljes ja pinge all. Üks mootor oli 750W ja teine 3kW. Kilbi montaaž oli tehtud täiesti porno, osa pinge all olevaid juppe olid plastkilbi kaanest kõrgemad, läbiulatuvad. Ventilaatoritele taheti ühte ühist automaati ja ümberlülitit, et raha kokku hoida.
      Koonerdamine ei ole ju kokkuhoid ja saatsin nad pikalt …

      Seoses sama firmaga meenus veel üks juhtum. Keegi oli teisel tootmisliinil automaatikakilbil tõstukiga ukse eest ära sõitnud. Ukse küljes olnud juhtnuppude juhtmed olid muidugi katki. Kutsuti remontima. Arvati, et pärast nende elektriku poolt ühendamist on vaja sisse lugeda uus soft. Tegemist oli vanemat tüüpi Siemensi 10 kanaliga automaatikakontrolleriga. +24V oli kilbis veetud pruuni juhtmega ja 230V mustaga, lisaks erineva ristlõikega. Nende elektrik oli muidugi +24V ja 230V kokku ühendanud. Üks naistöötaja ütles, et algul oli sädemeid lennanud, midagi paukunud ja lõpuks tossu tulnud. Ülemus seda ei uskunud ja käskis uue softi sisse lugeda. Soft on ju teatavasti seotud liini sõlmede tööjärjekorraga
      Seoses sellega meenus vana anekdoot, kus auto vedas lahtises kastis kodutute laipu. Neid tavaliselt kirstu ei panda, vaid maetakse koos. Tee oli väga auklik ja üks laip kukkus autokastist välja. Sabas sõitnud bemmimees põrutas laibast üle. Ehmus ära, et ajas inimese alla. Lõpuks tõstis laiba üle lähedal olnud vene sõjaväeosa kõrge aia nende territooriumile. Tunnimees röökis – seis, kes tuleb? Vastust muidugi ei tulnud ja ta andis paar valangut laiba pihta. Vaatas, et surnu polegi mingi spioon. Viis laiba lähedal olnud raudteele. Rong tuli, vedurijuht pidurdas ja sõitis laiba pooleks. Vedurijuht oli südametunnistusega mees ja viis terveks jäänud osad kiirabisse. Ootab eesruumis. Tunni aja pärast tuleb kirurg, võtab kindad käest ja maski eest ja ütleb, et ära muretse, jääb elama.
      viimati muutis kasutaja Svago; 04 m 2017, 13:40. Põhjus: lisa

      Comment


        Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

        Aga meil on ju siin suur tark, kes alati ütleb:"Nii ei tohi!" Tal on õigus! Ainult mittetohtimine ei ole kohaldatav tegeliku eluga. Selles viimases on tihti nii, et odavam ja kiirem on teha uus montaaž, kui lappida vana. Tavaliselt vahetuse elektrikul, tihti ka peaenergeetikul pole jõudu, võimalust seda "Suurele Targale Juhile" selgitada. Nendel on võimalus vaid " hääletada jalgadega"! Seda tehaksegi. Tuleb järgmine, saab konkreetse asjakese kuidagi käima ja sedasi see "USSIPESA" suureneb. Ikka paugust, pauguni! Vanasti olid vähemalt Energiamüügi ja elektrivõrkude inimesed ettevõtte asjatundjatega ühelpool rindejoont, said sealsetelt tuge. Nüüd? Nüüd kuuled ühelpoolt ütlemist ...: "Nii ei tohi!", teiselt poolt: "Olgu homseks korda tehtud!" See ei aita ju "Ussipesa" muuta!
        viimati muutis kasutaja rainadov; 04 m 2017, 23:19. Põhjus: eelnevat postitust ei pea tsiteerima

        Comment


          Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

          Maailmas on palju asju, mida ei tohi, aga ikka tehakse. Triigi mu sääremarja, see narr kisub krampi . (Kevade)
          Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

          Comment


            Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

            Seda küll, aga igat sääremarja ma ka silitama ei lähe!Sa püole neiu! Samas tuleb eluohtlikud asjad kõrvaldada käibest, et ennetada juhtuda võivat! Muidu saad hooletuse §-i kaelale! Näed ja tead, aga oled samas võimetu muutma!
            Sõida paar nädalat Tallinna saabuvatel magistraal teedel. Enamus mida näed, ei jõua kriminaalkroonikasse, sest pauk käib siis kui 2 hullu-lolli saavad kokku või on ainult 1, kes on kahes isikus korraga! Tavaliselt mõtlev inimene suudab paugu otsijat vältida. Aga ... statistika kajastub ka selleta!
            viimati muutis kasutaja rainadov; 05 m 2017, 14:48. Põhjus: täht

            Comment


              Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

              Tegemist oli ühe suurima nähtud koonerdajaga. Antud juhul polnud koonerdamine mingi kokkuhoid vaid lausa rumal raha raiskamine ja samas väga ohtlik. Ma muudest „säästunippidest“ parem ei kirjuta. Aga imelik on see, et pistik ja pesa olid ju olemas. Ja vool tuli juhtme otsa pandud pistiku kaudu !!!
              Kirjutasin talle kirja (terve A4) mida oleks vaja ja kuidas ringi teha. Ta pakkus töörahaks 4Eur/h

              Comment


                Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                Tegemist oli ühe suurima nähtud koonerdajaga. Antud juhul polnud koonerdamine mingi kokkuhoid vaid lausa rumal raha raiskamine ja samas väga ohtlik. Ma muudest „säästunippidest“ parem ei kirjuta. Aga imelik on see, et pistik ja pesa olid ju olemas. Ja vool tuli juhtme otsa pandud pistiku kaudu !!!
                Kirjutasin talle kirja (terve A4) mida oleks vaja ja kuidas ringi teha. Ta pakkus töörahaks 4Eur/h
                ; Selle raha eest (milline on häbiväärne pakkumine isegi oskusi-teadmisi mittenõudva töö eest), ei saadeta pakkujat isegi sinna, kus päike ei paista! Selle kilbi kordatagemine oleks võtnud aega mitu päeva (kui mitte rohkemgi!) Aga "ratsa rikkaks" ja orjad peavad töötama, on selliste "jupijumalate" arvamus! Otsigu lolli!
                viimati muutis kasutaja rainadov; 05 m 2017, 14:50. Põhjus: täht

                Comment


                  Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                  Kui krokusid kohe ei ole v6tta, aga masinat ikka vaja k2ima saada:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_5881.JPG
Views:	1
Size:	112,7 KB
ID:	869997
                  V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

                  Comment


                    Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                    Leidlikusel ja lollusel pole piire! Sedasi võib ju isegi käima saada, aga enamus energiast, mis aku annab, läheb mutrivõtmete soojendamiseks s..a ühenduse pärast! Mõistlikum on enne klemmid puhtaks teha-kraapida. Võibolla siis saaks ka vana akuga mootori käima!
                    viimati muutis kasutaja rainadov; 05 m 2017, 12:52. Põhjus: täht

                    Comment


                      Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                      Lõuna - eestlastele jäi vist eespool olnud soome anekdoot arusaamatuks.

                      Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga


                      Ma siis tõlgin ligikaudselt ja kuna nii mõneski meie asuutuses on sarnane olukord, siis kirjutan soome asemele eesti

                      Eesti ja jaapani firma otsustasid korraldada igal aastal sõudevõistlused kaheksase sõudepaadiga.
                      Mõlemad meeskonnad harjutasid palju ja kaua, võistluspäeva alguseks olid mõlemad oma meelest tippvormis. Jaapanlased võitsid ülivõimsalt 1 kilomeetriga.

                      Kaotuse järel valitses eesti meeskonnas kaotusemeeleolu. Võistluste kõrgeim juhatus otsustass, et imago pärast oleks vaja järgmisel aastal ise võita.
                      Nad andsid projektirühmale ülesandeks antud probleem lahendada.
                      Pika analüüsi tulemusena leiti, et jaapanlastel oli 7 sõudjat ja 1 tüürimees. Eestlastel oli 1 sõudja ja 7 tüürimeest.

                      Sellises kriisiolukorras osutas juhatus märkimisväärset teovõimet – otsustati palgata konsultandid uurima oma meeskonna koosseisu.
                      Mitme kuu pikkuse töö tulemusena jõudsid asjatundjad seisukohale, et eesti meeskonnas on liiga vähe sõudjaid ja liiga palju tüürimehi. Konsultantidest asjatundjate raporti põhjal tegi juhatus vältimatuid muudatusi meeskonna koosseisus.

                      Nüüd on meeskonnas 4 tüürimeest, 2 ülemtüürimeest, 1 meeskonnajuhataja ja 1 sõudja. Sõudja motiveerimiseks tehti boonuspunktide süsteem, lisaks laiendati sõudja tööülesandeid ja vastutusala.

                      Järgmisel aastal võitsid jaapanlased 2 kilomeetriga. Eesti meeskond vallandas sõudja halbade töötulemuste tõttu. Juhatusele maksti boonust osutatud pingutuste tõttu. Järgmiseks aastaks projekteeritakse uut paati.

                      Comment


                        Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                        Kui läkd põhja-lõuna nokkimiseks, siis pisikene näide tegelikust elust. Toodi meile kiirkaater, kiirust küll ja veel,jõudu ka, aga ... lainet ei kannatanud! Korpus lühike. Tuli siis seltskond tähtsaid meremehi Tallinnast. Nemad ei usu seda juttu ja teie lõunakad olete saamatud! Ok, ükski korralik merehunt sellist lollust ei kannata. Tehti siis "loomkatse",tuult eriti polnud, oli küll pisike laineke. Kogu see kohaletulnud seltskond kaatrile, vestid kõigile selga ja ... ja vabamas vees anti tuld. Poisid pärast rääkisid. Kaater lasi paukumisega lainelt lainele, tähtsad "isandad" oleks päraku ka välja oksendanud, kui midagi tulla oleks olnud. Mõni ei suutnud kai äärde saamisel kaatrist väljagi tulla, küüned olid vist terasesse löödud. Pärast polnud kaatri kõlblikusest meile sõnagi kuulda. Poisid ainult mainisid, nii et ka "inspekteerijad" kuuleksid! "See vee virvendus täna oli alles poisike võrreldes korraliku tuule ja lainega! "Niipalju oli abi, et antud kaater läks Pärnusse ja ära ta viisime sellel ööl kui "Estonia" hukkus! Läksime Paide kaudu, et vältida järske tõuse ja langusi maanteel. Muud autot vedamiseks polnud kui ühe poisi isiklik MB-200. Neli masinat kõikide eeskirjade kohaselt vilkuritega tähistatud, üks ees, keskel vedav ja saate masin, neljas taga. Mäos võmmid raadios omavahel teatasid, et tuleb kollane "Mercedes" ja laev on järel. Meil olid kõigil käsijaamad kaasas, sisselülitatud ja neil olid kõigil ka koostööametite sagedused peal. Ma olin esimeses masinas ja hõikasin võmmidele nende endi sagedusel vastu:"Rahu, rahu härrased! Me oleme ... sealt ja sealt, ning täidame käsku!" Me olime vormis ja kui võmmidest mööda sõitsime ma lehvitasin neile! See teema aga ei kuulu arutamisele! Endile saime hiljem korraliku pikema aluse, et alus oleks vähemalt kolmel laineharjal korraga! ... Elu!
                        Muuseas akadeemilise sõudmise distants on üldse 2km. Seega ühed lõpetasid, kui teised polnud veel lähtest kaugemale saanud!
                        viimati muutis kasutaja rainadov; 05 m 2017, 14:42. Põhjus: täht

                        Comment


                          Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                          Kui siin on sellised paatide alal spetsid siis äkki teate kust saaks lihtsalt ja odavalt Pb jahi kiilu jaoks?
                          Võiks olla ka mõni teine raskem metall nt Au, aga hind võiks talutav olla, nt 10€ tonn.

                          Võib ka vahetada. On 200 liitrit tsinkvaat. Korgiga.
                          Selle võib panna kiirkaatrisse.
                          Vanasti sai emeksist aga nüüd ajavad vastu.

                          Comment


                            Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                            Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
                            Kui siin on sellised paatide alal spetsid siis äkki teate kust saaks lihtsalt ja odavalt Pb jahi kiilu jaoks?
                            Võiks olla ka mõni teine raskem metall nt Au, aga hind võiks talutav olla, nt 10€ tonn.

                            Võib ka vahetada. On 200 liitrit tsinkvaat. Korgiga.
                            Selle võib panna kiirkaatrisse.
                            Vanasti sai emeksist aga nüüd ajavad vastu.
                            Otsi tinakestaga kaablijuppe! Samas korjatakse=varastatakse isegi alumiiniumpotid, juhtmed maal, majapidamistest! Seega hea on ainult soovitada! Mina sain 5m kõrgepingekaabli tinakesta nõuka ajal, milline oli räsitud ekskavaatori kopa kihvadest. Tina ei haitunud ju! Nii ta rahvamajandusse taaskasutusse jõudiski! ... Jaa! Kui Sul on tonn "Au"-d, siis võib juhtuda, et Sind ennast lüüakse tsinkvaati ja koos sellega vahetataks see, Sinu "Au" vastu! Vaadiga lähed muinasjutu ainetel maailma rändama!!! Vaba maa ja vabad valikud!
                            viimati muutis kasutaja rainadov; 05 m 2017, 15:29. Põhjus: täht

                            Comment


                              Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                              Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
                              Kui siin on sellised paatide alal spetsid siis äkki teate kust saaks lihtsalt ja odavalt Pb jahi kiilu jaoks?
                              Võiks olla ka mõni teine raskem metall nt Au, aga hind võiks talutav olla, nt 10€ tonn. .
                              Igas akus on hunnik Pb, vanu peaks ju leiduma.

                              Comment


                                Vs: Naljakad juhtumised ning äpardused -õnnetused

                                Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                                Igas akus on hunnik Pb, vanu peaks ju leiduma.
                                ; See oli vanasti. Nüüd on ju kõik Eestis juba maha müüdud. "Rauarobert", Kuusikoski + hunnikuteviisi pisimetalliste! Otsida muidugi võib! Akusid veeti ju Venemaalt läbi Eesti Soome!
                                viimati muutis kasutaja rainadov; 05 m 2017, 15:41. Põhjus: täht

                                Comment

                                Working...
                                X