Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

DIY E-Tõukeratas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: DIY E-Tõukeratas

    Kui istme ka paned, siis ei ole enam tõukekas. Ees mõnda valmis kahvlit ei taha kasutada? Praegune näeb vähe imelik välja

    Comment


      #47
      Esmalt postitatud imelik poiss poolt Vaata postitust
      Sul oleks TIG keevitust ja alumiinium torusi vaja.. Teegi siis juba chopper. Elektroodiga igavene plätserdamine aga saab väga ilusti peaaegu kõike keevitada.
      Kõike lihtsam on seinasendis ja alt ülesse laotust teha. Mõnel tuleb see paari tunnise harjutamisega välja ja mõni lihtsalt ei saagi.. Ise keevitasid või keevitas keegi teine? Äge raam muidu Nagu mõnel roostes ladal oleks ferrari veljed all. Kust need pärit võiksid olla?
      TIG keevitus on isegi olemas, kuid pole sellega mitte kungi midagi proovinud keevitada . Praegu on halb keevitusaparaat ja tänu sellele on keevitused ka nii nagu nad on(Õige aparaat on katki). Veljed sain Stenolinkist, terve raami metall on umbes kaks aastat kuuris seisnud ja eks ta seal on läinud selliseks

      Esmalt postitatud a1 poolt Vaata postitust
      Kui istme ka paned, siis ei ole enam tõukekas. Ees mõnda valmis kahvlit ei taha kasutada? Praegune näeb vähe imelik välja
      Kõikidel poest ostetavatel "E-tõukeratastel" on nö. jalgratta sadul juba peal. Eks kahvel on jah nata imelik, aga vähemalt töötab , valmis kahvlit ei kasutanud sellepärast,et sinna ei oleks nii lai ratas koos piduriga ära mahtunud.
      viimati muutis kasutaja Scott; 24 m 2014, 00:27. Põhjus: järjestikused postitused kokku

      Comment


        #48
        Vs: DIY E-Tõukeratas

        Veel üks sobilik mootor müügis:
        Allkiri.

        Comment


          #49
          Vs: DIY E-Tõukeratas

          Ma kasutaks mootorina pigem midagi sellist, oma mõõtmete ja massi kohta päris suurt võimsust suudab arendada, muidugi pöördeid on vaja ülekandega üksjagu alla tuua ja mootori juhtimiseks veel üksjagu elektroonikat vaja.
          otsija

          Comment


            #50
            Vs: DIY E-Tõukeratas

            1700rpm/voldi kohta?
            Hullumeelne ülekanne peaks siis olema, 48V juures teeks asi siis 80krpm
            Selline on palju mõttekam, piisab kui võlli otsa teha #25 ketiratas 11 hambaga ning kettülekanne tagarattale. Seda enam, et antud mootorile müüakse ka Hall sensor kit-i, millega saab kasutada normaalsemat kontrollerit.
            Need mudeli ESC-id ei oska korralikut kohalt minna, nullist täisgaasi andes on oht nii ESC kui mootor maha põletada.
            Allkiri.

            Comment


              #51
              Vs: DIY E-Tõukeratas

              Outrunner pigem, sest inrunnerite kiirus on ikka väga julm... Sinna oleks veel variaatorit otsa vaja.
              Võib sealt ju ka 5kW mootori osta saab vähe kiiremini hoo üles
              viimati muutis kasutaja imelik poiss; 01 m 2014, 19:34.

              Comment


                #52
                Vs: DIY E-Tõukeratas

                Ülekanne peaks jah korralik olema, samas sel mootoril väänet suurt pole, seega mootorist tulevad esimesed ülekandeosad võiks üsna väikesemõõdulised olla. 48V-ni seda mootorit mida ma linkisin vist ei tohikski viia, 6 liitiumelementi jadas maksimum lubatud. Üldiselt tõin suvalise näite, mille leidsin sarnastest mootoritest. Ise olen küll pigem mõelnud mõni selline kuidagi kompaktselt tavalisele jalgrattale kompunnida, seal oleks ülekandega mängimise ruumi rohkem.
                otsija

                Comment


                  #53
                  Vs: DIY E-Tõukeratas

                  Tiguülekanne

                  Comment


                    #54
                    Vs: DIY E-Tõukeratas

                    Esmalt postitatud imelik poiss poolt Vaata postitust
                    Tiguülekanne
                    Ja juhtub mingi viga mootori või juhtmetega ning mootor seiskub? Tulemuseks on korralik blokk.
                    73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                    ATiP1pN4XeM

                    Comment


                      #55
                      Vs: DIY E-Tõukeratas

                      Ma olin siis vist mingi 12 kui panin kojamehe mootori tavalisele tõukerattale peale ratas oli otse mootori küljes ja mootor paari poldi ja alumiinium plaadiga raami külge monteeritud. Liikus päris kärmelt 18V akutrelli akuga. 2tk paraleelis oli siis tõmbas ratta kiirendusel alla ringi. Võibolla 6-7km/h liikus.. aga liikus

                      Comment


                        #56
                        Vs: DIY E-Tõukeratas

                        see ongi outrunner
                        Allkiri.

                        Comment


                          #57
                          Vs: DIY E-Tõukeratas

                          Asjad siis nii kaugel, et tõukeratas liigub omal jõul (AJUTISELT) ning pidurdab ka. Kuid nagu ikka, tekib protsessi käigus küsimusi, nii ka minul . Olen mõelnud akude laadimise juhtmestikku, et akude laadimiseks ei tuleks akusid kogu aeg välja rookida vaid paned lihtsalt pistiku laadijasse. Mõtlesin välja sellise "skeemi".
                          Click image for larger version

Name:	Untitled2626.jpg
Views:	1
Size:	73,6 KB
ID:	868044
                          Sellisel juhul laeksin igat akut eraldi. Releed aktiveeruksid siis, kui keeran võtit või lülitan lülitist. Akusid laeksid neli erinevat UPSi. Kas see "skeem" on õige suunaga või on midagi lihtsamat? Ma pole releede koha pealt suht asjadundja, kas sinna võib panna 24v releed (viimase relee pinge on umbes 36V)?
                          Proovisõidul panin tähele ka sellise imeliku asja, et kui akud (sain prooviks lahjemad akud) hakkasid tühjaks saama, siis controller katkestas voolu mootorisse. Siis tuli gaas lahti lasta ja uuesti vajutada. Kas see on normaalne? Kas seda funksiooni saaks kuidagi eemaldada või petta?

                          Comment


                            #58
                            Vs: DIY E-Tõukeratas

                            Kui suurt pinget kontroller kannatab?
                            Laadimispinge on suurem kui akude enda pinge.
                            Võib olla pead akude ja kontrolleri vahele ka mingi relee panema mis laadimise ajal ära katkestatakse?



                            Esmalt postitatud planma poolt Vaata postitust
                            Proovisõidul panin tähele ka sellise imeliku asja, et kui akud (sain prooviks lahjemad akud) hakkasid tühjaks saama, siis controller katkestas voolu mootorisse. Siis tuli gaas lahti lasta ja uuesti vajutada. Kas see on normaalne? Kas seda funksiooni saaks kuidagi eemaldada või petta?
                            Ilmselt selle jaoks et akusid kaitsta. Akudele ei tee head kui need täiesti tühjaks kurnatakse. Kui pinge langeb alla mingi teatud piiri, siis kontroller katkestab voolu.
                            Petma pole mõtet hakata seda funktsiooni.

                            Comment


                              #59
                              Vs: DIY E-Tõukeratas

                              Tüüpiline pliiaku teema, pooltühjalt kukub koormates pinge alla. Liitiumakud on selles mõttes paremad, et saad päriselt ka peale kirjutatud mahu kätte. Ja pinge püsib suhteliselt ühtlane, kuni alles täiesti tühjal akul kukub järsult alla. Kontrolleritel on alumine piir, millest allapoole need veo välja lülitavad, et sa akusid peeti ei keeraks. Tegijamatel kontrolleritel on alumine ja ülemine piir softi abil seadistatavad.
                              Allkiri.

                              Comment


                                #60
                                Vs: DIY E-Tõukeratas

                                Projekt on peaaegu lõpetatud. Väga vähe on veel jäänud. Kuid kõige suurem küsimus on praegu akude koha pealt. Ma arvan, et ma leidsin ka lahenduse. Olen mõelnud LiFePo4 tüüpi akusid, täpsemalt siis A123. Ostaksin siit : http://www.aliexpress.com/item/8PCS-...037266971.html 16 akut ja teeksin nendest omale akupaki. Kas kellegil on seda tüüpi akudega kogemusi ? Laadijaks ma mõtlesin midagi sellist : http://www.aliexpress.com/item/Balan...879843366.html . Nagu ma olen aru saanud, siis tuleb sellistele laadijatele mingi eraldi toiteplokk ka sinna taha taha ühendada ???
                                Praeguses konditsioonis saan ma vaevalt 1 Km sõita , tagasi tuleb juba jalaga hoogu lükata

                                Comment

                                Working...
                                X