Vs: Aku talvekorterisse
TeeTL,
paraku akud jäid lahti ühendamata, eks siis nii plus kui miinus kaablid olid akuga ühendatud.
Akud tookord olid korralikud Bosch, ags tavalised happega pliiakud, mitte uut tüüpi, need tundusid kallid kui oli akude ost tookord, ikka sai ostetud tavalised akud, 315 pikkusega on tavaliselt 100 euro ringis poes.
Akud olid ainult 2 aastat vanad selleks kevadeks, kui testimisel oli tulemus et nad on mõlemad kutud, ei lae, tee mis tahad. Teadsin küll, et pooltühjad ja päris tühjad akud külmuvad, kui piisavalt külm, aga kuna sõitsin iga päev, arvasin et akud on laetud piisavalt.
Nu kevadeks oli selge et sügisel linnas Selverisse ja tagasi, 2-3 käivitamist päevas ja mõni km sõitu ei lae akusid piisavalt.
Nad olid sügisel talvekorterisse parkides tegelikult pooltühjad, ja talve 5 kuud, mõned päevad ööd miinus 20C jäätusid läbi, ja oligi vsjo.
Ennegi seda autot aastaid talvituma pannud, aga otsejoones pärast Tallinnast Pärnusse sõitu tavaliselt, nendel kordadel olid akud laetud piisavalt peale 120 km sõitu, et mitte jäätuda miinuskraadides.
Teinekord targem!
Peale seda kogemust tean et akud parem maha võtta, ja keldrisse takveunne toimetama, alla 0 tempetatuur ei kuku keldris.
Aga jah, läheb lolliks küll mõni asi, kui kevadel akud ühendan. Kuigi auto on vana, 1991, ja kaugel targast tänapäeva arvutiga nutiautodest, kui kevadel akud ühendan, katuseluuk jääb irvakile kuigi kesklukku klõpsides peaks ilusti sulguma, aknad lõpuni päris kinni ei lähe, jäävad 2-3cm irvakile, roolisammas ei tõuse, ei lange, rooli siise ja lähemale muuta ei saa, istmemälud metsas see selge.
STAR arvutiga 2 minutiga saab need asjad kiirelt paika, ja korras. Peaasi et akud elus ja terved!
Esmalt postitatud TeeTL poolt
Vaata postitust
paraku akud jäid lahti ühendamata, eks siis nii plus kui miinus kaablid olid akuga ühendatud.
Akud tookord olid korralikud Bosch, ags tavalised happega pliiakud, mitte uut tüüpi, need tundusid kallid kui oli akude ost tookord, ikka sai ostetud tavalised akud, 315 pikkusega on tavaliselt 100 euro ringis poes.
Akud olid ainult 2 aastat vanad selleks kevadeks, kui testimisel oli tulemus et nad on mõlemad kutud, ei lae, tee mis tahad. Teadsin küll, et pooltühjad ja päris tühjad akud külmuvad, kui piisavalt külm, aga kuna sõitsin iga päev, arvasin et akud on laetud piisavalt.
Nu kevadeks oli selge et sügisel linnas Selverisse ja tagasi, 2-3 käivitamist päevas ja mõni km sõitu ei lae akusid piisavalt.
Nad olid sügisel talvekorterisse parkides tegelikult pooltühjad, ja talve 5 kuud, mõned päevad ööd miinus 20C jäätusid läbi, ja oligi vsjo.
Ennegi seda autot aastaid talvituma pannud, aga otsejoones pärast Tallinnast Pärnusse sõitu tavaliselt, nendel kordadel olid akud laetud piisavalt peale 120 km sõitu, et mitte jäätuda miinuskraadides.
Teinekord targem!
Peale seda kogemust tean et akud parem maha võtta, ja keldrisse takveunne toimetama, alla 0 tempetatuur ei kuku keldris.
Aga jah, läheb lolliks küll mõni asi, kui kevadel akud ühendan. Kuigi auto on vana, 1991, ja kaugel targast tänapäeva arvutiga nutiautodest, kui kevadel akud ühendan, katuseluuk jääb irvakile kuigi kesklukku klõpsides peaks ilusti sulguma, aknad lõpuni päris kinni ei lähe, jäävad 2-3cm irvakile, roolisammas ei tõuse, ei lange, rooli siise ja lähemale muuta ei saa, istmemälud metsas see selge.
STAR arvutiga 2 minutiga saab need asjad kiirelt paika, ja korras. Peaasi et akud elus ja terved!
Comment