Mobiil ID kohta ütleb, et mul brauser vale, ID-kaardiga maksta ei saa, venib ja venib ja kui lõpuks PIN 2 tahab, siis ei lase seda sisestada. See jama juba üle 40 minuti kestnud.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Kas keegi on täna SEB-ga suhelnud?
Collapse
X
-
Vs: Kas keegi on täna SEB-ga suhelnud?
See teema küll üsna vana, aga mul on SEB-st lihtsalt täiesti kõrini ja pean kommenteerima. Tuttuus kaart ei tööta enam, automaadid kaovad ja uuest aastast veel tõstetakse tasusid ka. Soovitan kõigil kirjutada veel arvustus ka siin lehel. Ega asjad muidu ei muutu, kui ei anna teada. Olen SEB-le enda inimestega suhelnud probleemide pärast küll ja küll ja see teenindus mis vastuseks tuleb, uh. Lahkusin sealt nüüd ja soojalt soovitan seda teha ka teistel.
Comment
Comment