Kodanikud TTÜ-s, ...
Kuidagi väga tuttav – mingi elektroonikatüki konstruktor või uue tehnoloogia käivitaja saab palka, lisaks kordades suuremale palgale, ametiautole jne. saavad kõik ülemused suure preemia. Saavad n.ö. mitte vahelesegamise eest. Nii oli ja on!
Kummaline on, et eurorahadesse nii kergekäeliselt suhtutakse. Seal sees on ju ka meie maksumaksja raha. Meil on juba paar hiiglasuurt maanteeobjekti.
Ühe kohaliku riigimaantee palju kasutatava (kool jne,) aukliku 3km lõigu remondiks kasutati nn. „londiga“ augutäitmist. Vanasti juhtis ja kontrollis „londiotsa“ selleks eraldi mees. Nüüd juhiti seda autokabiinist ja tulemuseks on sügisese augu asemel suur muhk. Garaažiühistu koosolekul kurtis mitu meest, et auto esisild vajab pärast seda remonti Täna olid 3km lõigule tee silumiseks üles pandud otstesse ja iga kõrvaltee juurde märgid:
See on Prantsusmaa hind. Meie teed „mängivad“ palju rohkem sõltuvalt aastaajast. Talve puhuks tuleb lisaks palgata 1km kohta 100 kojameest. Lisaks on väga tore seal suvel - talvel uisutada ja suvel lisaks naeltest vigastatud pealiskatet vahetada. Ilmselt tuleb asendada ka elemente, kuna 1m² hind on kallis ja kipuvad meil „kaduma“ minema.
Esmalt postitatud martinj poolt
Vaata postitust
Kummaline on, et eurorahadesse nii kergekäeliselt suhtutakse. Seal sees on ju ka meie maksumaksja raha. Meil on juba paar hiiglasuurt maanteeobjekti.
Ühe kohaliku riigimaantee palju kasutatava (kool jne,) aukliku 3km lõigu remondiks kasutati nn. „londiga“ augutäitmist. Vanasti juhtis ja kontrollis „londiotsa“ selleks eraldi mees. Nüüd juhiti seda autokabiinist ja tulemuseks on sügisese augu asemel suur muhk. Garaažiühistu koosolekul kurtis mitu meest, et auto esisild vajab pärast seda remonti Täna olid 3km lõigule tee silumiseks üles pandud otstesse ja iga kõrvaltee juurde märgid:
Esmalt postitatud OSX poolt
Vaata postitust
Comment