Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kodanikud TTÜ-s, ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kodanikud TTÜ-s, ...

    Esmalt postitatud martinj poolt Vaata postitust
    Enne tuleb eurorahad saada, kas või selleks, et oleks reaalsele tegijale võimalik palka maksta.
    Paraku saavad enamuse rahadest korraldajad.
    Kusjuures korraldajaid on veidi rohkem kui tegijaid. Auhindugi ja kuulsust nopivad üldiselt korraldajad.
    Kuidagi väga tuttav – mingi elektroonikatüki konstruktor või uue tehnoloogia käivitaja saab palka, lisaks kordades suuremale palgale, ametiautole jne. saavad kõik ülemused suure preemia. Saavad n.ö. mitte vahelesegamise eest. Nii oli ja on!

    Kummaline on, et eurorahadesse nii kergekäeliselt suhtutakse. Seal sees on ju ka meie maksumaksja raha. Meil on juba paar hiiglasuurt maanteeobjekti.

    Ühe kohaliku riigimaantee palju kasutatava (kool jne,) aukliku 3km lõigu remondiks kasutati nn. „londiga“ augutäitmist. Vanasti juhtis ja kontrollis „londiotsa“ selleks eraldi mees. Nüüd juhiti seda autokabiinist ja tulemuseks on sügisese augu asemel suur muhk. Garaažiühistu koosolekul kurtis mitu meest, et auto esisild vajab pärast seda remonti Täna olid 3km lõigule tee silumiseks üles pandud otstesse ja iga kõrvaltee juurde märgid:



    Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
    Ja on ju mida jagada - Svago lingilt: "The 1km road cost about €5 million to build ".
    See on Prantsusmaa hind. Meie teed „mängivad“ palju rohkem sõltuvalt aastaajast. Talve puhuks tuleb lisaks palgata 1km kohta 100 kojameest. Lisaks on väga tore seal suvel - talvel uisutada ja suvel lisaks naeltest vigastatud pealiskatet vahetada. Ilmselt tuleb asendada ka elemente, kuna 1m² hind on kallis ja kipuvad meil „kaduma“ minema.
    viimati muutis kasutaja Scott; 08 m 2017, 00:23. Põhjus: järjestikpostitused kokku

    Comment


      #17
      Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

      Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
      Kummaline on, et eurorahadesse nii kergekäeliselt suhtutakse. Seal sees on ju ka meie maksumaksja raha.
      Jagajad teavad, et see on nende, nende teiste raha. Keegi oma raha iialgi ei mataks sellistesse välkudesse. Ja küsimus ei ole arengus või evolutsioonis.
      Lollusel ja progressil on vaks vahet sees.
      Erilahendused.
      PS või mail.

      Comment


        #18
        Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

        Esmalt postitatud W@ldur poolt Vaata postitust
        Jagajad teavad, et see on nende, nende teiste raha. Keegi oma raha iialgi ei mataks sellistesse välkudesse.
        See on nagu anekdoodis, kus 10 meest pidid tooma peoks pudeli viina ja pärast segatakse ämbris ühiseks kokteiliks. Kõik tõid pudeli vett ja tulemuseks oli lahja morss


        Soome mingi poliitik vastas merealuse tunneli kohta selliselt, et enne riik ei reageeri, kui ettevõtjad on nõus sellese oma raha paigutama. Sama kehtivat ka raudtee puhul ja ettevõtjad eelistavad vähemalt esialgu meretransporti.

        Comment


          #19
          Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

          ...Ja neil ettevõtjatel on praegu alternatiiviks raudtee ka kohe võtta, mis läheb üle Taani väina eurooplasse... Pane ainult kaup teele ja kõik.
          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
          Konfutsius

          Comment


            #20
            Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

            Esmalt postitatud W@ldur poolt Vaata postitust
            Jagajad teavad, et see on nende, nende teiste raha. Keegi oma raha iialgi ei mataks sellistesse välkudesse. Ja küsimus ei ole arengus või evolutsioonis.
            Lollusel ja progressil on vaks vahet sees.
            Jagajad jagavadki teiste raha.
            Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

            Comment


              #21
              Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

              Kui ma seda artiklit nägin tuli meelde see https://www.youtube.com/watch?v=obS6TUVSZds

              Ehk oleks kõrbete asustamine päikesepaneelidega asjalikum tegevus?

              Comment


                #22
                Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                Tume värv pidi kõige rohkem sooja neelama. Seega nende tumedamatega tulekski kõrbed asustada. Merkeli probleemid kaoksid kiiresti! Kaovad sealt, kaovad ka meie kvoodid!

                Comment


                  #23
                  Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                  Hommiku TV räägiti samal teemal. Kõigepealt teevad 15cm küljepikkusega kuubiku ja siis 1m² suuruse katseplatsi.
                  Unistavad ikka suurelt - meie teede kogupind pidi olema nii suur, et paneelidega kaetuna varustaks terve Eesti täielikult elektriga. Ainult m² hind on kordades kõrgem katusele paigaldusest.

                  Comment


                    #24
                    Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                    Praegu ei suudeta isegi kõvakattega teid teha sellistena, et meie kliimas kummiratastega autode sõtkumistele vastu peaksid. Huvitav, kuidas saab seda koormust jagada pooljuhtkilele? Unistada muidugi võib, aga keegi maksab need unistused kordades rohkem kinni kui tavaolukorra!
                    viimati muutis kasutaja Scott; 10 m 2017, 00:14. Põhjus: eelnevat postitust ei pea tsiteerima

                    Comment


                      #25
                      Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                      Aga asi see paari railbaltika kõrvalt see teede elektrifitseerimine ära teha ole... Ja pärast imestame et keegi ei sõida nendel teedel - kõik sõidavad ju kohustuslikku päevareisi rongiga - muidu ei tule sõitjatearvu statistika täis. Ja AS Teedeelekter müüb kasumiga elektri Soome, eestlased ei jõua ju kodus elektrit ära tarbida. Ja akusid pole vaja, sest kõik on reisiväsimusest üle ukse kukkunud ja magavad kuni varajase hommikuni, et jälle Poola seenele sõita... Idüll lausa.
                      Ja mõtle, ehitajad... nende esindajad suplevad rahas sest egas ju neid teid puha mulla peale saa ehitada, ikka tuleb arendada seda värki. Ja logistika, see on kõva arengusuund, sest kõige selle ehitamiseks on vaja ju hakata kuskilt materjale tooma, näiteks hiinast - seal on kõik odav. Ehitusliiva ja kruusa ja... Ja muidugi TUNNEL. Kui see valmis saab, siis paneme kaevandatud kivist uue ausamba püsti, AS Teedeelekter müüb elektrit ja hiinlased annavad liivaterade hulgiostu boonuseks LED lampe kaubapeale nii tüki viis, saab ausammast valgustada...
                      Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                      Konfutsius

                      Comment


                        #26
                        Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                        Alustuseks võiks näiteks prügimajanduse toimima saada. See on üks reaalne asi mis oleks võimalik meie riigis ära teha. Ainus mida suudetakse teisele ringile saata või kokku koguda on lahja alkoholi ja karastusjookide taara. Kõik muu läheb pehmelt öeldes vasakule ja lükatakse buldooseriga kuskile prügihoidlasse kokku. Midagi vist aetakse kuskil ahju ka, aga see pidavat olema ka üks kulukas ettevõtmine. Kas meie riigijuhid ja teadlased on selles osas näiteks viimase 15 aasta jooksul midagi sensatsioonilist ära teinud? Või on meie jäätmemajandus nii heal järjel, et siin pole rohkem midagi teha?

                        Comment


                          #27
                          Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                          Kõik teevad seda, et pappi tuleks võimalikult väikese liigutamisega. Seaduseregijad teevad selleks seadusi. Riigi tulevik ei huvita kedagi.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                            Ja akusid pole vaja, sest kõik on reisiväsimusest üle ukse kukkunud ja magavad kuni varajase hommikuni, et jälle Poola seenele sõita...
                            No jah, mõned väidavad ju, et peale Poola piiri sõidetakse nii edasi.
                            Музей паровозов в Переславле-Залесском. Такой вот аттракцион для туристов.

                            Comment


                              #29
                              Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                              Peaaegu nii ilmselt jah . Igatahes Poola ei ole teinud mingitki katset kas projektiga liituda või samadel alustel iseseisvalt midagi arendada. Reisiliiklus on selline et Warssavist Berliini liigub reisirong 8-10tundi seda läbinute sõnul. Meil oli jutt umbes selline et hopp Tallinnas rongile ja kohe jälle Berliinis välja, nagu ajamasinas. Lõppeks tunnistas jaanuaris üks projekteerija ERR raadios et ta läheks ilmselt ikka edaspidi ka lennukiga Berliini, mitte rongiga. Nojah...
                              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                              Konfutsius

                              Comment


                                #30
                                Vs: Kodanikud TTÜ-s, ...

                                See teede värk on täiesti käest ära. Kõigepealt kehtestati kütustele (autobensiin ja diislikütus) aktsiis. Aktsiisimaksule lisandub veel teine maksu maks – käibemaks. Selle raha eest lubati teed korras hoida. Siis hakati järjest rohkem seda raha kulutama eelarveaukude lappimiseks. Lõpuks loobuti üldse kindlast %, mis teede remondiks ja hooldamiseks aktsiisist kulub.

                                Selle asemel, et välja töötada uusi teehoolduse tehnoloogiaid ja uuemaid materjale, püütakse hoopis lihtsustada ja rahaliselt kokku hoida. Eespool tõin näite tööjõu kokkuhoiust aukude lappimisel – enne ja nüüd.
                                Enne oli „londiga“ augutäitmisel autojuht, siis teine mees, kes juhtis seadet ja kolmas mees, kes rullis käsirulliga pärast lapitud koha üle. Nüüd on ainult autojuht, kes juhib seadet kabiinist ja teerulli osa on jäetud autodele. Autojuhil on ju võimatu nii kaugelt teha täpset tööd ja „teerullide“ liikumise lubamise ajaks on segu ammu tahenenud.
                                Meie teede põhiprobleemiks pidi olema põlevkivibituumeni kasutamine. Naftabituumen pidi olema kallim. Tänu naftabituumenile ja paksemale kihi paksusele peavad Soome jt. põhjamaade teed ka kauem vastu. Kaua kestsid ka sõjavangide ehitatud betoonplaatidega teed.

                                Sama lugu on talvise teehooldusega – päris tihti saabub teehoolduse masin pärast suuremat õnnetust. Mäletan ühte väga rasket avariid, mis oli 2003.a. jaanuaris Lääne Virumaal Peterburi maanteel Aaspere ja Haljala vahel.
                                Sõitsin veidi enne õnnetust samal teelõigul. Oli varajane hommik – ca 7.10. Täiesti siledale jäätunud karestuseta teele (suvel värskelt paigaldatud sile kivikesteta asfalt) oli öösel või varahommikul sadanud paks kiht (ca 20 cm) värsket kuiva ja õhulist lendlevat lund. Tee oli sel hetkel täiesti hooldamata. Auto ujus pidevalt, tänu lumekihile ei aidanud ka uuemapoolsed rehvid ja korralikud naelad. Umbes pool tundi hiljem oli raadios teade, et toimus väga raske inimohvritega liiklusavarii eespool nimetatud kohas Toyotaga sõitnutega ( oli vist 4 last ja autojuht?). Esimeses raadiuudises öeldi, et tee oli avarii hetkel hooldamata. Mõne aja pärast öeldi uudistes, et tee oli hooldatud. Hiljem tuli raadiost teade, et tegemist oli piraattaksojuhiga.
                                Minu arvates hooldamata tee ja piraattaksojuht on kaks täiesti eraldi teemat - kuulub rohkem nagu demagoogia valdkonda ..


                                Samasugust info muundumist olen kohanud hiljemgi – üks avarii oli näiteks Peterburi mnt. enne Tallinna sisse sõites raudteeviadukti juures, kus avariides sai kannatada väga palju autosid. Ma sain õnneks pidama parempoolses lumehanges ja keegi pihta ka ei sõitnud
                                Teel oli kiilasjää, raadiouudised olid sarnased – algul hooldamata väga libe tee, siis hooldatud talvine tee, siis valed talvised sõiduvõtted ja suur kiirus.

                                Tavaliselt on selline tüüplahendus - kahjud korvab kindlustus ja autojuhid maksavad solidaarselt oma kindlustustariifiga plekimõlkimiste kahjud kinni. Inimelusid ei korva miski ...

                                Comment

                                Working...
                                X