Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Suusaboks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Suusaboks

    Hei aerodünaamikud.
    Algklassides tehti selgeks, et kõige väiksem takistus on nn veetilgal! ( lennukitiib jne...)
    Miks kõigil suusaboks auto katusel valetpidi?
    Kes seletab?

    #2
    Vs: Suusaboks

    Esmalt postitatud ottok poolt Vaata postitust
    Algklassides tehti selgeks, et kõige väiksem takistus on nn veetilgal! ( lennukitiib jne...)
    Ei ole!

    Comment


      #3
      Vs: Suusaboks

      Eks katuseboks arvestab ka selle tuuleklaasilt suunatud õhuvooluga, mis ei liigu täpselt horisontaalselt vaid tõusvas joones. Õhukeerised tekivad siis katuseboksi esimese otsa kohale, mida teravam see seal on, seda rohkem. Tagumine pool ju aheneb ka natuke nagu veetilgal, vähemalt pealtpoolt.
      Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
      Konfutsius

      Comment


        #4
        Vs: Suusaboks

        Hea küll, usun, et need mingis tunnelis proovitud ja leitud kompromiss.
        Aga liitri sajale lisab ikkagi.

        Virgonur, millisel kujul on siis kõige väiksem tuuletakistus ?

        Comment


          #5
          Vs: Suusaboks

          Meenus kohe anekdoot:
          Ühes N Liidu lennukitehases nuputasid insenerid uue lennuki kallal. Ülikiiruse saavutamisel tulid lennukil tiivad küljest ara. Insenerid arvasid, et peab lennuki tiivad tugevamaks muutma. Ei aidanud seegi, tiivad kukkusid ikkagi küljest ara. Nuputasid ja nuputasid. Õhtul tuli koristajamutt koristama ja ütles: " ma näen, et teil on selle lennukiga suured probleemid ja arvan, et peate murdekohas lennuki tiivad ära perforeerima." Mehed olid väga üllatunud. Polnud ka paremat ideed võtta. Pärast perforeeritud tiibadega katselendu tiivad ei tulnudki enam küljest ara. Uurisid siis asja koristajamuti käest, et kust tal selline tarkus.
          "Asi on väga lihtne", iga kord kui ma peldikusse lähen ja paberit tõmban, siis see kunagi ei murdu sellelt kohalt, kus ta perforeeritud on."

          As we drove around the western states to test cargo boxes, we noticed that they became increasingly common on vehicles near mountain towns and popular...






          Comment


            #6
            Vs: Suusaboks

            Top gear'is mõõdeti kütusekulu suusaboksiga ja ilma ning leiti et suusaboks suurendab kütusekulu nii palju, et odavam on suusad kohapealt osta ja pärast mäele jätta.
            MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
            KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

            Comment


              #7
              Re: Vs: Suusaboks

              Mul 2.20 boks ja igavene pikk Passat. Probleem on selles, et ei saagi panna seda boksi nii, et tagaluuk vabalt lahti käiks ja samas eest üle tuuleklaasi ei ulatuks. Aerodünaamikast pole juttugi.
              Хоть я сразу не понял что это, ну почуствовал что для полного счастья это как раз вот уменя не хватало.

              Comment


                #8
                Vs: Re: Vs: Suusaboks

                Svago, head lingid ����
                Ma üle 150 ei sõida, tavaliselt 125-130 , ja siis tulebki see liiter juurde sajale
                Ja teine link näitab ju, et veetilk on väikseim takistus. ( see Virgonurile )

                Comment


                  #9
                  Vs: Re: Vs: Suusaboks

                  Veetilk on natuke lühem ikka?

                  Comment


                    #10
                    Vs: Re: Vs: Suusaboks

                    A teritage nuga veetilga (ehk siis lennukitiiva) kujuliseks ja proovige sellega ühte- ja teistpidi võid lõigata, kumba pidi on takistus väiksem.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Re: Vs: Suusaboks

                      Lennuki tiiva kuju ja muu lennunduse aerodünaamika:
                      https://www.youtube.com/results?sp=SADqAwA%3D&q=aerodynamics+of+flight
                      http://hparchive.com/
                      https://worldradiohistory.com/index.htm

                      Comment


                        #12
                        Vs: Re: Vs: Suusaboks

                        Esmalt postitatud Plinn poolt Vaata postitust
                        A teritage nuga veetilga (ehk siis lennukitiiva) kujuliseks ja proovige sellega ühte- ja teistpidi võid lõigata, kumba pidi on takistus väiksem.
                        Tihedused on liiga erinevad. Kui noa eesmärk on eelkõige (tihe) materjal eraldada, nii et pärast eraldust ehk lõiget tekkivad "keerised" pole olulised, siis aerodünaamises lahendis ei tohi olla võimalust et tekkivad keerised oleksid kontrollimatud. Lihtsustatult öeldes, kontrollimatu keeris tähendab liikuva keha taga justkui vaakuumi teket mis üritab keha ehk tiiba tagasi tõmmata. Ilmselt ei tule siis lendamisest paljut välja, see on lihtsalt liiga "ebamugav" .
                        Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                        Konfutsius

                        Comment


                          #13
                          Vs: Re: Vs: Suusaboks

                          Suurtel kiirustel siiski ei näe veetilga disaini vaid kõik õhuga esimeses kontaktis olevad asjad on teravad.

                          Looduses pidi parima kujuga olema pingviin, 0,03 vms. Suure keha ette on pandud sujuvalt väiksem pea ja terav nokk.
                          Seda siis vee all kihutamiseks, seal saab vähem asju andeks kui õhus. Linnud võtavad sama kuju kui vaja sööstlaskumist teha.
                          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Suusaboks

                            30.5mpg – Astra’s baseline fuel economy
                            30.4mpg – Two front windows a third open
                            30.3mpg – Roof bars and laden roofbox
                            30.2mpg – Two front windows totally open
                            29.7mpg – Four tyres down to 20psi
                            28.0mpg – Air-conditioning on
                            27.2mpg – Three large adult males in the back seat
                            24.1mpg – Roof bars and laden roofbox, plus three adults in the rear, a bike carrier with two adult bikes and air-con

                            Comment

                            Working...
                            X