Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

    Asi on nii, et k6ik see teema on kinni l6ppkasutaja mentaliteedis: kes on tahtnud, on saanud siianigi oma asju lasta parandada v6i lausa ise parandanud. Tegemist ei ole tegelikult n6uka ajast p2rit teemaga.
    V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

    Comment


      #17
      Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

      Samal teemal üldisemat kuulamist


      Üha enam ja enam on koduse tehnika parandamine keerukas. Ja lisaks sellele tundub, et tootjad annavad endast suisa parima, et me ei saakski ise oma asju putitada, vaid ostaksime uued. Nõme või õigustatud?



      73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
      ATiP1pN4XeM

      Comment


        #18
        Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

        Minuarust kõik sõltub ikka tootjast ja tootja tahtest.
        On ju üpris palju nn hooajatooteid. 2 aastat müüakse, 2 aastat pakutakse varuosi ja siis on toode unustatud, surnud.
        Samas teiseltpoolt on ka ca 15 aastat tagasi toodetud seade, millele siiamaani kõiki varuosasi saab tellida ja isegi mõistliku hinnaga.
        Kui tootjatele surutakse peale et 10 aastat pakkuge varuosi, siis vastukäik lihtne- varuosa hind selline kirves et keegi ei telli seda.
        Samas kõike mida on vähe, siis hind laes. Kunagi mingile cd dekile või kodukinole otsisin pulti, pult üle 100 euro tellides. Kogu kodukino pole pooltki väärt kui uus pult. See on reaalsus-keegi väga ei telli sellise hinna eest pulti.

        Comment


          #19
          Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

          Esmalt postitatud tiidu93 poolt Vaata postitust
          Minuarust kõik sõltub ikka tootjast ja tootja tahtest.
          A mis sul praktikas on need kaubamärgid mis rohkem remonti satuvad?
          Need n.ö. head masinad, seal suures poes on mitu korda silma jäänud Miele mis ju olemuselt peaks olema suht korralik, eelmisel aastal läbi tuttavate jõudis mitu sarnast tolmuimejat näiteks mil väga lollakas viga, kaablirulli plastikdetail mis näibki, et on toodetud niisugune, et see koht, mis seal võtab suht palju koormust kui seda juhet välja tõmmata ja peatada e. siis kui sobiv juhtmepikkus olemas siis lukusti saab iga lukustusega väga lolli nurgaall suure koormuse, seal plastikust nokk, mis keskosast on peenem (2-3 masinat täpselt sama veaga) ja sellelt peenalt kohalt murdub ära ka. osatükk on pisike ja eraldiseisev kuid varuosana ei leidnud mitte kusagilt vaid sai ainult koos kogu juhtmerulliga - vot sulle 400+ eurist tolmuimejat. Varuosaks siis edasi oli puidust pesunäpits mis ei lase juhet iseenesest sisse kerida.
          A algusse tagasi - mis firma masinad on suuremas plaanis enimvigadealtimad?
          -superradical-

          Comment


            #20
            Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

            Mingi artikli järgi oli ses osas Electrolux kõige kehvem. Omal Electrolux ja AEG (toodab samuti Electrolux) tooted siiani olnud 0 hädaga. LG kohta aga ainult kehvad kogemused. Aga eks see kuidas kellelgi. Toda artiklit kahjuks ei leidnud.

            Comment


              #21
              Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

              Aastakümnete jooksul on pigem märgata olnud, et paljudel tuntud firmade tootegruppidel on küllaltki kindla valdkonna tooted, mis üldjuhul kestavad. Mis puudutab kodumasinaid, siis põhitähtsus on ikka plastmassi kvaliteedil ja inseneritööl.
              Osad plastmasssegud on nii viletsad, loe: "bioplastik, looduses lagunev plastik, taaskasutatud plastik", et seade, mis on loodud nö. pikemaks kasutuseks, ei kesta reaalselt üle 5 aasta, siis sisuliselt pudeneb lailai...
              Üks hea elust enesest näide: Mootorsaed Husqvarna, esimesed kompaktsemad mudelid tulid müüki juba enam kui 40 aastat tagasi, kultussae mudelid, 154, 444, 268, 254 jne. Plastmassid näevad välja tänaseni head ja kestavad endiselt.
              Kahjuks uutel tänapäevastel seeriatel enam plastikosad ei taha kesta ja vajavad sageli vahetust.

              Comment


                #22
                Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                Metsamehed läksid põhiliselt Stihlidele üle. Mul on ka üks kõige vanemaid Husqvarnasid, plast on täitsa elus.

                Neid edetabeleid on päris palju – enamus on neist müügireklaam, kuna on tellitud müügifirmade poolt. Kvaliteet on nagu sin. Kui see on hea, siis hakatakse kokku hoidma ja kui halb, siis jälle selle nimel pingutama. Nii ongi, et teatud ajal on kvaliteetsed ühed ja siis jälle teised. Palju segadust tekitab komponentide tootmine Hiinas. Mul ja lastel on Candyd. Mul töötab see üle 20 aasta ja lastel üle 15 aasta probleemideta. Viimastes edetabelites on märkus, et on nii kehvad, et ei saanudki neid arvestada?

                Minu praktika on see, et enne uue ostu tuleb käia mitmes remonditöökojas ja remondimeestega vestelda. Muidugi mitte selliselt, et see on hea – annab palju tööd ja leiba. Mitme valdkonna müügimehed kasutavad igipõlist müüti – saksa kvaliteettoodang.

                Mul on hiljutine näide elektripliidi ostmisest. Sai ka edetabeli järgi valitud saksa kvaliteediga ja ära tellitud. Koju sai veetud õrnalt oma autoga. Hakkasin siis kodus lahti pakkima – pakendatud oli väga hästi – ümberringi penoplast, ees ja taga hööveldatud puidust latid ja kõik ühes terves kiles. Lõikasin siis ettevaatlikult diagonaalis ja pealt kile lahti. Rullisin ümberringi allapoole. Kuidagi sisetunne ütles, et kile peab jääma võimalikult terveks. Kui olin rullinud kile päris alla, penoplastid eemaldanud, siis selgus, et masin on käinud ilmselt uperpalli või kukkunud ja tagant on tõstukikäpaga paneel neetidest lahti sõidetud ja sissepoole lömmi pressitud. Just sealt, kus on elektriühendused. Pealmine kaas ja korpus oli propeller, kõikidest nurkadest oli email maas ja lötsis. Tegin siis ümberringi fotod ja pakkisin kokku tagasi. Linnas läks ekspertiisi. Vigastused pidid olema ilmselt juba tehases, kuna penoplastid ja kiled olid täitsa terved – pakendi järgi ei saanud midagi väljast aru. 3 nädala pärast saime raha tagasi.

                Siis valisin järgmise saksa toote AEG-lt. See oli saksa edetabelite tipus ja ka mujal ei kurdetud kvaliteedi üle. Sellega oleme õnneks väga rahul – pakendist välja võttes oli nagu prillikivi ja toimib seni laitmatult Eelmine pliit oli Bompani, mis töötas probleemideta paarkümmend aastat, kuid oli vaja midagi kaasaegsemat.
                viimati muutis kasutaja Svago; 06 m 2020, 12:28. Põhjus: lisa

                Comment


                  #23
                  Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                  Nii on. Kaubamargi nimetus ei oma tänapäeval tihti enam suurt rolli. Mäletan aegu sealt käesoleva EV alguse aegadeast ja veidi varemgi, kui nn. saksaautod olid vastupidavuse ja kestvuse tabelis tipus.
                  Legendaarsed MB W124, Audi 100 C4, VW Passat B3/B4 jne. olid loodud kestma ja paljud sõidavad veel tänaseni, enamasti küll vaesemates riikides, kuid meilgi Lõuna- Eestis on neid sõitmas igapäevaselt endiselt.
                  Kes sõidavad nende vanade autodega enamasti? Enamasti inimesed, kes remondivad endiselt autosid ise ja kelle sissetulek ei võimalda võtta liisinguautot ning 2./3. ringi pruugitud uuemaaja sõidukit ei riski võtta puht tehnilistel põhjustel, kuna mõistus ja rahakott peale ei hakka.
                  Viimase 10 aasta remonditöökodade statistika näitab selgelt, et rikete ja väljaminekud varuosadele summade tipus on Audi, BMV, MB, Volvo, VW jne.
                  Kui sõidate mööda mõnest suuremast autode remondi töökojast, siis vaadake, mis marki ja mudelit seal ooteplatsidel kõige rohkem esineb...

                  Comment


                    #24
                    Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                    see kes autot ise putitab sõidab vana willisega. mida uuem auto seda keerukam koostis

                    Comment


                      #25
                      Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                      Keerukam on põhiliselt elektroonika tõttu. Mehhaanika osa on paljuski ära ratsitud, et igavesti ei kestaks. Näiteks rattalaagrid. Vanasti oli laagri kaitseks kivikaitse, simmerling ja siis alles laager. Nüüd on paljas laager, mille põsedki on tänapäeval plastist. Laager veidi higistab, tolm jääb külge ja algab põseääre kulumine. Edasine kulumine on kiire. Eluiga on üle 2x lühem võrreldes varajasemaga. Päris tihti on ka laagri tugevusvaru aetud nii piirile, et ei pea garantiiaegagi vastu. Siis tehakse alles konstruktsioonimuudatus. Või võta mootori õlikulu. Lada läks kapremonti, kui 10 000km kulus õli 0,8l. Nüüd on 1,4l 1000 km kohta OK. Ehk siis 10 000 kohta poolteist ämbrit - igati roheline mõtlemine

                      Erinevate kaubamärkide õli tarbimisväärtustes on aga suuri kõikumisi: Kui Volvo V60-l pole 1000 kilomeetri järel mõõdetavat õlikulu, siis VW, Audi, Seat või Skoda TFSI või TSI mootoritel on tohutu tarbimine - üle ühe liitri / 1000 kilomeetrit. See pole enam ajakohane, kuid selle põhjuseks on sageli tehases paigaldatud defektsed kolvid ja kolvirõngad, mis lasevad õlil põlemiskambrisse sattuda. Halvimal juhul võib koksistamine põhjustada suuri mootori kahjustusi.

                      https://www.autofahrerseite.eu/servi...rbrauchen.html

                      Comment


                        #26
                        Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                        Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                        ... kuid selle põhjuseks on sageli tehases paigaldatud defektsed kolvid ja kolvirõngad, mis lasevad õlil põlemiskambrisse sattuda. Halvimal juhul võib koksistamine põhjustada suuri mootori kahjustusi...
                        Isiklik/lähedalt nähtud kogemus Peuqeot 307 - 1,6bensiin. Uhiuus auto - 9000 kilomeetri järel oli õlivarras kuiv ja enamgi veel. Kui 20t peal lõpuks mootor vahetati/tehti kap remont siis sõitis rahulikult 15t õlivahetusvälbad ilma tilkagi lisamata.

                        Comment


                          #27
                          Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                          Artiklist lugedes tekib tulevikunägemus, kahte rühma kuuluvad seadmed. Ühed kestavad vähemalt 15-aastat ja on väga kallid, teised ei kesta garantiidki ja on odavamad, kui praegu. Odavamates hakatakse taas madala kvaliteediga komponente kasutama. Armeenia konded on jälle au sees, kui remondimeeste leib. Et odavate müügist ja uute seadmete müümata jäämise arvelt firma kahjumit ei kannaks, võivad vaid firma poolt volitatud remondikohad remonditeenust pakkuda. Kuidas aga vältida konkurente? Iga seadme sees hakkab olema elektrooniline plomm, mille aktiveerumisel saab juhtkivi keelava signaali ja kõik läheb läheb lukku, kuniks volitatud remondimees on saanud firmast koodi. Ei tea, kas selline lahendus on juba rakendust leidnud spetsiifilisemate seadmete puhul?

                          Aga hansaposti laadsete toodetega juba kogemusi, mitte remonditavaid tooteid pannakse kokku kõige vähem esinevatest detailidest, või äärmisel juhul, päris mitmete eri tootjate juppidest, et asendusi oleks raske leida. Peale garantiiaja lõppu rändas Hetch muruniiduki mootor teise uuema niiduki peale, kuna sellele polnud leida sobivaid rattaid ja hammasrattaid, vabajookussidurid juba läksid. Vastupidavuse üle ei nurisenud niigi, kuna ümber sai tehtud niigi suurema koguja jaosk aga varuosade mitte saadavus oli viimane piisk karikasse. Kevadeks prooviks valmis saada motoploki baasil muruniiduki, siis on näha milline see vastupidavus on.
                          viimati muutis kasutaja RaunoK; 07 m 2020, 13:37.
                          Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                            Esmalt postitatud aqv poolt Vaata postitust
                            Isiklik/lähedalt nähtud kogemus Peuqeot 307 - 1,6bensiin. Uhiuus auto - 9000 kilomeetri järel oli õlivarras kuiv ja enamgi veel. Kui 20t peal lõpuks mootor vahetati/tehti kap remont siis sõitis rahulikult 15t õlivahetusvälbad ilma tilkagi lisamata.
                            Mul on olnud 13 erinavat masinat, motikad lisaks. Ükski neist pole õli söönud. Kui algul võttiski, siis sai korda tehtud - klapisääretihendid, õlirõngad vahetatud jne. Olid muidugi ka palju sõitnud. Näiteks 1 aasta vanune firma MB Sprinter sõi 1l/1000km kohta. Firmal oli ka vanemaid - mida vanem oli, seda vähem õli sõi. Tütre tutikal turbomootoril tuleb ka õli juurde valada - kui õlitaset ei jälgi, siis järgneb kallis turbo vahetus. Viimane on eriti tundlik selles suhtes. Eks ma kuule päris põrutavaid asju, kui sünnipäevadel saab vestelda kogemustega suure autoteeninduse garantii -inseneri ja remondimeistritega.

                            Alati ei ole vana auto puhul põhjuseks see, et on vähe raha või hooldus on keeruline. Lihtsalt mõni vana auto on sõiduomadustelt nii hea. Mulle ei meenu küll ühtegi teist mootorit sellise raha eest, kui olid tollased Lancia omad. Tänavasõidu mootor kannatas 5..7X võimsuse suurendamist mahtkompressori ja turboga. Millisel tänapäeva mootoril on selline varu? Rallil sõidavad tänapäeval spetsiaalsed mootorid, ainult esivõre ja firmamärk on originaal. Vanasti tulid teatud hulga seeriatoodangust.

                            Meil kohtab jah tihti sellist suhtumist, et ka uue töötaja valikul vaadatakse isegi seda, millise autoga ta ukse ette sõidab. Meenus ühe töökaaslase ütlus, et laps ei luba tal sellise autoga kooli ette sõita – peab jätma kõrvaltänavasse või MB ostma. Ja ostiski MB.
                            Aga see on ju eestlase viga – nagu anekdoodiski, et ei tea, mida see elevant minust arvab.

                            Küsisin soome kolleegide käest, et kas ka neil on nii. Vastus oli, et enam ei ole, oli küll enne sõda. Mulle öeldi ka ühe firmajuhi vestlusel, et nii vana mees ja sõidab nii vana autoga. Ma viskasin siis kinda, et proovime kumb jõuab enne talvel lumme tuisanud teega ühele kaugele põllumajandusobjektile. Tal oli nelivedu Audi ja pärast oli suu kinni.

                            Teine näide on see, et sama auto puhul ütles rahvusvahelise elektroonikafirma direktor – kui sa ise seda masinat hooldad ja remondid, siis hooldejuhi koht on sinu.

                            Meenub veel üks väliskülaliste vastuvõtt. Läksime lennujaama vastu kolme autoga: Audi A6, MB sedaani ja Pobedaga. Külalised läksid omavahel kaklema, et kes saab Pobi peale …
                            viimati muutis kasutaja Svago; 07 m 2020, 15:20.

                            Comment


                              #29
                              Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                              Meil kohtab jah tihti sellist suhtumist, et ka uue töötaja valikul vaadatakse isegi seda, millise autoga ta ukse ette sõidab. Meenus ühe töökaaslase ütlus, et laps ei luba tal sellise autoga kooli ette sõita – peab jätma kõrvaltänavasse või MB ostma. Ja ostiski MB.
                              Aga see on ju eestlase viga – nagu anekdoodiski, et ei tea, mida see elevant minust arvab.
                              ojee kui vana asi see. kui ise titt olin siis ka lapsed valisid sõpru issi auto järgi. kelle issil autot polnud või oli valet marki sellega ei sõbrustatud.

                              Comment


                                #30
                                Vs: Uus kord: pesumasinat peab saama remontida!

                                Tsitaat: Alati ei ole vana auto puhul põhjuseks see, et on vähe raha või hooldus on keeruline. Lihtsalt mõni vana auto on sõiduomadustelt nii hea. Mulle ei meenu küll ühtegi teist mootorit sellise raha eest, kui olid tollased Lancia omad. Tänavasõidu mootor kannatas 5..7X võimsuse suurendamist mahtkompressori ja turboga. Millisel tänapäeva mootoril on selline varu? Rallil sõidavad tänapäeval spetsiaalsed mootorid, ainult esivõre ja firmamärk on originaal. Vanasti tulid teatud hulga seeriatoodangust.

                                ...ja on veel üks legendaarne Porschega koostöös valminud ridaviis otto-mootor, mis oli ja on endiselt võimekas. Enamasti tuntud kui R5 AAN tüüpi mootorina, mille alumisest plokiosast sai hiljem ka diiselmootor tähisega AAT oma alguse.
                                Tetavasti on nii raami-, kui kepsulaagrite mõõtmed mõlemal mootoritüübil samad ja diisli pokkidest on tehtud palju 2,5L "Strokkereid" ning 1000+hp on juba tavaline nähtus.
                                R5 mootori ajalugu: https://www.youtube.com/watch?v=ICPgFXcFuRU&t=134s
                                Mis puutub vana korras ja hooldatud kunagise luksusauto mugavusse, siis tõesti, seda ta on endiselt. Olgu selleks siis Audi 100 C4, 200 C3, V8 vms. mudel. Plastikosad kestavad ka endiselt hästi, salong vaikne, ei nagise, isegi diiselmootori korral ei kuule selle müra salongi, 30 aastat vanal pillil töötab endiselt automaatne kliimaseade ja muud elektrilisad.
                                Kuid tuletagem ka seda meelde, et 90`de lõpul seisis Saksa autotööstus täielikul pankroti äärel, ainuke viis hävingust pääsemiseks oli ümber struktureerida kogu tootmine ja protsess, uued materjalid ning tehnilised lahendused, ikka selleks, et saaks müüa rohkem varuosi, autoteenindustel oleks tööd. Auto ei tohi enam kaua kesta, sest muidu inimene ei osta hädaga uut, majandus ei saa õitseda, kui raha ei ringle.

                                Comment

                                Working...
                                X