Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

"Citycocoga" liiklemine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    "Citycocoga" liiklemine

    Tere

    Minuarust huvitav teema millele ma pole pikka aega vastuse saanud. Facebooki kunagi algatasin selle teema, aga sealsed vastused kippusid delfi kommentaariumi tasemele.
    Lugu siis järgnev- kus peaks liiklema linnas sellise imevidinaga nagu "citycoco". Üldiselt tema näitajad 1kW elektrimootor ja max 25km/h. Seaduse mõttes liigitub ta pisimopeedi alla.
    Nüüd järgnev ongi huvitav- pisimopeediga ei tohi liigelda nagu jalgrattur. Peab sõidutee võimalikult paremas nurgas sõitma, siis ei tohi jalgratta- ja jalgteel sõita, samuti ei tohi üle ülekäiguraja sõita.
    Sellest ma saan aru et vanasti kõik pisimopeedid olid sisepõlemismootoriga ja sellest sellised piirangud. Täna aga seadus on maha jäänud, eelmise aasta suvel peatusin korra tartus anne kanali ääres liival. Vetelpäästja kaugelt nägi mind, tuli juurde ja küsis kas see mootorsõiduk!?! Ütlesin et see elektriline- tekkis piinlik paus ja tuli vastus- ei sa ikka ei tohi siin olla mootorsõidukiga. Ilmselgelt rannas sisepõlemismootoriga ei tohi sõita, müra + heitgaasid. Häirivad teisi inimesi, aga kuidas ma sellise elektriliikuriga teisi häirin? Rand oli tühi, tegelikult seadus keelab jah rannas niimoodi sõita.
    Lõpetuseks sõidad politsei nina eest läbi, (sõidad üle ülekäiguraja) ja politsei pigem vaatab et oh mis asi see on.
    Kes ma siis lõpetuseks olen, huligaan ja liiklusseaduse rikkuja või viisakas liikleja ja teistega arvestaja?

    #2
    Vs: "Citycocoga" liiklemine

    Tervist, ennast ka huvitab kas tõesti pean liikuma maanteel 20-25 km/h kanti mis oleks isegi ohtlik endale või piisab ettevaatlikust sõidust ka jalg/rattateel. Sai ka muretsetud (Tartust 30km kaugusel) see citycoco ehk Ekoride P5 lätlaste nimega versioon, dok järgi 1000w ametlikult. Sai ostetud just nimelt aeglaseks kulgemiseks ja ilma nautimiseks mitte maanteel autodega "võitlemiseks"

    Comment


      #3
      Vs: "Citycocoga" liiklemine

      lõigatud tippudega ohukolmnurk taha ja ei tohiks probleeme olla....

      Comment


        #4
        Vs: "Citycocoga" liiklemine

        Kas reaalseid pilte või andmeid kellelgi on ka selle riistapuu mootori kohta?
        Mis selle reaalne võimsus võiks olla? Kas sellel lingil olev on välimusel sama nagu neil sõidukitel?
        Electric Hub motors 30A 48v-60v 50NM 9inch Power 1000W for Harley motorcycle and Citycoco Electric Scooter Citrycoco hub motor Harley motors Powerful Hub Motors Temperature control motor electric tricycle hub motor
        -superradical-

        Comment


          #5
          Vs: "Citycocoga" liiklemine

          Tegelikult võimsusi erinevaid, osadel 500W isegi, aga see väga ei jõuaks vedada.

          Click image for larger version

Name:	IMG_20200308_233027.jpg
Views:	1
Size:	482,2 KB
ID:	872529

          Mul sellise mootoriga, kontroller ise 60V 30A. Aku 60V 20Ah.
          Just täna käisin üle pika aja tegin tartus väikese tiiru, emajõe ääres vastu päikest oli päris mõnus kruiisida.
          Ilmad lähevad ka varsti soojaks.
          Minu pill mõnest tõusust ka nibin-nabin läheb ülesse, aga muidu 1000W võimsus täitsa piisav. Tean et mõned citycocod võimsama mootoriga.

          Comment


            #6
            Vs: "Citycocoga" liiklemine

            Omal siis selline teerull EkoRide P5 mis pm sama nagu citycoco või fat scooter jne, konnade rändeajal ei soovita kiirelt sõita õhtuti!!!

            EkoRide P5 Plus is the latest EkoRide electric scooter that can travel up to 100 km! Updated version of the most popular EkoRide P5! The main advantage of this scooter is two easily replaceable batteries. This vehicle is classified as a motorized bicycle, so the same rules apply as for motorcycles.

            Comment


              #7
              Vs: "Citycocoga" liiklemine

              Järgmiseks tahaks sellist: https://www.ebay.de/itm/Dreirad-City...cAAOSwIXldf9nS

              Comment


                #8
                Vs: "Citycocoga" liiklemine

                Mis tal selle veoratta velje läbimõõt on? Kui suur see mootor seal füüsilistelt mõõtudelt umbes võiks olla?
                Läbimõõt/paksus?

                Tal siis ilmselt mingi taolisttüüpi mootor?


                allpool on seal andmeid ja mõõte kah.
                -superradical-

                Comment


                  #9
                  Vs: "Citycocoga" liiklemine

                  Esmalt postitatud tiidu93 poolt Vaata postitust
                  see sarnaneb penskari liikumisvahendile.
                  Liikumist lihtsustavad elektrilised ja manuaalsed invatooted, nende müük, rent ja varuosad toodete hooldamiseks. Abivahendid hoolduseks ja põetuseks I E-pood

                  Comment


                    #10
                    Vs: "Citycocoga" liiklemine

                    Miks need rehvid nii laiad? Või kui palju see kolmerattaline kaalub?
                    Plaan onule otsida midagi elektrilist. Teekond nii 5 kruusa, 5 asfaltit.
                    viimati muutis kasutaja timpZDNB; 09 m 2020, 13:15.

                    Comment


                      #11
                      Vs: "Citycocoga" liiklemine

                      rannaliival kulgemiseks on lai rehv head. mõneljuhul selelks et ratas seisaks ise ilma seisutuge vajamata.

                      Comment


                        #12
                        Vs: "Citycocoga" liiklemine

                        Selliste aparaatidega liiklemine on natuke hall ala. Mul on elektri jalgratas, mis originaalis aitas ainult siis kui pedaale sõtkuda, lisatud lüliti, et saaks sõita ka ainult elektri jõul(peab kusagilt suurema aku hankima). Teine on natuke rolleri moodi, millel pedaalid on selleks, et mäest üles sõita jõuaks(Mootor jõuab Nõmme mäest ilma pedaalide abita napilt üles vedada). Selle agregaadi mootor on 48V ja 250W seetõttu võib ka kergliiklus teel sõita st loetakse jalgrattaks, aga max kiirus on ca 30km/h, see ületab lubatut aga seda saab ise jälgida. Huvi pärast mõõtsin mootori poolt tarbitava max voolu ära ja see oli kontrolleri poolt piiratud 20A, st Pmax on ligi 1kW. Väidetavalt pidi elektrimootoril olema nominaalvõimsus ja maksimaal võimsus, kas mul siis see 250W on nominaal ja ligi 1kW on max. Samas see 1kW on ikka natuke vähe, mäest üles sõites kiirus langeb meeletult.
                        Ise üritan sõita mõistlikult ja vähendan kiirust kui jalutajaid teel, samas imelik, et jalgrattaga sõidan 45 km/h, elektri jõul aga võin sõita ainult 25km/h. Peab lootma inimeste mõistlikule suhtumisele.

                        Comment


                          #13
                          Vs: "Citycocoga" liiklemine

                          Tehniliselt huvitav teema aga selle mootorite võimsuse kohta (õigemini tõepõhja kohta on saanud isegi vast sadu lehekülgi läbi lapatud, loetud ja uuritud), huvitav mis niisugusest mootorist arvata võiks?



                          On mingeid näiteid ka internetis, et neid kasutatud ka go-kardi laadsete aretuste peal aga reaalse võimsuse kohta pole infot nagu kohanud. Aus olla siis see mootor on olemas ka ja projekt sellega aga uimaselt edenenud. Kontrollerit ei leidnud sellele ja sellest siis arenes asi isearetamise projektini, ongi viimasel ajal natuke saanud tegeleda selle esimese versiooniga ja varsti vast saab katsetada.

                          Mootor ise on vedelikjahutusega aga kui võrrelda nüüd neid nagu teemaalgataja sõidukil, see rolleritüüpi liikuri mootor ise on juba massilt poole raskem..
                          Kas selline algselt rohkem paraplaanisugemetega masinale mõeldud mootor maismaasõidukit ka liigutaks normaalselt, selles küsimus ja infot nagu ka napilt, ilmselt kui infot on siis sellest eriti ei räägita vms.

                          Igaljuhul kunagi sai proovitud ühe siingi foorumis varem osalenu elektritõuksi ja see oli päris vahva masin, kompaktsust arvestades kõvakattega teel mõistlikult kulgedes kõvasti jalavaeva vähendav
                          Tõuksidel mootorid ka vist mõnesaja W kandis?
                          -superradical-

                          Comment


                            #14
                            Vs: "Citycocoga" liiklemine

                            Elektrilised tõukerattad, tasakaaluliikurid ja elektrirulad omamoodi huumor- kunagi uurisin ja ei näinud kuskil antud liikuritele kehtestatud võimsusepiiranguid. Müüakse ka ju ala 800W elektrirula- pole leidnud elektrirulale ei võimsuse ega kiirusepiirangut. Siit ongi seaduse mahajäämus, kus elektrirattal võib max 250W mootor olla, edasi liigitub pisimopeediks kuni 1kW. Üle 1kW on juba mopeed mille peab arvele võtma. Elektrirulale paned aga 2kW mootor alla ja seaduse mõttes kõik õige, oled tehtud mees kui sellega ennast surnuks sõidad .
                            Lõpuks kõik tegevused taanduvad sellele et ela ise ja lase teisel elada.
                            Muidugi üks häiriv asi veel, millele isegi Tartu linnavalitsus mulle ei suvatsenud vastata. Miks kõnnitee/jalgrattatee ja sõidutee ristumisel äärekivi rant jäetakse? Citycocoga sõites juba käib kolin ja põrutus korralik, tõukerattad, rulad, rulluisutajad ja teised võivad kõhuli käia .

                            Comment


                              #15
                              Vs: "Citycocoga" liiklemine

                              1000w ja 25 km/h eipea veel võtma arvele sest ostsingi, et vähem bürokraatiat ja eesmärgiga just looduse nautimise kulgur. Nüüd eriti potensaali kui karuuna(sõimunimi) möllab ja tahetakse, et väldi rahvaasutusi siis võtke elektrikad kätte ja nautige loodust.

                              Comment

                              Working...
                              X