Teade

Collapse

ELFA veebipoe info

Kui kellelgi on küsimusi, märkusi või ettepanekuid ELFA DISTRELEC veebipoe keskkonna või sealsete kaupade kohta, siis palun esitada need aadressil:

Klienditeenindus
E-R: 09:00-18:00
Tel.: 660 5327
Faks: 660 5326
E-post: eesti@elfa.se
See more
See less

Tartu poe teeninduskiirus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Tartu poe teeninduskiirus

    mul juba kaks tellimust ootavad üle 3 kuu juba

    Comment


      #17
      Vs: Tartu poe teeninduskiirus

      Esmalt postitatud henri503 poolt
      mul juba kaks tellimust ootavad üle 3 kuu juba
      kui ise asju ei liiguta, siis ega nad ise ei liigugi, pead ikka endast märku andma poele, et kuulge, ma ka olemas. kui aga oled seda teind, siis on jah kahtlane, et pole aega saadud tegeleda.
      endal mul on elfaga kõik korras, Tallinna poega siis. kõik jupid on õigeaegselt kohal olnud.

      Comment


        #18
        Vs: Tartu poe teeninduskiirus

        Ma ei imestaks üldse, kui eesti Elfa poed kinni pannakse kulude kärpimiseks.
        Võibolla ongi osa rahvast läinud juba ja tellimused venivad.

        Comment


          #19
          Vs: Tartu poe teeninduskiirus

          Esmalt postitatud jannozz50 poolt
          kui ise asju ei liiguta, siis ega nad ise ei liigugi, pead ikka endast märku andma poele, et kuulge, ma ka olemas. kui aga oled seda teind, siis on jah kahtlane, et pole aega saadud tegeleda.
          endal mul on elfaga kõik korras, Tallinna poega siis. kõik jupid on õigeaegselt kohal olnud.
          a tglt hea ongi et pole tähele pandud kunaneed asjad oleks nurka seisma jäänd aga telimus jah unustatakse lihtsalt ära mõnel aga kui jupp koha peal olemas siis pole probleemi.

          Comment


            #20
            Vs: Tartu poe teeninduskiirus

            Lisaks ka siia omad kogemused.Üldiselt võib öelda ,et teenindus on korralik(tartu pood).Mõned üksikud asjad on pikemalt tulnud kui lubati ja mõnda asja olen pidand ka meelde tuletama.mõnikord on lihtsalt endal telefon väljas olnud ja nemad pole kätte saand.Nii,et ei kurda.

            Comment


              #21
              Vs: Tartu poe teeninduskiirus

              Tellimused jh kipuvad venima miksi pärast, 800-900 eeka peaks hea summa olema, ikka tiksub, kunagi oli elfa koht kus asju sai kiiresti, nüüd tundub oomipood kiireim oma nädalaga. "Kesklaos oleva toote tarneaeg on 2-3 tööpäeva. " võiks kirjutada et kuud või aastat ei peaks valetama.
              Tundub jh et majandus kallal aga nii läheb majandus veel alla kui asjad munevad ja ununevad. Aasta algusest on tellimusi "ära ununenud" 6 tellimusest umbes 4, asjad juba sekkel 1-2 kuu peale mujalt ostatud. Tunne on et kui alla 1k tellimus siis läheb junki. Viimased 2 soolas veel.
              üks sai eelmise nädala kolmp vist poes kohapeal tehtud teine interneti teel pühap. mõlemad 800 ringi seega alla 1k, näis kuda edeneb. Kui ei siis saab oom kiirtellimuse osaliseks sest teatud juppidega kiire.
              Tartu esinduse kohta midagi paha öelda ei oska kõik kohapeal norm .
              Telefoni peale ma väga ei looda sest leviga on nii nagu on. Email kindlam. Veelparem teha lehele tellimuse statuse koht kasutaja kontol, nimekiri mis tellimused täidetud ja mis mitte, oleks hea näha mis õhus ripuvad, millised tyhistatud või täidetud.
              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

              Comment


                #22
                Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                mu nodi jõudis lõpuks kohale seega asjad ikka liiguvad, 1 asi oli vist tulematta jäänud aga enamus kohal.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment


                  #23
                  Vs: Tartu poe teeninduskiirus

                  Pisut üle aasta tagasi tegin üheaegselt tellimuse Elfasse ja Oomipoodi, sain ka kinnituse. Kaup pidi Tallinnas olemas olema. Oomipoest sain teate, kaup kohal. Kolme päevase venitusega jõudsin Tartu. Oomist sain kauba ja läksin Elfasse, sest tähtaeg ammu käes. Elfas ei halligi. Arvuti näitab nagu poleks tellinud. Tellisin kohapeal uuesti ja nädala pärast oli ka kaup. Kas ei ole tegemist, mingisuguse arvutivõrgu häirega?

                  Comment

                  Working...
                  X